Ja je hebt gelijk...heb me weer laten vangen door zo'n domme one-linerquote:Op donderdag 7 april 2022 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat hij is bang zij is bang spelletje schiet je niks mee op
Jij hebt een bewuste keuze gemaakt om je wel of niet te vaccineren
net zoals ik die keuze heb gemaakt
heeft voor mij niets met bang zijn te maken
maar dat zo wegzetten staat zo leuk
en zo flauw
en slaat de discussie wederom hartstikke dood
Dan hadden ze niet moeten zeggen dat de vaccins 100% veilig waren.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar men vindt het blijkbaar wel nodig om continu te vertellen hoe vaccinaties voor hartproblemen zouden zorgen.
gebeurt mij nu nooitquote:Op donderdag 7 april 2022 13:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk...heb me weer laten vangen door zo'n one-liner
Het is een bekend psychologisch fenomeen om alleen open te staan voor informatie (of actief naar opzoek gaan) die je achteraf sterkt in je eerder genomen beslissingen. Dat werkt natuurlijk twee kanten op, en is ook niet alleen van toepassing op corona.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die keuze is prima, maar telkens wanhopig proberen die keuze te legitimeren door allerlei angstverhalen over het vaccin te delen geeft wel te denken.
Zijn ze niet veilig dan? En 100% is onmogelijk, en is toch ook nooit gesteld?quote:Op donderdag 7 april 2022 13:53 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Dan hadden ze niet moeten zeggen dat de vaccins 100% veilig waren.
Dit wisten ze niet vantevoren, bleek later, dus hoezo zijn de vaccins goed getest?
En toch vind je het nodig om dat voor de zoveelste keer te benoemenquote:Op donderdag 7 april 2022 14:03 schreef ludovico het volgende:
Isdatzo, ik kan je posts niet lezen, omdat je op block staat, en dat geeft rust.
zelfkennis siert jequote:Op donderdag 7 april 2022 13:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is een bekend psychologisch fenomeen om alleen open te staan voor informatie (of actief naar opzoek gaan) die je achteraf sterkt in je eerder genomen beslissingen. Dat werkt natuurlijk twee kanten op, en is ook niet alleen van toepassing op corona.
Dus omdat ik het vaccin niet nodig dacht te hebben denk jij dat ik bang ben voor het vaccin?quote:Op donderdag 7 april 2022 13:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat komt omdat die groep gewoon ontzettend bang is.
Weet niet of die op mij reageert maar biases veroorzaakt door methodologie zijn gewoon belangrijke punten binnen wetenschappelijk onderzoek waar je serieus rekening mee moet houden omdat je anders foute conclusies trekt, en als ze makkelijk aan te wijzen zijn en meer dan plausibel is dat nogal.. Belangrijke info.quote:
Dat is de cancelcultuur die heerst op BNW. Ze haten censuur, maar blokken iedereen waar ze het niet mee eens zijn.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En toch vind je het nodig om dat voor de zoveelste keer te benoemen.
Oh, zeker wel, maar het geeft wel te denken als dezelfde informatie telkens opnieuw (in een iets andere vorm) wordt gepresenteerd, of echt alles aan het vaccin wordt gelinkt....quote:Op donderdag 7 april 2022 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
er mag dus niet gedeeld worden dat wij denken dat het vaccin niet zo goed als als dat sommige doen voorkomen?
Is proportioneel voor griep.quote:
Klopt, die cultuur is al een tijdje gaande.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:24 schreef The_End het volgende:
[..]
Dat is de cancelcultuur die heerst op BNW. Ze haten censuur, maar blokken iedereen waar ze het niet mee eens zijn.
Is het omdat je hem niet nodig had, of vanwege de schadelijke gevolgen?quote:Op donderdag 7 april 2022 14:06 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Dus omdat ik het vaccin niet nodig dacht te hebben denk jij dat ik bang ben voor het vaccin?Maar ik heb het vaccin niet dus waarom ben ik dan bang? Hoezo dan?
Vaccin is wss uitstekend voor risicogroepen maar niet iedereen heeft het nodig hoor.
En jij hebt zelf het vaccin genomen omdat dat een goed doordachte en 'geinformeerde' keus was en niet omdat je bang was om corona te krijgen door de beelden van tv en de waarschuwingen en persco's en blindelings achter de massa aanhobbelde (en door de perfecte lobby van pfizer) enzo?
Neehoor, das wel erg simpel gedacht.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:24 schreef The_End het volgende:
[..]
Dat is de cancelcultuur die heerst op BNW. Ze haten censuur, maar blokken iedereen waar ze het niet mee eens zijn.
Zou kunnen dat iedereen die het ermee oneens is in dit topic - na al die tijd - vervelend worden en drammend overkomen.quote:
Heb jij dan een voorbeeld van info hierover voordat het vaccineren begon? Bijvoorbeeld in de persco waarin Hugo uitlegt dat het vaccin niet helemaal 100% veilig is en in zeldzame gevallen bijvoorbeeld myocarditis of pericarditis als bijwerking heeft?quote:Op donderdag 7 april 2022 14:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zijn ze niet veilig dan? En 100% is onmogelijk, en is toch ook nooit gesteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |