Even gezocht en HP/De Tijd refereert er ook nog even aanquote:Op woensdag 6 april 2022 15:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Er was toentertijd toch ook een geluidstape in de openbaarheid gekomen of gebracht? Daar stond hij ook niet zo lekker op. Het zou me in elk geval allemaal niet verbazen als hij losse handjes heeft. Als zoon van kan je je vaak veel permitteren en er zijn dan genoeg tapijten om iets onder te schuiven. We weten nu immers meer dan ooit dat De Molletjes graag moraalridder spelen en hun handen in onschuld wassen.
quote:Tenslotte: journalist Mark Koster maakte in zijn boek De Mol, de machtigste mediafamilie van Nederland vorig jaar melding van het bestaan van een geluidsopname van een telefoongesprek tussen Shima en Johnny waarin zij met elkaar lijken te spreken over over de vermeende gewelduitbarstingen van Johnny.
In de aangifte staat over het geluidsfragment: “Johnny de Mol erkent in het telefoongesprek dat hij mevrouw Shima Kamali Sarvestani in Ibiza (Spanje, incident 3) ‘flink heeft aangepakt’ en ‘Ik ben heel hardhandig geweest met je en fokking terecht’.”
Tante Linda werkt eraan meequote:Op woensdag 6 april 2022 19:36 schreef Dotteke het volgende:
Persoonlijke note van johnny nu
Hij ontkent alles
Het wordt lastig voor die familie met alles wat er steeds gebeurd.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Tante Linda werkt eraan mee![]()
https://www.linda.nl/nieu(...)eling-ex-shima-kaes/
Mijn ex had genoeg vrouwen voor mij die hij de tering heeft geslagen.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:45 schreef Aventura het volgende:
Wat ik me afvraag: Johnny de Mol heeft tientallen, zo niet honderden vrouwen gehad. Het lijkt me niet logisch dat hij, als hij echt zulke losse handjes heeft, deze Shima als enige heeft ‘aangepakt’. Maar soortgelijke verhalen lijken er niet te zijn.
Ten eerste heeft hij (Sjonnie) al toegegeven middels een whatsappbericht en een opgenomen telefoongesprek dat hij schuldig is.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:45 schreef Aventura het volgende:
Wat ik me afvraag: Johnny de Mol heeft tientallen, zo niet honderden vrouwen gehad. Het lijkt me niet logisch dat hij, als hij echt zulke losse handjes heeft, deze Shima als enige heeft ‘aangepakt’. Maar soortgelijke verhalen lijken er niet te zijn.
Succesvol de kop ingedrukt misschien. Maar dat lijkt me beperkt houdbaar.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:45 schreef Aventura het volgende:
In verschillende roddelprogramma's is de uitspraak anders. Kees of Kaas.quote:
Agressie bij cokegebruik zie je wel vaker. Maar dat is nog steeds geen excuus om te beweren dat het nooit gebeurd is.quote:Op donderdag 7 april 2022 01:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Succesvol de kop ingedrukt misschien. Maar dat lijkt me beperkt houdbaar.
Misschien was hij een beperkte periode zwaar aan de drank en drugs, precies ten tijde van deze relatie, en waren die middelen de trigger voor woedeaanvallen.
Wel op een koud tochtig eiland anders wordt het een toeristische attractie.quote:Op woensdag 6 april 2022 19:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met al die lui uit showbizz die aan mishandeling en seksueel overschrijdend gedrag hebben gedaan . Samen op een eiland zetten.
Das een goed plan,quote:Op donderdag 7 april 2022 09:22 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Wel op een koud tochtig eiland anders wordt het een toeristische attractie.
Mwah, hoeft denk ik niets te zeggen. Shima had misschien wel de tools om bij hem -op een bepaald manier- het bloed onder zijn nagels te halen. Als juist in die periode zijn drugsgebruik hoog was (waar o.a ook de ruzies over gingen dacht ik te lezen?), heb je alle juiste ingredienten! Niet om zijn gedrag goed te praten, maar het kan overigens ook wel iets over haar zeggen? Waar je in andere relaties het goede van iemand naar boven kan halen, kan dat in andere relaties juist weer -door welke omstandigheden dan ook- compleet 180 graden draaien. Dus denk niet dat dat altijd te vergelijken is.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:45 schreef Aventura het volgende:
Of een tv-programma van John de Mol of Peter van der Vorst.quote:Op donderdag 7 april 2022 09:22 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Wel op een koud tochtig eiland anders wordt het een toeristische attractie.
Eh nee, dat beweer ik ook niet.quote:Op donderdag 7 april 2022 08:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Agressie bij cokegebruik zie je wel vaker. Maar dat is nog steeds geen excuus om te beweren dat het nooit gebeurd is.
Lil Kleine idem en toch liegen de beelden er niet om.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:45 schreef Aventura het volgende:
Gelukkig gaan types als jij daar niet over. God bless.quote:Het lijkt me niet logisch dat hij, als hij echt zulke losse handjes heeft
En ?quote:
Nee, mijn zin was een beetje verfrommeld, ik doelde niet op jou.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Eh nee, dat beweer ik ook niet.
Inderdaad, misschien vrezen meer exen de toorn van John de Mol.quote:De vraag was waardoor het eventueel mogelijk zou kunnen zijn dat het alleen bij deze ex plaats zou hebben gevonden.
Harry heeft hartstikke gelijk. Johnny is vooralsnog niet anders dan Lil Kleine. Hij moet zijn tengels gewoon thuis houden met zijn plofkop. En niet met fluwelen handschoenen worden aangepakt omdat hij een rijke vader heeft.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:24 schreef Bocaj het volgende:
Vermeegen kon nog wel eens gelijk krijgen ook! John houdt hem uit de gevangenis met poen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |