Op de website van Holtkamper beland?quote:Op maandag 13 juni 2022 10:13 schreef SQ het volgende:
Ik ging nog eens even kijken naar het prijsverschil tussen een vouwwagen en een (luxe) tent maar mijn bek viel er van open. Mijn behoefte aan een vouwwagen is ineens flink minder
Aanhangwagen hebben we namelijk al, dus dan zouden we gewoon alles op de aanhanger kunnen pleuren net als Tink89. Nooit bij stilgestaan. En de meeste kampeerartikelen hebben we ook al in huis vanwege scouting. Hoeven we naast de tent alleen nog een klein koelkastje, een kookstelletje en een opklaptafel te kopen.
Thanks voor dit verrassende inzicht
Hoezo?quote:Op maandag 13 juni 2022 17:55 schreef Hupje het volgende:
Kind heeft dit weekend in de tuin gekampeerd in een (geleende) tent. Dan ben ik al weer genezen van het kampeer-idee
Mijn schoonzus had een vouwwagen met in de voortent onder tentjes ruimte zat voor veel kinderen. Wij hebben zelf een camperquote:Op maandag 13 juni 2022 17:16 schreef SQ het volgende:
Oh nee, niet naar specifieke merken gezocht, wel op specifieke grootte omdat wij net 1 kind te veel hebben voor de standaard uitvoeringen. Dan wordt het al heel snel heel duur
Ik ook niet.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:06 schreef Hupje het volgende:
[..]
Gedoe![]()
(Ik ben ook niet van kind af aan gewend om te kamperen, dat zal vast ook niet helpen)
Sneller en makkelijker opzetten, gewone bedden ipv luchtbedden, er zit een "keukenblokje" bij, makkelijker met elektra, ze zijn vaak ruim en je kunt je bagage er in vervoerenquote:Op maandag 13 juni 2022 23:27 schreef MaJo het volgende:
Ik weet eigenlijk nooit zo goed wat nou precies een vouwwagen isgewoon een aanhanger met een tent erop die je dan helemaal uitvouwt en de aanhanger is daar dan onderdeel van? Wat is het voordeel ten opzichte van een gewone tent?
Prehistorisch dorp is niet zo heel groot, vond het daar wel weer leuk dat er wat meer interactie is dan bij bv het veel grotere open lucht museum.quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:37 schreef MevrouwCactus het volgende:
We hebben maandag thuis allemaal een dagje vrij, dus willen we graag iets leuks doen. Bijvoorbeeld het Archeon (op maandag dicht), Oertijdmuseum (op maandag dicht), prehistorisch dorp (op maandag dicht). Heeft iemand een tip voor ons waar we op maandag wel terecht kunnen?
En sommige hebben gekke opties als een bed die je kan opklappen naar een bank. Zoals bij onsquote:Op dinsdag 14 juni 2022 07:12 schreef SQ het volgende:
[..]
Sneller en makkelijker opzetten, gewone bedden ipv luchtbedden, er zit een "keukenblokje" bij, makkelijker met elektra, ze zijn vaak ruim en je kunt je bagage er in vervoeren
Nee, ik vind luchtbedden helemaal niks. Kamperen ook niet. Geef mij maar gewoon een net hotel met een net hotelbed.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:11 schreef Tink89 het volgende:
Ik lees hier btw luchtbedden. Slapen jullie daar ook echt op dan? Ik heb een kwalitatief fantastische zelfopblazende mat, want een luchtbed is zooooo koud. Brrrrt!
Mijn peuter kotste vannacht vier keer. M'n man ook. Duimen jullie effe dat we hier voor maandag doorheen zijn?
Nice! Ze zitten wel steeds volgeboekt, dus ik ga het in de gaten houden.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:20 schreef Jentin het volgende:
Badhotel Rockanje is inderdaad leuk, zeg ik als former local in dat gebiedPrima eten en de omgeving is mooi. Heerlijk wandelen in de duinen en langs het strand. Je kan van daaruit ook een uitstapje maken naar Den Briel (ijsje eten bij Chez André en terrasje pakken bij De Hoofdwacht). Pannenkoeken eten in Vierpolders bij 't Klokshuys, met een leuke speeltuin, een blotevoetenpad en een landwinkel. En bezoek History Land in Hellevoetsluis: museum met dino's en Mig's en helikopters én een toffe waterspeeltuin buiten.
Edit: duidelijk tips voor mét kinderen en niet voor de romantic getaway
Opzetten/afbreken met regen doen wij liever niet, maar een eerste nacht met regen is echt geen probleem. Tenzij je tent niet waterdicht blijkt natuurlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:43 schreef Tink89 het volgende:
Oh crap, ik zie net de weersvoorspelling. 21 mm regen in onze eerste nacht. Ik denk dat we misschien maar een dagje later weg gaan. Of denken jullie dat ik me onnodig druk maak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |