Ah, Chernobyl is ook zeker een aanrader.quote:Op donderdag 7 april 2022 09:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Al vaak gelezen dat het zo goed is, maar had ook nooit de juiste streamingdienst. Nu toch net klaar met Euphoria. Al kijk ik misschien eerst nog Chernobyl.
Wij hadden meltdown-genererende plaatjes met verkeerslichten.quote:Op donderdag 7 april 2022 09:44 schreef TheVulture het volgende:
Tiketstress hier, blijkbaar doen ze in Italie niet aan wachtrijen en moet je precies om 10 uur klikken om in de rij te komen
In een scherm dat ik open had staan op drie verschillende computers en nog meer browsersquote:Op donderdag 7 april 2022 09:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hadden meltdown-genererende plaatjes met verkeerslichten.
quote:Op donderdag 7 april 2022 09:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hadden meltdown-genererende plaatjes met verkeerslichten.
Ja, inderdaad. Maar het waait nog wel erg hard.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook WAT want daarvoor kwam het ongeveer met hele bakken uit de lucht
Nooooooooooquote:Op donderdag 7 april 2022 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanaf heden moeten we drie dagen (minimaal 50%) naar kantoor.
Oh dat is wel een mooie balans toch? Wij mogen één thuiswerkdag aanvragen waarvoor je een motivatie moet geven.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanaf heden moeten we drie dagen (minimaal 50%) naar kantoor.
Nou ik werkte er nu drie thuis en 2 op kantoor en dat vond ik wel prima eigenlijk.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh dat is wel een mooie balans toch? Wij mogen één thuiswerkdag aanvragen waarvoor je een motivatie moet geven.
Hoe kom je nou weer in dat gat wat Hoge Hexel heet terecht dan?quote:Op woensdag 6 april 2022 23:10 schreef Koen66 het volgende:
Meets gehad op de meest diverse locaties oa Hoorn, Zwolle, Ham (België), Hooge Hexel, laatste was wel aardig afgelegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |