Dat valt toch niet allemaal in 12 seconden uit de luchtquote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:36 schreef Tink89 het volgende:
Maar 21 mm? Drijven we niet weg dan? We hebben geen kuipzeil, alleen een los grondzeil. Slaapcabines hebben wel vast zeil.
Dit!quote:Op maandag 13 juni 2022 23:27 schreef MaJo het volgende:
Ik weet eigenlijk nooit zo goed wat nou precies een vouwwagen isgewoon een aanhanger met een tent erop die je dan helemaal uitvouwt en de aanhanger is daar dan onderdeel van? Wat is het voordeel ten opzichte van een gewone tent?
Ligt aan het model van je vouwwagen. Die van mijn ouders had er 1 die je nog eens half weg kon klappen, als een kookschiereilandquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:10 schreef Viv het volgende:
[..]
Dit!![]()
Door dat "keukenblokje" van @:SQ toch eens gaan googlen, want daar kon ik me al helemaal niks bij voorstellen. Maar dat zit dus kennelijk aan het voeteneinde:
[ afbeelding ]
Komt vast goed! We horen graag je bevindingen. Veel plezierquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:08 schreef Tink89 het volgende:
Txs voor de relativeringik vind dit doodeng, de eerste keer kamperen (muv festivals) en dan meteen met kinderen.
Als er iemand zin heeft in een minimeet in de buurt van Zwolle ergens tussen 20e en 4e btw: je bent welkom!
Je hebt ook losse die zet je dan buiten of in de voortent.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:10 schreef Viv het volgende:
[..]
Dit!![]()
Door dat "keukenblokje" van @:SQ toch eens gaan googlen, want daar kon ik me al helemaal niks bij voorstellen. Maar dat zit dus kennelijk aan het voeteneinde:
[ afbeelding ]
Ik leg altijd een deken onder het luchtbed en dan met de slaapzakken eropquote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:11 schreef Tink89 het volgende:
Ik lees hier btw luchtbedden. Slapen jullie daar ook echt op dan? Ik heb een kwalitatief fantastische zelfopblazende mat, want een luchtbed is zooooo koud. Brrrrt!
Mijn peuter kotste vannacht vier keer. M'n man ook. Duimen jullie effe dat we hier voor maandag doorheen zijn?
Welke mat heb je nu? Wij hebben van ons kamperen nog een exped liggen, die is echt heel fijn. Is er in 10 cm dikte.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 07:37 schreef Tink89 het volgende:
De tent is nog droog. Ik herhaal: de tent is nog droog.
Kssst fokwet, scheer je weg!
En na twee verschrikkelijke nachten met een baby met luieruitslag tot bloedens toe, slapen we nu al twee nachten best goed. 1-2 keer eruit is iig niet slechter dan thuis![]()
Vandaag wel even shoppen, want ondanks mijn heel fijne mat begint mijn rug het op te geven. Even op zoek naar iets anders dus.
Met stokken, voortent en bagage kom je gevaarlijk snel boven het max gewicht van een vouwwagen. Even wegen voor je vertrekt is wel verstandigquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:42 schreef Nolita het volgende:
Beterschap tink, meestal gaat een buikgriep snel voorbij gelukkig!
En gewoon gaan als er geen noodweer wordt voorspeld. Regen hoort ook bij kamperen.![]()
Team vouwwagen, of officieel tent trailer hier. Bij een vouwwagen zit de tent in de wagen geklapt, bij ons ligt de tent er bovenop en klappen we die ervan. Hierdoor hebben we de volledige aanhangwagen vrij voor alle spullen en hebben we alleen wat we tijdens het rijden nodig hebben in de auto liggen.
Ik denk dat wij dezelfde hebben van ons tentkamperen, 2persoons, echt de hemel tov ons luchtbed van Intex dat we eerst hadden.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 08:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Welke mat heb je nu? Wij hebben van ons kamperen nog een exped liggen, die is echt heel fijn. Is er in 10 cm dikte.
Scheelt dat wij geen voortent hebben en de 3 stokken van de luifel zijn van bamboo. Verder alles lichtgewicht, maar is zeker iets dat je in de gaten moet houden ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 08:11 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Met stokken, voortent en bagage kom je gevaarlijk snel boven het max gewicht van een vouwwagen. Even wegen voor je vertrekt is wel verstandig
https://www.baxrecreaties(...)0-rood-slaapmat.htmlquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:35 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb een vaude mat. Heel chill, ook goed te controleren qua zachtheid enzo. En supercompact en licht. Maar ik twijfel of ik niet de overstap ga maken naar een geïsoleerd luchtmatras. Een gewoon luchtbed wordt het sowieso niet, da's koud en kraakt ☺
Speelpak en laarzen, zorg voor een goede waterdichte zak of tas om op het laatst natte kleding enzo in mee naar huis te nemen. Of heel vieze 😅quote:Op maandag 27 juni 2022 09:44 schreef Bottoms_up het volgende:
Dit weekend gaan wij voor de eerste keer "kamperen". Het is in een luxe farmcamps tent met keuken en sanitair dus echt basic is het niet. Maar ik heb amper ervaring met in een tent slapen (alleen op festivals).
Zijn er dingen waar ik aan moet denken? We hebben een 2.5 jarige en een 4 maander mee. Wat ik zelf al weet is warm spul voor 's nachts maar dan houdt een beetje op.
Laarzen, zonnebrandcrème, tekentang, anti-muggenspul. Naar welke boerderij ga je?quote:Op maandag 27 juni 2022 09:44 schreef Bottoms_up het volgende:
Dit weekend gaan wij voor de eerste keer "kamperen". Het is in een luxe farmcamps tent met keuken en sanitair dus echt basic is het niet. Maar ik heb amper ervaring met in een tent slapen (alleen op festivals).
Zijn er dingen waar ik aan moet denken? We hebben een 2.5 jarige en een 4 maander mee. Wat ik zelf al weet is warm spul voor 's nachts maar dan houdt een beetje op.
Ossegalzeep voor alle vlekken.quote:Op maandag 27 juni 2022 09:44 schreef Bottoms_up het volgende:
We gaan naar de Buitenhoeve in Haaften. Helemaal niet ver dus als we iets vergeten is het zo gehaald.quote:Op maandag 27 juni 2022 16:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Laarzen, zonnebrandcrème, tekentang, anti-muggenspul. Naar welke boerderij ga je?
Idd, we hebben echte bedden en dekbedden. Mutsjes zou ik dus waarschijnlijk vergeten hebben, thanks.quote:Op maandag 27 juni 2022 15:41 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Speelpak en laarzen, zorg voor een goede waterdichte zak of tas om op het laatst natte kleding enzo in mee naar huis te nemen. Of heel vieze 😅
En verder heb je daar echte bedden en beddengoed enzo, toch? Dan een dikke pyjama/slaapzak en eventueel een mutsje voor als je kleintje het echt koud krijgt.
Het wordt komend weekend niet koud, toch? In de meeste farmcamps tenten zit verwarming.quote:Op maandag 27 juni 2022 17:07 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Idd, we hebben echte bedden en dekbedden. Mutsjes zou ik dus waarschijnlijk vergeten hebben, thanks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |