Tijd voor een excelletje?quote:Op woensdag 6 april 2022 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
Maar wie batst nu wie? Is er al een bijgewerkt overzicht?
Er was hier een hele diagram van op fok ergens.quote:
Het zal toch maar het enige zijn voor je wat werktquote:Op woensdag 6 april 2022 23:20 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)uit-de-schappen.html
Wth, serieus
Die voedselwaakhond houdt dat spul liever voor zichzelf 😛quote:Op woensdag 6 april 2022 23:20 schreef Koen66 het volgende:
Wth, serieus
Staan ze wel paraat bij moeder de vrouwquote:Op woensdag 6 april 2022 23:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die voedselwaakhond houdt dat spul liever voor zichzelf 😛
Op je lul smeren dan maarquote:Op woensdag 6 april 2022 23:20 schreef Koen66 het volgende:
Wth, serieus
Moeder de voedselwaakteefquote:Op woensdag 6 april 2022 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Staan ze wel paraat bij moeder de vrouw
Waar ik vandaan kom betekent ‘batsen’ gewoon ‘slaan’.quote:
Zoveel dubbelzinnigheid op deze site is ook normaal toch?quote:Op woensdag 6 april 2022 23:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom betekent ‘batsen’ gewoon ‘slaan’.
Ja maar ik ben er net!quote:
Het komt een enkele keer wel eens voor ja.quote:Op woensdag 6 april 2022 23:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Zoveel dubbelzinnigheid op deze site is ook normaal toch?
Maar welke soort batsen is lekker dan volgens jou?quote:Op woensdag 6 april 2022 23:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het komt een enkele keer wel eens voor ja.
Mastermoviesquote:
Wat slecht gedaanquote:
Haha ja. Maar jeugdsentimentquote:
Er zit een serie bij waar ik nooit een aflevering van gezien hebquote:Op donderdag 7 april 2022 00:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja. Maar jeugdsentimentIk en mijn broer deden vroeger die stemmetjes na
Hm, ‘batsen’ kan ‘dijen’ betekenen. Die kunnen lekker zijn.quote:Op woensdag 6 april 2022 23:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar welke soort batsen is lekker dan volgens jou?
Ik was er niet bij in het vorige deelquote:Op donderdag 7 april 2022 00:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hm, ‘batsen’ kan ‘dijen’ betekenen. Die kunnen lekker zijn.
Maar het is gewoon iets wat in het vorige deel ter sprake kwam.
Nog maar 8 minuten ernaquote:
Trustenquote:
quote:Op donderdag 7 april 2022 00:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja. Maar jeugdsentimentIk en mijn broer deden vroeger die stemmetjes na
MOrguhquote:
quote:
quote:
quote:
Morguh allemaalquote:Op donderdag 7 april 2022 08:05 schreef Sunsy het volgende:
Ik voel me bijna een echte speurneus, heb jullie weer gevonden.Moet echt nog wel even al die afkortingen gaan leren hoor. Haha. Jullie zouden mij in DT gaan "lastig vallen". Maar geen idee wat dat is, weet alleen dat ik 50 meldingen had staan.
Oh en een hele goedemorgen allemaal!
DT is dowmtime, dan gaat FOK! een paar min eruitquote:Op donderdag 7 april 2022 08:05 schreef Sunsy het volgende:
Ik voel me bijna een echte speurneus, heb jullie weer gevonden.Moet echt nog wel even al die afkortingen gaan leren hoor. Haha. Jullie zouden mij in DT gaan "lastig vallen". Maar geen idee wat dat is, weet alleen dat ik 50 meldingen had staan.
Goedemorgen Dotquote:
A dat is zielig, hopelijk overleeft deze het wel dan.quote:Op donderdag 7 april 2022 08:09 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot
Nee
Is wel al eventjes uit de kast geweest gisteravond en kwam toen ook nog een broertje/zusje tegen maar vanmorgen zat ie weer in de kast![]()
En ander jong is dood gevonden in de buurt. Jammer.
Morguh Chufiquote:
Haha mooi classic ditquote:
Duidelijke uitleg. Dank je wel. Een verplichte FOK! pauze dus.quote:Op donderdag 7 april 2022 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DT is dowmtime, dan gaat FOK! een paar min eruit
Meestal zo tegen 3.38
50 meldingen nog wel, dat is wel veel. En in DT kan je niet op FOK!
Haha sterkte! Hopelijk gaat de koffie helpen.quote:Op donderdag 7 april 2022 08:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha mooi classic dit
Goedemorgen. Slechte nachtrust gehad dus er gaan vanochtend wat extra bakken koffie in
Ja en in het spel in DTS zijn ze gek op deze DT sommige zetten er zelfs hun wekker voor om deze extra punten te krijgen. ( in dat spel) Daar krijg je nl voor iedere minuut dat iemand niet na jou post 1 punt. Met zo DT kan dat zo 20 punten of meer zijn.quote:Op donderdag 7 april 2022 09:16 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Duidelijke uitleg. Dank je wel. Een verplichte FOK! pauze dus.
Same herequote:Op donderdag 7 april 2022 08:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha mooi classic dit
Goedemorgen. Slechte nachtrust gehad dus er gaan vanochtend wat extra bakken koffie in
Morguh Deisyyquote:
quote:Op donderdag 7 april 2022 09:19 schreef Deisyy het volgende:
Elke keer als ik Sunsy zie posten denk ik 'Hé Soury is terug'
you got thisquote:Op donderdag 7 april 2022 09:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Same hereBen net pas wakker en ga zo aan mijn eerste bak beginnen
Lijkt er wel op jaquote:Op donderdag 7 april 2022 09:19 schreef Deisyy het volgende:
Als het een zij is natuurlijkquote:Op donderdag 7 april 2022 09:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Lijkt er wel op ja
Post wel heel anders zo tezien
Ahh oeps, sorry!quote:Op donderdag 7 april 2022 09:19 schreef Deisyy het volgende:
Oh haha een serieus iets dus.quote:Op donderdag 7 april 2022 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en in het spel in DTS zijn ze gek op deze DT sommige zetten er zelfs hun wekker voor om deze extra punten te krijgen. ( in dat spel) Daar krijg je nl voor iedere minuut dat iemand niet na jou post 1 punt. Met zo DT kan dat zo 20 punten of meer zijn.
Morgen Dot! Hoe gaat het nu?quote:
Goed, lief dat je vraagt.quote:
Fijn!quote:
Te veel wind?quote:Op donderdag 7 april 2022 09:33 schreef pullup het volgende:
En ik ben al weer terug thuis want er was daarnet daadwerkelijk niet te roeien![]()
[ afbeelding ]
Dacht gisteren ook al dat de usernaam wel heel opvallend veel op Soury lijkt.quote:Op donderdag 7 april 2022 09:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik was altijd erg druk en had beroepsmatig veel sociale contacten. Door een recente gebeurtenis in mijn leven is dat (voor waarschijnlijk langere tijd) weg gevallen. Ik merk dat ik, nu ik veel minder te doen heb, het sociale stuk erg mis.quote:Op donderdag 7 april 2022 09:29 schreef Aoibhin het volgende:
@:Sunsy ben wel benieuwd hoe je eigenlijk op Fok! en 40+ terecht bent gekomenZoveel nieuwe aanwas komt er niet meer op Fok!
Is ze in je dorp?quote:
Wat een stem! Veel plezier vanavond.quote:
Ga je tijdreizen?quote:
Oh wat naar dat dat is weggevallenquote:Op donderdag 7 april 2022 09:47 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Ik was altijd erg druk en had beroepsmatig veel sociale contacten. Door een recente gebeurtenis in mijn leven is dat (voor waarschijnlijk langere tijd) weg gevallen. Ik merk dat ik, nu ik veel minder te doen heb, het sociale stuk erg mis.
quote:
Oh dat is geen fijne reden.quote:Op donderdag 7 april 2022 09:47 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Ik was altijd erg druk en had beroepsmatig veel sociale contacten. Door een recente gebeurtenis in mijn leven is dat (voor waarschijnlijk langere tijd) weg gevallen. Ik merk dat ik, nu ik veel minder te doen heb, het sociale stuk erg mis.
Een mooi liedje, weet alleen niet wat ze zingtquote:
Dat was mijn topfavoriet vorig jaar.quote:
Ja klopt, maar een hele goede reden om hier te komen neuzen. Haha. Dank je wel, vind het nu al gezellig hier.quote:Op donderdag 7 april 2022 09:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wat naar dat dat is weggevallenMaar dat moet hier wel goed komen
Leuk dat je er bent!
Wacht even…quote:Op donderdag 7 april 2022 08:05 schreef Sunsy het volgende:
quote:
Nee klopt, maar als je niks er aan kan veranderen, dan moet je er maar het beste uit halen. Nu veel meer tijd om te kijken wat ik allemaal nog meer leuk vind.quote:
Haha en wat is DTS?quote:Op donderdag 7 april 2022 10:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wacht even…
We zouden je in DTS gaan quoten. Niet in DT - dat kan niet eens want dan is FOK! uit de lucht.
Wel fijn dat je het hier al gezellig vindt!quote:Op donderdag 7 april 2022 10:07 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Nee klopt, maar als je niks er aan kan veranderen, dan moet je er maar het beste uit halen. Nu veel meer tijd om te kijken wat ik allemaal nog meer leuk vind.
Ik las toevallig gisteren een update over dit gevonden leeuwtje:quote:
O dat is vervelend dat dat weggevallen is, hopelijk duurt de tijd korter dan je verwacht dat het weer hersteldquote:Op donderdag 7 april 2022 09:47 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Vervelend , gelukkig is iedereen hier heel sociaalquote:Op donderdag 7 april 2022 09:47 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Ahh arm beestje.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik las toevallig gisteren een update over dit gevonden leeuwtje:
https://www.rtvutrecht.nl(...)-fries-opvangcentrum
Hoop het wel, of in elk geval het beste eruit ga weten te halen.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel fijn dat je het hier al gezellig vindt!En hopelijk gaat het gauw vooruit voor jou
WTF!!quote:Op donderdag 7 april 2022 10:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ohh hahah oké.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een topic dat altijd actief is.
ONZ / [ronde 52 Het dodetopicspel #12603] fresh god
Dank je, hoop het ook. Maar na er even echt doorheen te hebben gezeten, is het nu weer tijd voor wat meer positiviteit.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is vervelend dat dat weggevallen is, hopelijk duurt de tijd korter dan je verwacht dat het weer hersteld
Dat is een topic voor sneue mongolenquote:Op donderdag 7 april 2022 10:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een topic dat altijd actief is.
ONZ / [ronde 52 Het dodetopicspel #12603] fresh god
Haha dat scheelt weer, had ik toch het goede forum te pakken.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vervelend , gelukkig is iedereen hier heel sociaal
Lekker bezig!!quote:Op donderdag 7 april 2022 10:29 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Haha dat scheelt weer, had ik toch het goede forum te pakken.
Je kan toch wel multitaskenquote:Op donderdag 7 april 2022 10:30 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Ben nu vooral bezig om te proberen dit topic bij te houden. Nog geen tijd voor andere topics.
Hopen dat de regen nu weg blijft, kan ik vanmiddag nog even wegquote:
Pcsiesquote:Op donderdag 7 april 2022 10:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vervelend , gelukkig is iedereen hier heel sociaal
Vanmorgen was het echt vreselijk weer, en nu ziet het er weer bijna prachtig uit: zonnetje schijnt .quote:Op donderdag 7 april 2022 10:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hopen dat de regen nu weg blijft, kan ik vanmiddag nog even weg
Komt wel, maar DTS is wel het laatste waar je naar moet kijken ..quote:Op donderdag 7 april 2022 10:30 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Ben nu vooral bezig om te proberen dit topic bij te houden. Nog geen tijd voor andere topics.
Ik niet.quote:
Dat jaquote:Op donderdag 7 april 2022 10:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt wel, maar DTS is wel het laatste waar je naar moet kijken ..
Beter nu, want straks komt de regen terug vanuit het noordenquote:Op donderdag 7 april 2022 10:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hopen dat de regen nu weg blijft, kan ik vanmiddag nog even weg
Goede keuzequote:Op donderdag 7 april 2022 10:29 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Haha dat scheelt weer, had ik toch het goede forum te pakken.
Viel idd met bakken naar beneden, je moest bijna een lamp aan hebben in huis..quote:Op donderdag 7 april 2022 10:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vanmorgen was het echt vreselijk weer, en nu ziet het er weer bijna prachtig uit: zonnetje schijnt .
Hopelijk de hele dag
Daarom post je er ook niet meerquote:Op donderdag 7 april 2022 10:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt welquote:Op donderdag 7 april 2022 10:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Viel idd met bakken naar beneden, je moest bijna een lamp aan hebben in huis..
Als dat maar later op de dag isquote:Op donderdag 7 april 2022 10:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Beter nu, want straks komt de regen terug vanuit het noorden
ja ja ..quote:Op donderdag 7 april 2022 10:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daarom post je er ook niet meer
Met een zonnetje erboven zou het helemaal af zijn.quote:
Hier schijnt iequote:Op donderdag 7 april 2022 10:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met een zonnetje erboven zou het helemaal af zijn.
quote:Op donderdag 7 april 2022 10:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik daar toch wel de zon schijnen als zo naar de kleuren kijktquote:
Daar gaan we dan maar vanuit.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo te zien op buienradar en dan zonradar gaat de zon overal nog schijnen vandaag
Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier af en toe wat flardenquote:
Vanmorgen had ik een pessimistisch gevoel over deze dag , had geen zon verwachtquote:
Nu nog even doorbreken en de temperatuur een graadje of 15 omhoog en dan komen we er wel.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik daar toch wel de zon schijnen als zo naar de kleuren kijkt
Misschien nog wel mooier. Veel plezierquote:Op donderdag 7 april 2022 10:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Hopelijk net zo mooi als vorig jaar
Mooi uitzicht,quote:
Dat vind ik dan nog te warmquote:Op donderdag 7 april 2022 10:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nu nog even doorbreken en de temperatuur een graadje of 15 omhoog en dan komen we er wel.
Het is hier ook in een keer stralend weer, lekker warm de zon op het raam.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:00 schreef StevenHyde het volgende:
Ineens lichtblauwe lucht. Dit moet een vergissing zijn
Ik hoor ineens vogeltjes fluiten. Volgens mij is de kust veilig buitenquote:Op donderdag 7 april 2022 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is hier ook in een keer stralend weer, lekker warm de zon op het raam.
Maar er zitten nog wel veel wolken aan de lucht
Je kan een poging wagenquote:Op donderdag 7 april 2022 11:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik hoor ineens vogeltjes fluiten. Volgens mij is de kust veilig buiten
Dat waren dus bijna twee geweldige dagen!quote:Op donderdag 7 april 2022 11:13 schreef Domnivoor het volgende:
Gisteren is hier een nieuw toilet geplaatst.
En vanmiddag komt de aannemer die hem gaat vervangen
Huh, een nieuw toilet wat nu alweer vervangen wordt??quote:Op donderdag 7 april 2022 11:13 schreef Domnivoor het volgende:
Hier begint de zon ook eindelijk door te breken.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:14 schreef Chanel5 het volgende:
Dikke bui voorbij gelukkig, hier nu ook zon
quote:Op donderdag 7 april 2022 11:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat waren dus bijna twee geweldige dagen!
Het toilet was kapot en moest direct vervangen worden.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:16 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Huh, een nieuw toilet wat nu alweer vervangen wordt??
Oh zo, dat maakt het een stuk logischer.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het toilet was kapot en moest direct vervangen worden.
Volgende maand wordt hier gerenoveerd en krijg ik o.a. een nieuw toilet.
Die twee zaken staan los van elkaar.
O nog sneller dan verwachtquote:Op donderdag 7 april 2022 11:13 schreef Domnivoor het volgende:
Nee, dit is volgens planning.quote:
Ik lees het al, dacht dat je al weer een nieuwe kreeg nuquote:
Zonde! Maar toch even die paar straaltjes mee kunnen pikken dan.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:39 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Kort maar de zon is toch ook al weer weg
Oh tuurlijk.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Vanmiddag komen ze alleen opmeten. In mei gaan ze aan de slag.
Net boodschappen gedaan , toen nog met zon, maar toen ik net terugfietste zag ik al wel wat grijze wolken dichterbij komenquote:Op donderdag 7 april 2022 11:39 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Kort maar de zon is toch ook al weer weg
Wat vervelend voor je, sterkte daarmee en ik hoop dat je je hier een beetje op je plek gaat voelen.quote:Op donderdag 7 april 2022 09:47 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Ha die tongermansquote:Op donderdag 7 april 2022 11:50 schreef tong80 het volgende:
de warmte is dichterbij
dan je denkt
bijna aaibaar
naderbij dan
je bevroedt
het goede gemoed
onderweg
helaas, de zon
schijnt verdwenen
morgen tellen we
de stralen
komt alles goed
Ik zei toch al .. nu of het is weer te laatquote:Op donderdag 7 april 2022 12:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Net boodschappen gedaan , toen nog met zon, maar toen ik net terugfietste zag ik al wel wat grijze wolken dichterbij komen![]()
Ik vermoed dat het zo weer gaat regenen
Iedereen heeft het maar druk met jouw toiletquote:Op donderdag 7 april 2022 11:13 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben precies op tijd naar de winkel gegaanquote:Op donderdag 7 april 2022 12:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zei toch al .. nu of het is weer te laat
mooi!quote:Op donderdag 7 april 2022 11:50 schreef tong80 het volgende:
de warmte is dichterbij
dan je denkt
bijna aaibaar
naderbij dan
je bevroedt
het goede gemoed
onderweg
helaas, de zon
schijnt verdwenen
morgen tellen we
de stralen
komt alles goed
Dank je.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ha die tongermans![]()
Mooie poëzie in de morgen
Ugh, niks aan. Gelukkig zit je nu weer veilig binnen, toch?quote:Op donderdag 7 april 2022 12:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Net boodschappen gedaan , toen nog met zon, maar toen ik net terugfietste zag ik al wel wat grijze wolken dichterbij komen![]()
Ik vermoed dat het zo weer gaat regenen
Echt welquote:Op donderdag 7 april 2022 12:21 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Ugh, niks aan. Gelukkig zit je nu weer veilig binnen, toch?
Ik begrijp je helemaal.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt wel![]()
![]()
Ik heb een hekel aan regen
Afspraken arts en dergelijken. Daarna doodmoe. Althans als ik het overleef. Toedels.quote:
Wow!! Sterkte en rust lekker uit vandaagquote:Op donderdag 7 april 2022 12:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Afspraken arts en dergelijken. Daarna doodmoe. Althans als ik het overleef. Toedels.
Ik snap er geen hol vanquote:
Doei maatquote:Op donderdag 7 april 2022 12:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wow!! Sterkte en rust lekker uit vandaag
Succesquote:Op donderdag 7 april 2022 12:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Afspraken arts en dergelijken. Daarna doodmoe. Althans als ik het overleef. Toedels.
Hey Sodequote:
Oh bah, sterkte ermee! We wachten met spanning een volgend bericht van je af.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe maar rustig aanquote:Op donderdag 7 april 2022 12:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
.
Dat mag ik idd wel hopen. @tong80 hoort bij het 'meubilair' van FOK!quote:Op donderdag 7 april 2022 12:49 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Oh bah, sterkte ermee! We wachten met spanning een volgend bericht van je af.
Hey Chanel. Ja goed een beetje flauw gevoel in de buik.quote:
Gelukkig, rustig aan je knapt vanzelf weer op.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Chanel. Ja goed een beetje flauw gevoel in de buik.
Alleen nog moe, zal wel van het vele bloedverlies zijn.
Maar ik ben blij dat het weer zo is nu en de pijn weg is
Oei, wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 7 april 2022 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Chanel. Ja goed een beetje flauw gevoel in de buik.
Alleen nog moe, zal wel van het vele bloedverlies zijn.
Maar ik ben blij dat het weer zo is nu en de pijn weg is
Ik duim voor je dat die test goed is. Het heeft wel lang geduurd allemaal he, maar fijn dat je nu als het goed is de longarts achter je kan laten, dat is al een goed teken.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Gelukkig, rustig aan je knapt vanzelf weer op.
Ik zo nog even voor kleine longfunctietest en 10 min later de longarts als alles verder loopt zoals het nu gaat zal ik niet meer voor controle in het zkh hoeven maar bij de praktijkondersteuner van de huisdokter. Gaat het in een moeite mee voor bloeddruk en cholesterol, wordt een hele waslijst zoeen apk maar dan anders
Dan gaat het vast goed komen. Hihi.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat mag ik idd wel hopen. @:tong80 hoort bij het 'meubilair' van FOK!
IN eerste instantie dachten ze dat ik een baarmoeder bloeding had van de boosterquote:
Laten we het hopenquote:
Wow! Heftig.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IN eerste instantie dachten ze dat ik een baarmoeder bloeding had van de booster
Maar in jan. ben ik op verzoek naar de gynaecoloog geweest bleek er een poliep te zitten.
drie weken geleden geprobeerd weg te halen maar lukte toen niet omdat hij te groot was dus moest er ander materiaal ingezet worden en dat moest weer een ander doen.
Afgelopen dinsdag weggehaald, het bleek een drieling te zijn i.p.v. 1
In die tussen tijd veel bloed verloren
Dank je,quote:Op donderdag 7 april 2022 13:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wow! Heftig.
Hopelijk knap je snel weer op, Dot
Sterkte , is niet niks allemaal.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je,gaat al goed hoor, alleen nog moe.
Maar dat gaat ook wel weer over
Dank je, nog even twee weken afwachten of het goedaardig is, maar daar ga ik wel van uitquote:
Twee weken duurt vast lang als je op zo'n uitslag wachtquote:Op donderdag 7 april 2022 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je, nog even twee weken afwachten of het goedaardig is, maar daar ga ik wel van uit
Ze hebben bij het eerste onderzoek al biopt genomen die was goedaardig.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Twee weken duurt vast lang als je op zo'n uitslag wacht![]()
Ik vind dat best lang
Dat worden vast twee lange wekenquote:Op donderdag 7 april 2022 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben bij het eerste onderzoek al biopt genomen die was goedaardig.
90% van de gevallen is zijn ook als ze er uit gehaald goedaardig. 10 blijkt toch kwaadaardig.
Het vervelende van dit is dat zij er een zag en drie bleken te zitten, daar was geen biopt van genomen
Ik ben daar dan niet zo heel veel mee bezig eigenlijk. Ik ben vrij nuchter. ALs het zo is is het zo dan kan ik er ook niets meer aan veranderen. Denk er af en toe wel even aan, maar is ook weer snel weg
Maar dat komt misschien omdat ik nu voor de 4de keer op zo uitslag zit te wachten. Een keer was fout, de andere keren was goed.
Het moet op de kweek gezet worden daarom duurt het zo lang
Oh jeetje, wat een ellende. Gelukkig maar dat ze er nu uit zijn dan. Logisch dat je dan erg moe bent, als je zoveel bloed verliest. Hopelijk herstel je snel.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IN eerste instantie dachten ze dat ik een baarmoeder bloeding had van de booster
Maar in jan. ben ik op verzoek naar de gynaecoloog geweest bleek er een poliep te zitten.
drie weken geleden geprobeerd weg te halen maar lukte toen niet omdat hij te groot was dus moest er ander materiaal ingezet worden en dat moest weer een ander doen.
Begin rustig te landen hier. Moet nog soms wel nog even nadenken wie wie is. Oh en kijken hoe ik zo'n user icon erop krijg enzo.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Laten we het hopen![]()
En ben je al een beetje geacclimatiseerd hier?
Misschien kan @Flory je daarmee helpenquote:Op donderdag 7 april 2022 14:18 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Begin rustig te landen hier. Moet nog soms wel nog even nadenken wie wie is. Oh en kijken hoe ik zo'n user icon erop krijg enzo.
Oef, dan kunnen 2 weken lang duren. Goed dat je er zo rustig onder kan blijven. Ja, blijf goede hoop houden hoor.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben bij het eerste onderzoek al biopt genomen die was goedaardig.
90% van de gevallen is zijn ook als ze er uit gehaald goedaardig. 10 blijkt toch kwaadaardig.
Het vervelende van dit is dat zij er een zag en drie bleken te zitten, daar was geen biopt van genomen
Ik ben daar dan niet zo heel veel mee bezig eigenlijk. Ik ben vrij nuchter. ALs het zo is is het zo dan kan ik er ook niets meer aan veranderen. Denk er af en toe wel even aan, maar is ook weer snel weg
Maar dat komt misschien omdat ik nu voor de 4de keer op zo uitslag zit te wachten. Een keer was fout, de andere keren was goed.
Het moet op de kweek gezet worden daarom duurt het zo lang
Dar zou fijn zijn.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien kan @:Flory je daarmee helpen![]()
En ja ik kan me wel voorstellen dat je ff door moet krijgen wie wie is, maar dat komt vast goed
Welke van de drie wil je verkleinen dan?quote:Op donderdag 7 april 2022 14:23 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Dar zou fijn zijn.Had er wel zo één geprobeerd die gister gepost waren in het chilllll topic,maar die pakt hij niet.
Haha ja, maar gaat uiteindelijk wel goed komen. Ben alleen irl ook al een drama met namen en gezichten onthouden.
Ik ookquote:Op donderdag 7 april 2022 14:23 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Dar zou fijn zijn.Had er wel zo één geprobeerd die gister gepost waren in het chilllll topic,maar die pakt hij niet.
Haha ja, maar gaat uiteindelijk wel goed komen. Ben alleen irl ook al een drama met namen en gezichten onthouden.
Sjeeses, heftige shit.. sterkte en beterschap, en doe maar lekker mak aanquote:Op donderdag 7 april 2022 13:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En bedanktquote:Op donderdag 7 april 2022 14:35 schreef Sounddragon het volgende:
Lijkt wel een ziekenhuis topic.. allemaal kneusjes hier
quote:
thnxquote:Op donderdag 7 april 2022 14:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sjeeses, heftige shit.. sterkte en beterschap, en doe maar lekker mak aan![]()
Die eerste die gepost was. Dat paarse poppetje met die droopy oogjes.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Welke van de drie wil je verkleinen dan?
Bij sommigen raak je er ook aan gewend dat ze alweer een andere user icon hebbenquote:Op donderdag 7 april 2022 14:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik kijk meer naar de naam dan de UI, maar soms is wel apart/raar als degene ineens andere UI heeft..
Krakende wagens gaan het langste meequote:Op donderdag 7 april 2022 14:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]![]()
![]()
Is het niet dan? ziekenhuis dit, controle dat
Je zit wel in 40+ hčquote:Op donderdag 7 april 2022 14:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]![]()
![]()
Is het niet dan? ziekenhuis dit, controle dat
lolquote:Op donderdag 7 april 2022 14:38 schreef engine het volgende:
[..]
Bij sommigen raak je er ook aan gewend dat ze alweer een andere user icon hebben
Die krijg ik helaas niet kleiner, als ik hem crop dan wordt ie niet mooiquote:Op donderdag 7 april 2022 14:38 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Die eerste die gepost was. Dat paarse poppetje met die droopy oogjes.
Hahaha ja dat dus. Al heb ik geen ADD, maar dat heb ik dus ook.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ookNamen is sowieso een drama bij mij, en omdat ik vaak in mijn eigen wereldje zit (ADD) en mijn informatieverwerking ook wat trager is , duurt het bij mij ook wat langer om de naam aan een gezicht te koppelen
![]()
Ik heb vaak dat ik nog een halve dag bezig ben met iemand die ik blijkbaar moet kennen , en die een heel verhaal tegen mij afsteekt , en dat ik me afvraag wie dat toch is
Ah jammer. Maar toch bedankt voor het proberen.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die krijg ik helaas niet kleiner, als ik hem crop dan wordt ie niet mooi
Klopt, een die nog vaker van Ui wisselt dan mijquote:Op donderdag 7 april 2022 14:38 schreef engine het volgende:
[..]
Bij sommigen raak je er ook aan gewend dat ze alweer een andere user icon hebben
Vreselijk is dat, en dan kan ik het ook niet uitstaan dat ik daar zo lang over doequote:Op donderdag 7 april 2022 14:40 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Hahaha ja dat dus. Al heb ik geen ADD, maar dat heb ik dus ook.
Mja irritant voor autistenquote:Op donderdag 7 april 2022 14:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt, een die nog vaker van Ui wisselt dan mij@:Aloa
Ja dat heb ik dan ook. Eerst even dan goed kijken of het niet om een nieuwe user gaatquote:Op donderdag 7 april 2022 14:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik kijk meer naar de naam dan de UI, maar soms is wel apart/raar als degene ineens andere UI heeft..
Och hemel, dacht dat die echt verleden tijd warenquote:Op donderdag 7 april 2022 14:44 schreef puzziepie het volgende:
Nog een kwartier en dan begint het debat over de mondkapjesdeal weer
Kan ik mij wel voorstellen ja.. ik verander ook geregeld wel mijn Ui.. maar toch neem dan vaak weer mijn oude Ui weerquote:
Inderdaad.. en net zoals bij sommige ook wel weer geen Ui bij degene hoortquote:Op donderdag 7 april 2022 14:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dan ook. Eerst even dan goed kijken of het niet om een nieuwe user gaat
De mondkapjes wel jaquote:Op donderdag 7 april 2022 14:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Och hemel, dacht dat die echt verleden tijd waren
Echt niet .. eerst Hugo wegquote:Op donderdag 7 april 2022 14:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Och hemel, dacht dat die echt verleden tijd waren
Hadden ze ook gezegd dat het geen onweren?!quote:Op donderdag 7 april 2022 14:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie ook donkere wolken naderen vanaf de overkant van het NZ-kanaal
Ah jammer. Maar toch bedankt voor het proberen.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die krijg ik helaas niet kleiner, als ik hem crop dan wordt ie niet mooi
Ja om gek van te worden.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vreselijk is dat, en dan kan ik het ook niet uitstaan dat ik daar zo lang over doe
quote:Op donderdag 7 april 2022 14:51 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Ah jammer. Maar toch bedankt voor het proberen.
[..]
Ja om gek van te worden.
Doe rustig aan . eerst een voor een is ook primaquote:Op donderdag 7 april 2022 14:53 schreef Sunsy het volgende:
Wauw, geen idee hoe ik het deed maar je kan dus meerdere quotes in 1 post doen.
Lolquote:Op donderdag 7 april 2022 14:53 schreef Sunsy het volgende:
En het wordt al weer lichterquote:Op donderdag 7 april 2022 14:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat het hier ook zo gaat regenen
Graag gedaan..quote:Op donderdag 7 april 2022 14:51 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Ah jammer. Maar toch bedankt voor het proberen.
[..]
Ja om gek van te worden.
Nou dat nog niet, was gelukkig geen hard boemquote:Op donderdag 7 april 2022 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je verschoot van schrik van kleur?
Hey je bent roze/paars!quote:
De woei is ineens weer terug ja.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:58 schreef Domnivoor het volgende:
Harde wind hier. Kliko’s en fietsen waaien om.
Twee keer klikken en dan komen ze in 1 schermpjequote:Op donderdag 7 april 2022 14:53 schreef Sunsy het volgende:
Haha dat zal het wel blijven, geen idee hoe ik het deed.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Doe rustig aan . eerst een voor een is ook prima
Hier ook. Gaat flink tekeer.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:58 schreef Domnivoor het volgende:
Harde wind hier. Kliko’s en fietsen waaien om.
300 soms 301quote:Op donderdag 7 april 2022 15:03 schreef Sunsy het volgende:
Bij hoeveel posts is het topic trouwens "vol"? Dan weet ik wanneer ik weer mag gaan zoeken.
Je kunt ook op "mijn actieve topics" klikkenquote:Op donderdag 7 april 2022 15:03 schreef Sunsy het volgende:
Bij hoeveel posts is het topic trouwens "vol"? Dan weet ik wanneer ik weer mag gaan zoeken.
Die is mooiquote:
Dan moet ik dat eerst even opzoeken waar ik dat kan vinden.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt ook op "mijn actieve topics" klikken
Dat komt allemaal wel.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:32 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Dan moet ik dat eerst even opzoeken waar ik dat kan vinden.
Mobiel is dat "MyAT"quote:Op donderdag 7 april 2022 15:32 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Dan moet ik dat eerst even opzoeken waar ik dat kan vinden.
Is goedquote:Op donderdag 7 april 2022 15:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen een tandum jump doen ?
Oh, dan niet.quote:
Nou enquote:Op donderdag 7 april 2022 15:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Als een topic vol is zie je onder aan achter de topic titel ook een pijltje staan
Waarom ga je van een tandum afspringenquote:Op donderdag 7 april 2022 15:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen een tandum jump doen ?
Dat is twee personen 1 parachutequote:Op donderdag 7 april 2022 15:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom ga je van een tandum afspringen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |