Je zou eerder een paar 100 verwachten.quote:
Ze hadden nooit Arib moeten willen vervangen; Bergkamp laat een kerkmis nog uit de hand lopen.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:10 schreef Mondkapje het volgende:
Deze voorzitter is echt helemaal niet op haar taak berekend.
Elke mail is een documentquote:Op donderdag 7 april 2022 16:12 schreef Drekkoning het volgende:
Geloof er geen reet van, 5 miljoen documenten.
Dat is zo een getal dat mijn zoontje zou gokken als hij een paar honderd knikkers ziet liggen.
Waarom stelt niemand daar een vraag over?quote:Op donderdag 7 april 2022 16:12 schreef Drekkoning het volgende:
Geloof er geen reet van, 5 miljoen documenten.
Dat is zo een getal dat mijn zoontje zou gokken als hij een paar honderd knikkers ziet liggen.
Precies. Als je kamerleden hun gang laat gaan, ben je over vijf uur nog bezig met dit onderwerp.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:13 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ze hadden nooit Arib moeten willen vervangen; Bergkamp laat een kerkmis nog uit de hand lopen.
Is niet sterk ditquote:Op donderdag 7 april 2022 16:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ze maakt zich zorgen, maar vond het geen probleem om de appjes te delen. Het antwoord is nog net zo slecht als voor de pauze.
Ze hadden Bosma moeten installeren.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:13 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ze hadden nooit Arib moeten willen vervangen; Bergkamp laat een kerkmis nog uit de hand lopen.
Dit is de eerste keer dat ik het met iets van jou eens benquote:Op donderdag 7 april 2022 16:10 schreef Mondkapje het volgende:
Deze voorzitter is echt helemaal niet op haar taak berekend.
Of ze dwingt ministers gewoon de vragen te beantwoorden natuurlijk. Dat zou wat logischer zijn m.i.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:14 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Precies. Als je kamerleden hun gang laat gaan, ben je over vijf uur nog bezig met dit onderwerp.
Het is een ontzettende strontpot. Net 20 minuten pauze geweest omdat Klaver bang was voor het politieke einde van Helder.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:15 schreef trein2000 het volgende:
Ik was even ergens anders, maar ik begrijp dat het weer volkomen chaos is?
quote:Op donderdag 7 april 2022 16:14 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ze hadden Bosma moeten installeren.
Hou eens op joh man, dit is principieel een zeer belangrijk punt, dat jij dat niet snapt ligt echt aan jou, maar dit raakt alles van het nieuwe kabinet en de nieuwe cultuur.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:14 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Precies. Als je kamerleden hun gang laat gaan, ben je over vijf uur nog bezig met dit onderwerp.
Iemand van de PVV is per definitie geen goede voorzitter. Dat is geen rol voor iemand uit een partij die de democratie niet serieus neemt.quote:
Ja nog even fysieke meeting bijwonen, dag zit er dan ook opquote:Op donderdag 7 april 2022 16:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bij mij zit het er over 20 minuten weer op
Wat een onzin. Hij doet het nu al en dat gaat een stuk soepeler dan deze mevrouw. (en Arib)quote:Op donderdag 7 april 2022 16:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Iemand van de PVV is per definitie geen goede voorzitter.
Bosma is een prima man om vergaderingen voor te zitten, maar dat is wat anders dan een prima kamervoorzitter. Ik zou hem niet graag met de koning zien meelopen op 4 mei, bijvoorbeeld.quote:
Gaat niet om het debat gaat erom dat ze wel luistert naar Hugo en niet naar de kamer. Prima reden voor een motie van wantrouwen wmb.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:21 schreef Hanca het volgende:
En Helder heeft een slecht eerste debat, maar dat gaat haar echt geen motie van wantrouwen opleveren.
Ja, natuurlijk was dat fout en legt ze het ook slecht uit. Maar een motie van wantrouwen in haar eerste debat? Dan wil je als kamer gewoon dat Nederland een slecht bestuur heeft.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:22 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Gaat niet om het debat gaat erom dat ze wel luistert naar Hugo en niet naar de kamer. Prima reden voor een functie van wantrouwen wmb.
Nederland heeft ook een slecht bestuur. En als dit allemaal zonder gevolgen kan dan blijft het ook zo.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:24 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk was dat fout en legt ze het ook slecht uit. Maar een motie van wantrouwen in haar eerste debat? Dan wil je als kamer gewoon dat Nederland een slecht bestuur heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |