Joba is gewoon met een onmogelijke opdracht de wei in gestuurd, had lekker thuis moeten blijven.quote:
Bankgarantie van de Rabobank is vrijwel hetzelfde als het geld hebben.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:11 schreef jcdragon het volgende:
Sywert had niet eens het geld voor een deal. Hoezo kan hij concurreren?
Hoeft niet.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Motie namens Den Haan? Die is er?
Dat precedent was er wel meer. Zie bijvoorbeeld Erik Wiebes. Het is wel wat staatsrechtelijk gegoochel, maar niet nieuw.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Fuck off met je eenmalig, precedent is geschept, ministers zijn vanaf nu hoofdelijk verantwoordelijk voor hun vorige ministerschappen.
Niet helemaal. Wiebes was toen (toeslagen) staatssecretaris en zover ik weet stapte hij uit eigen "beweging" op als aangeschoten MinEco uit het - reeds - demissionaire Kabinet.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat precedent was er wel meer. Zie bijvoorbeeld Erik Wiebes. Het is wel wat staatsrechtelijk gegoochel, maar niet nieuw.
Ja. Die van wantrouwen gaat het niet halen. Dan maar afkeuring. Of zo. Denk ik.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar ze steunt ook die van wantrouwen begrijp ik?
Valt nog mee dus.quote:De volgende partijen steunen de motie: PvdA, PVV, SP, GroenLinks, Denk, Partij voor de Dieren, Groep Van Haga, Forum voor Democratie, BBB. Zij vertegenwoordigen 61 van de 150 Kamerzetels.
Wiebes is zelf opgestapt, de kamer heeft hem nooit in een debat er over gesproken. Zelf opstappen mag natuurlijk altijd.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat precedent was er wel meer. Zie bijvoorbeeld Erik Wiebes. Het is wel wat staatsrechtelijk gegoochel, maar niet nieuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |