Dessers ook.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:03 schreef fetX het volgende:
Toornstra viel trouwens als een draak in vandaag.
Kwam wel meer in het spel voor dan Linssen, maar het blijft toch iedere keer de keuze tussen lamme en de blinde.quote:
Dikverdiend gelijkspel natuurlijk maar wel vies mad om die kutkeeper. Kost je gewoon een Europese trofee straks. Aanfluiting.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
xG says no. @:pietjepuk2000
[ twitter ]
net zoals elke invalbeurtquote:Op donderdag 7 april 2022 21:03 schreef fetX het volgende:
Toornstra viel trouwens als een draak in vandaag.
linssen raakte helemaal geen bal wee....quote:Op donderdag 7 april 2022 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die vond ik juist vrij veel dreiging brengen (+ de assist). Alleen wat ongelukkig soms.
Vond Malacia wel redelijk. Aursnes wel aardig. Senesi sterk en daarmee houdt het wel op. De rest was (ver) ondermaats vandaag.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:11 schreef Scrummie het volgende:
Ik vond Sini buiten de goal matig, Nelson ook niet echt gezien op die assist na. Eerste 15 minuten waren uitstekend, daarna zakte het wel erg terug en vond ik Trauner eigenlijk de hele wedstrijd nogal onzeker ogen, en kon ie de bal naar voren niet kwijt. Kokcu heeft het ook al even niet meer vind ik, en die was toch wel erg belangrijk op het middenveld vanaf pakweg de winterstop. Linssen deed weer wat ie altijd deed, vooral veel rennen maar verder heb je er weinig aan, Til eigenlijk hetzelfde alleen komt ie nog wat vaker in de bal maar doet ie er zo goed als nooit wat mee.
Senesi vond ik wel sterk vandaag, Malacia matig, Pedersen redelijk. Gewoon een matige wedstrijd met uitzondering van de beginfase. En Slavia is gewoon een vervelende tegenstander met die snelheid voorin, en ze schakelden ons middenveld vrij goed uit vond ik. En dan dit als resultaat.
Dat is mijn analyse en verder baal ik gigantisch.
Goede analyse, wat vond je van onze keeper?quote:Op donderdag 7 april 2022 21:11 schreef Scrummie het volgende:
Ik vond Sini buiten de goal matig, Nelson ook niet echt gezien op die assist na. Eerste 15 minuten waren uitstekend, daarna zakte het wel erg terug en vond ik Trauner eigenlijk de hele wedstrijd nogal onzeker ogen, en kon ie de bal naar voren niet kwijt. Kokcu heeft het ook al even niet meer vind ik, en die was toch wel erg belangrijk op het middenveld vanaf pakweg de winterstop. Linssen deed weer wat ie altijd deed, vooral veel rennen maar verder heb je er weinig aan, Til eigenlijk hetzelfde alleen komt ie nog wat vaker in de bal maar doet ie er zo goed als nooit wat mee.
Senesi vond ik wel sterk vandaag, Malacia matig, Pedersen redelijk. Gewoon een matige wedstrijd met uitzondering van de beginfase. En Slavia is gewoon een vervelende tegenstander met die snelheid voorin, en ze schakelden ons middenveld vrij goed uit vond ik. En dan dit als resultaat.
Slecht en kut, maar bij alle goals ging er wel meer fout dan de keeper alleen.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:12 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Goede analyse, wat vond je van onze keeper?
Wellicht ook beter om met Ali te starten ipv Nelson. Type Pedersen maar dan nog slechter in de uitvoering na zijn sprintjes op de flanken.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:11 schreef fetX het volgende:
Volgende week gewoon weer met Dessers starten en hopelijk ook Geertruida. Til was ook niet best vandaag. Een goede 10 volgend jaar zou toch wel fijn zijn ondanks dat Til zijn waarde echt wel heeft gehad.
Die Nelson kan mij ook niet overtuigen nee. Blind paard met een hele matige afwerking. Maar goed, Alireza heeft het ook nog niet echt laten zien dit seizoen.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:13 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wellicht ook beter om met Ali te starten ipv Nelson. Type Pedersen maar dan nog slechter in de uitvoering na zijn sprintjes op de flanken.
Over het algemeen valt de invulling van onze rechtsbuiten positie tot nu toe erg tegen dit seizoen ja.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Die Nelson kan mij ook niet overtuigen nee. Blind paard met een hele matige afwerking. Maar goed, Alireza heeft het ook nog niet echt laten zien dit seizoen.
Waar blijft Walemarkquote:Op donderdag 7 april 2022 21:20 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Over het algemeen valt de invulling van onze rechtsbuiten positie tot nu toe erg tegen dit seizoen ja.
Dan kunnen ze nog snel een bord pasta in hun mik schuivenquote:Op donderdag 7 april 2022 21:21 schreef Haringkop het volgende:
Ali en Orkun doen toch mee aan de ramadan? Dan is 21.00 wel prettiger.
Klopt wel ja. Maar kan volgende week nog hoor. Die uitwedstrijd daar was op het nippertje 2-2, maar toen speelden we 60 minuten met 10 man en kwam Slavia er ook niet echt uit. Goede moedquote:Op donderdag 7 april 2022 21:28 schreef Slobeend het volgende:
Feyenoord liet zich teveel meeslepen door De Kuip in nadelige zin dit keer.
Die za op de training wel niet zoveel laten zien.quote:
Ik vond Sini de hele eerste helft goed, z'n tegenstander had toen totaal geen grip op hem. Ik stoorde me enorm aan Pedersen maar aan het eind was hij juist wel waardevol, kan ook liggen aan het feit dat de samenwerking met Alireza veel beter ging. Kökcü vond ik de eerste helft ook wel goed.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:11 schreef Scrummie het volgende:
Ja en nee. Weet niet of je zonder steun nog terugkomt na die 1-2quote:Op donderdag 7 april 2022 21:28 schreef Slobeend het volgende:
Feyenoord liet zich teveel meeslepen door De Kuip in nadelige zin dit keer.
Scheidsrechter deed het wel prima op dat buitenspeldoelpunt na dan. Maar dat tijdrekken vind ik ook irritant worden ja. Ze worden daarvoor nog beloond ook. Maar veranderen gaat het voorlopig niet dus er maar mee dealen.quote:Op donderdag 7 april 2022 22:08 schreef Irritatie100 het volgende:
In het stadion ergerde ik me er vooral aan dat de lange blessuretijd eigenlijk vooral kwam doordat Slavia tijd rekte. Als die mensen dan toch nog achter komen te staan trek je die gerekte tijd er toch gewoon niet meer bij? Of zou er als Slavia nog voor had gestaan 6 minuten bij zijn gekomen ofzo?
Al kijk ik nu misschien door mijn stadionbril, als ik in het stadion ben geweest vind ik het sowieso altijd de schuld van de scheidsrechter, als ik voor de tv heb gekeken ben ik meestal wat genuanceerder en zie ik onze eigen fouten heus wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |