Legoland is niet zo groot en in de meivakantie zijn de Denen volgens mij niet vrij. Dus dat zu prima kunnen, maar jeb hebt ook een dag nodig voor Lego House hequote:Op woensdag 6 april 2022 10:05 schreef MevrouwCactus het volgende:
Is 1 dag voor Legoland in Denemarken genoeg? Sjaak heeft een extra week vakantie in mei dus dat is de uitgelezen kans om daar naartoe te gaan, volgens mij.
Veel plezier! In de buurt is gaia ook leuk. En als je met mooi weer naar drie landen gaat, breng droog spul mee. Er is een waterspeeltuin.quote:Op woensdag 6 april 2022 10:39 schreef lunapuella het volgende:
Ziet er uit als een mooi plan, @:exode!
Wij hebben net Landal Hoog Vaals geboekt voor de zomervakantie. Drielandenpunt om de hoek, dus met uitstapjes naar België en Duitsland voelt het zowaar bijna als een buitenlandvakantie.(ondertussen lonkt Kopenhagen ook maar dat moet volgend jaar dan maar ofzo).
Oh, dat is heel goed om te weten! Ik hoop in juli toch wel op mooi weer ja.quote:Op woensdag 6 april 2022 11:09 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Veel plezier! In de buurt is gaia ook leuk. En als je met mooi weer naar drie landen gaat, breng droog spul mee. Er is een waterspeeltuin.
Ik zie dat ze, in de week dat wij willen gaan, op dinsdag en woensdag dicht zijn. Donderdag is Hemelvaartsdag dus hartstikke druk. Maandag redden we niet met de camper, dus het gaat nog even niet door.quote:Op woensdag 6 april 2022 10:47 schreef exode het volgende:
[..]
Legoland is niet zo groot en in de meivakantie zijn de Denen volgens mij niet vrij. Dus dat zu prima kunnen, maar jeb hebt ook een dag nodig voor Lego House he
Dit ja. En heel veel natte doekjes en plastic zakjes (die je af kunt sluiten). Wij hadden een keer een kotszakje met een gat erin, dus toen ik het weg ging gooien in het toilet liet ik een heel spoor achterquote:Op woensdag 6 april 2022 14:23 schreef June. het volgende:
Neem extra kleding voor jezelf (en man) mee voor in het vliegtuig, niet alleen voor de baby. Babykots blijft zelden alleen op de baby zelf
Mag dit? Ik bedoel toen wij vlogen met dochter (toen ruim 1,5 dus wel net wat ouder maar nog zonder eigen stoel) lag zij tijdens de reis op mij te slapen maar voor de landing werd ingezet moest zij echt rechtop zittend op schoot. Ik mocht haar niet ‘hangend’ (in de extra gordel) op schoot. Dit ivm haar veiligheid als er iets gebeurd tijdens opstijgen of landing, met name voor de ruggengraat was dat.quote:Op woensdag 6 april 2022 13:46 schreef Aure het volgende:
Baby aan de borst nemen met opstijgen en landen, dan doen de oortjes niet zo'n pijn.
Wij boekten begin februari via Buro Scanbrit en zelfs toen zaten een aantal locaties (aan de westkust) al helemaal vol. Echt, ik vond dat ik absurd vroeg was. Wij doen dus ook zuid en vooral midden Zweden, meestal basic kampeerhutten op campings. Uiteindelijk wel tevreden met ons reisplan.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:42 schreef exode het volgende:
Onze Zweden planning loopt niet echt soepel, alles wat wij leuk vinden zit al vol.
We wachten nog op Buro Scanbrit op een reserveringsaanvraag voor Isaberg. We wilden dit jaar vooral in het Zuiden van Zweden blijven, maar wellicht wordt het toch het midden.
Wel superleuke dingen gezien voor volgend jaar, gaan we gewoon weer
In midden kan ik nog genoeg vinden, wij wilden ons dit keer op Smaland richten.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:52 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Wij boekten begin februari via Buro Scanbrit en zelfs toen zaten een aantal locaties (aan de westkust) al helemaal vol. Echt, ik vond dat ik absurd vroeg was. Wij doen dus ook zuid en vooral midden Zweden, meestal basic kampeerhutten op campings. Uiteindelijk wel tevreden met ons reisplan.
Grofweg: oversteek rostock, via goteborg naar 1e camping (unnaryd), dan naar gälo (bij Stockholm, aan zee), dan de grote oversteek naar arvika e.o. (2 campings in merengebied) en dan via göteborg naar Denemarken voor de laatste stop bij legolandquote:Op donderdag 7 april 2022 11:54 schreef exode het volgende:
[..]
In midden kan ik nog genoeg vinden, wij wilden ons dit keer op Smaland richten.
Leuk hoor, hoe ziet jullie route eruit?
Dat klinkt leuk! Best wat kilometers ook of niet?quote:Op donderdag 7 april 2022 12:00 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Grofweg: oversteek rostock, via goteborg naar 1e camping (unnaryd), dan naar gälo (bij Stockholm, aan zee), dan de grote oversteek naar arvika e.o. (2 campings in merengebied) en dan via göteborg naar Denemarken voor de laatste stop bij legoland
Tot 1 jaar heb ik er geen problemen mee gehad in ieder geval. Toen we vlogen met Jip toen hij anderhalf was hebben we knijpfruitjes meegenomen.quote:Op donderdag 7 april 2022 09:58 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Mag dit? Ik bedoel toen wij vlogen met dochter (toen ruim 1,5 dus wel net wat ouder maar nog zonder eigen stoel) lag zij tijdens de reis op mij te slapen maar voor de landing werd ingezet moest zij echt rechtop zittend op schoot. Ik mocht haar niet ‘hangend’ (in de extra gordel) op schoot. Dit ivm haar veiligheid als er iets gebeurd tijdens opstijgen of landing, met name voor de ruggengraat was dat.
Dus vandaar dat ik het me afvraag of borstvoeding geven dan wel mag tijdens opstijgen en landen omdat je kindje dan ook niet naar voren zit.
Maar misschien heeft het ook wel met leeftijd te maken, dat kan natuurlijk.
@:mevrouwcactus wij hebben 1 dag legoland gedaan en was voor ons prima (net als dat we in nl 1 dag Walibi of 1 dag Efteling zouden doen). Maar ik denk wel dat we ons ook wel twee dagen zouden hebben vermaakt hoor.
Hopelijk kan je toch nog een dag plannen om de sluitingsdagen heen, want is op recht leuk!
Jep. Moge duidelijk zijn dat we dit gepland hebben toen de brandstofprijzen nog niet sky high warenquote:Op donderdag 7 april 2022 12:06 schreef exode het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk! Best wat kilometers ook of niet?
Mocht je naar Gaia willen, check socialdeal.com eens, daar staan nu kaarten op voor een leuke prijs, misschien dat die nog geldig zijn in de periode dat je in de buurt bent.quote:Op woensdag 6 april 2022 10:39 schreef lunapuella het volgende:
Ziet er uit als een mooi plan, @:exode!
Wij hebben net Landal Hoog Vaals geboekt voor de zomervakantie. Drielandenpunt om de hoek, dus met uitstapjes naar België en Duitsland voelt het zowaar bijna als een buitenlandvakantie.(ondertussen lonkt Kopenhagen ook maar dat moet volgend jaar dan maar ofzo).
Al die dierentuinen krijg je overal korting voor, geloof ik. ING Rentepunten, Jumbo Dagje Uit actie, social deals... Ik vind wel korting tegen die tijd in elk geval.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
Mocht je naar Gaia willen, check socialdeal.com eens, daar staan nu kaarten op voor een leuke prijs, misschien dat die nog geldig zijn in de periode dat je in de buurt bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |