Dit is een van de weinige kansjes die ze hebben. Ze moeten wel de vlucht naar voren maken om hun eigen verlies te minimaliseren.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:46 schreef Mondkapje het volgende:
Het valt me mee dat ze niet bang voor hem zijn.
Überhaupt. Cursusje staatsrecht zou niet misstaan.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuk dat VVD en D66 Omtzigt aanvalt op transparantie en andersom zelf geen transparantie willen. En vice versa.
Er is natuurlijk onderscheid, maar Omtzigt stond toen natuurlijk wel zo sterk dat als hij wat zei, ministers daar extra naar luisterden. Dat kun je ook moeilijk ontkennen. Hij was niet 'een tweedekamerlid', hij was zo ongeveer 'hét tweedekamerlid'.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Überhaupt. Cursusje staatsrecht zou niet misstaan.
Of een jodenkoek.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:03 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor koffie met een stroopwafel.
Ik hou wel van een overheerlijke chocoladezoen!quote:
Ik zeg altijd nog gewoon negerzoen. Al eet ik ze nooit.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hou wel van een overheerlijke chocoladezoen!
Waarvan akte.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zeg altijd nog gewoon negerzoen. Al eet ik ze nooit.
Echt wel.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:31 schreef kalinhos het volgende:
Terecht punt dit van Klaver en Azarkan.
Ja.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:31 schreef kalinhos het volgende:
Terecht punt dit van Klaver en Azarkan.
Ja. Dacht ik ook al aan.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:37 schreef Starhopper het volgende:
Straks krijgt deze minister ook een motie van wantrouwen
Zou me niet verbazenquote:Op donderdag 7 april 2022 15:37 schreef Starhopper het volgende:
Straks krijgt deze minister ook een motie van wantrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |