Tijd voor een excelletje?quote:Op woensdag 6 april 2022 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
Maar wie batst nu wie? Is er al een bijgewerkt overzicht?
Er was hier een hele diagram van op fok ergens.quote:
Het zal toch maar het enige zijn voor je wat werktquote:Op woensdag 6 april 2022 23:20 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)uit-de-schappen.html
Wth, serieus
Die voedselwaakhond houdt dat spul liever voor zichzelf 😛quote:Op woensdag 6 april 2022 23:20 schreef Koen66 het volgende:
Wth, serieus
Staan ze wel paraat bij moeder de vrouwquote:Op woensdag 6 april 2022 23:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die voedselwaakhond houdt dat spul liever voor zichzelf 😛
Op je lul smeren dan maarquote:Op woensdag 6 april 2022 23:20 schreef Koen66 het volgende:
Wth, serieus
Moeder de voedselwaakteefquote:Op woensdag 6 april 2022 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Staan ze wel paraat bij moeder de vrouw
Waar ik vandaan kom betekent ‘batsen’ gewoon ‘slaan’.quote:
Zoveel dubbelzinnigheid op deze site is ook normaal toch?quote:Op woensdag 6 april 2022 23:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom betekent ‘batsen’ gewoon ‘slaan’.
Ja maar ik ben er net!quote:
Het komt een enkele keer wel eens voor ja.quote:Op woensdag 6 april 2022 23:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Zoveel dubbelzinnigheid op deze site is ook normaal toch?
Maar welke soort batsen is lekker dan volgens jou?quote:Op woensdag 6 april 2022 23:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het komt een enkele keer wel eens voor ja.
Mastermoviesquote:
Wat slecht gedaanquote:
Haha ja. Maar jeugdsentimentquote:
Er zit een serie bij waar ik nooit een aflevering van gezien hebquote:Op donderdag 7 april 2022 00:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja. Maar jeugdsentimentIk en mijn broer deden vroeger die stemmetjes na
Hm, ‘batsen’ kan ‘dijen’ betekenen. Die kunnen lekker zijn.quote:Op woensdag 6 april 2022 23:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar welke soort batsen is lekker dan volgens jou?
Ik was er niet bij in het vorige deelquote:Op donderdag 7 april 2022 00:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hm, ‘batsen’ kan ‘dijen’ betekenen. Die kunnen lekker zijn.
Maar het is gewoon iets wat in het vorige deel ter sprake kwam.
Nog maar 8 minuten ernaquote:
Trustenquote:
quote:Op donderdag 7 april 2022 00:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja. Maar jeugdsentimentIk en mijn broer deden vroeger die stemmetjes na
MOrguhquote:
quote:
quote:
quote:
Morguh allemaalquote:Op donderdag 7 april 2022 08:05 schreef Sunsy het volgende:
Ik voel me bijna een echte speurneus, heb jullie weer gevonden.Moet echt nog wel even al die afkortingen gaan leren hoor. Haha. Jullie zouden mij in DT gaan "lastig vallen". Maar geen idee wat dat is, weet alleen dat ik 50 meldingen had staan.
Oh en een hele goedemorgen allemaal!
DT is dowmtime, dan gaat FOK! een paar min eruitquote:Op donderdag 7 april 2022 08:05 schreef Sunsy het volgende:
Ik voel me bijna een echte speurneus, heb jullie weer gevonden.Moet echt nog wel even al die afkortingen gaan leren hoor. Haha. Jullie zouden mij in DT gaan "lastig vallen". Maar geen idee wat dat is, weet alleen dat ik 50 meldingen had staan.
Oh en een hele goedemorgen allemaal!
Goedemorgen Dotquote:
A dat is zielig, hopelijk overleeft deze het wel dan.quote:Op donderdag 7 april 2022 08:09 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot
Nee
Is wel al eventjes uit de kast geweest gisteravond en kwam toen ook nog een broertje/zusje tegen maar vanmorgen zat ie weer in de kast![]()
En ander jong is dood gevonden in de buurt. Jammer.
Morguh Chufiquote:
Haha mooi classic ditquote:
Duidelijke uitleg. Dank je wel. Een verplichte FOK! pauze dus.quote:Op donderdag 7 april 2022 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DT is dowmtime, dan gaat FOK! een paar min eruit
Meestal zo tegen 3.38
50 meldingen nog wel, dat is wel veel. En in DT kan je niet op FOK!
Haha sterkte! Hopelijk gaat de koffie helpen.quote:Op donderdag 7 april 2022 08:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha mooi classic dit
Goedemorgen. Slechte nachtrust gehad dus er gaan vanochtend wat extra bakken koffie in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |