abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204345763
Chipfabrikant Intel weg uit Rusland
Het Amerikaanse chipbedrijf Intel schort al zijn werkzaamheden in Rusland op. Er werken zo'n 1200 mensen voor Intel in Rusland. Het bedrijf zegt dat het er alles aan doet om de medewerkers "door deze moeilijke tijd" te helpen.

Intel is het zoveelste bedrijf dat Rusland in de ban doet. Eerder stopten multinationals als McDonald's, Heineken en IKEA al met hun activiteiten in het land, al dan niet tijdelijk.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Overall beste user 2022 woensdag 6 april 2022 @ 08:22:17 #3
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204345787
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 6 april 2022 @ 08:27:32 #4
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_204345823
Zou het toeval zijn dat de meeste landen die Rusland sancties gunnen ook meteen de landen zijn met de hoogste staatsschulden? _O-
  woensdag 6 april 2022 @ 08:38:02 #5
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_204345881
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 08:27 schreef YoungDriller het volgende:
Zou het toeval zijn dat de meeste landen die Rusland sancties gunnen ook meteen de landen zijn met de hoogste staatsschulden? _O-
Eritrea (tegen sancties): staatsschuld van 175% GDP
Letland (voor sancties): staatsschuld van 36% GDP

Venezuela (tegen sancties): staatschuld van meer dan 300% GDP
Estland (voor sancties): staatsschuld van 18% GDP

Oftwel, je lult maar wat en snapt er verder ook geen reet van.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_204345927
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2022 08:18 schreef superniger het volgende:
Het Amerikaanse chipbedrijf Intel schort al zijn werkzaamheden in Rusland op. Er werken zo'n 1200 mensen voor Intel in Rusland. Het bedrijf zegt dat het er alles aan doet om de medewerkers "door deze moeilijke tijd" te helpen.

Intel is het zoveelste bedrijf dat Rusland in de ban doet. Eerder stopten multinationals als McDonald's, Heineken en IKEA al met hun activiteiten in het land, al dan niet tijdelijk.
Intel heeft flink lopen rekken. Hoe zou dat zijn gegaan?

'zeg, die lijken gezien in dat stadje?' 'ja man, misschien moeten we toch maar eens weggaan'.
pi_204345932
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 08:22 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Wat een arrogantie...
pi_204345962
Wat is überhaupt het verband tussen staatsschuld en het opleggen van sancties?
  Overall beste user 2022 woensdag 6 april 2022 @ 08:55:34 #9
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204345966
twitter

Whoa
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 6 april 2022 @ 08:56:22 #10
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204345972
Russische interne staatspropaganda.
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 6 april 2022 @ 08:57:08 #11
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_204345978
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2022 08:18 schreef superniger het volgende:

Beter laat dan nooit, als ze daar ook chips fabriceren, dan ook graag de machines grondig vernielen voor alle expats op het vliegtuig gaan.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  woensdag 6 april 2022 @ 08:57:16 #12
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_204345979
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 08:38 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Eritrea en Venezuela zijn bananenrepublieken.
  Moderator woensdag 6 april 2022 @ 09:01:52 #13
5428 crew  miss_sly
pi_204345993
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 08:56 schreef Perrin het volgende:
Russische interne staatspropaganda.[ twitter ]
En dat slikt men dan voor zoete koek? Niet dat men een andere keus heeft, maar toch...
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204345997
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 08:56 schreef Perrin het volgende:
Russische interne staatspropaganda.[ twitter ]
Ho ho, je mag/kan dit geen #war noemen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 6 april 2022 @ 09:04:41 #15
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204346004
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 08:55 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Whoa
Het Kremlin heeft zijn tentakels ook daar al diep geworteld.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_204346005
Veertien jachten van Russische eigenaren in Nederlandse werven aan de ketting
https://nos.nl/liveblog/2(...)oten-in-regio-koersk

De douane heeft bij Nederlandse jachtbouwers veertien jachten van Russische eigenaren onder verscherpt toezicht gesteld. Het gaat om twaalf jachten in aanbouw, waaronder superjachten van meer dan 35 meter, en twee jachten in onderhoud. Dat meldt minister Hoekstra van Buitenlandse Zaken in een brief aan de Tweede Kamer.

De luxeschepen mogen het land niet uit vanwege de sancties tegen Rusland, president Poetin en honderden rijke zakenlieden die hem steunen. De jachten mogen ook niet formeel geleverd en overgedragen worden aan de eigenaren.
pi_204346008
twitter
  Moderator woensdag 6 april 2022 @ 09:09:07 #18
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204346030
Er is weer wat weg jongens

Kappen pls want notes en band en vervelend allemaal
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_204346032
quote:
7s.gif Op woensdag 6 april 2022 09:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En dat slikt men dan voor zoete koek? Niet dat men een andere keus heeft, maar toch...
Denk niet perse als 'zoete koek'. Kans is ook aanwezig dat ze weliswaar doorhebben dat ze worden voorgelogen, maar dat ze daardoor een mentaliteit zijn gaan ontwikkelen dat ze alles wantrouwen.
pi_204346033
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 07:15 schreef Shotty het volgende:

[..]
Mwa, zoveel interne steun geniet Putin niet.
Waarom denk je dat hij altijd zover van zijn militaire medewerkers afzit? hij is doodbang dat er een moordaanslag op hem wordt gepleegd, net zoals bij Hitler een aantal keer gebeurde.
De steun onder Russen voor alles wat Putin doet is nog steeds bijzonder hoog, dat zal onder z’n naaste medewerkers niet heel anders zijn helaas.

Ik hoop overigens op het tegendeel, maar het is mij intussen wel duidelijk geworden dat dit niet alleen Putin’s oorlog is.
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 6 april 2022 @ 09:17:40 #21
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_204346074
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 09:09 schreef Ronald het volgende:

[..]
De steun onder Russen voor alles wat Putin doet is nog steeds bijzonder hoog, dat zal onder z’n naaste medewerkers niet heel anders zijn helaas.

Ik hoop overigens op het tegendeel, maar het is mij intussen wel duidelijk geworden dat dit niet alleen Putin’s oorlog is.
Tja, zo ongeveer elke dictator met uitzondering van de echte gecertificeerde gekken zoals Idi Amin en Pol Pot, lukte het toch met manipulatie van feiten, beroep op “patriotisme “ en ‘vaderlandsliefde ‘ en dergelijke shit in ieder geval een zekere tijd een deel van de eigen bevolking voor de gek te houden? Baudet heeft ook nog steeds aanhangers.

Ik denk dat het 1 van de grote tragedies van de mensheid is dat we net genoeg geëvolueerd zijn om de gruwelijkste dingen te kunnen bedenken, maken en toepassen, maar net niet voldoende geëvolueerd om daar verstandig mee om te gaan. We zijn het niveau van de gedresseerde aap niet zo heel ver ontstegen helaas.

Kortom, het zijn helaas niet de Russen, het is de mens als soort. Fermi kan maar zo gelijk krijgen
  woensdag 6 april 2022 @ 09:19:14 #22
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_204346084
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 08:38 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Ik zag dat @spec mijn reactie had weggehaald dus ik reageer maar even opnieuw. Hopelijk is je volgende reactie iets minder infantiel.

De landen met de hoogste schuld per capita komt ongeveer overeen met de landen die sancties hebben aangekondigd tegen Rusland. Je snapt het zelf niet.

Zo. :Y
  woensdag 6 april 2022 @ 09:21:46 #23
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_204346099
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 09:19 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Ik zag dat @:Spec mijn reactie had weggehaald dus ik reageer maar even opnieuw. Hopelijk is je volgende reactie iets minder infantiel.

De landen met de hoogste schuld per capita komt ongeveer overeen met de landen die sancties hebben aangekondigd tegen Rusland. Je snapt het zelf niet.

Zo. :Y
Ik begrijp dat je tegen sancties bent? Dat Rusland gewoon ongestraft zijn gang moet kunnen gaan?

Of wat is anders de zin van dit soort “feiten” waarbij causaliteit ver te zoeken is?
pi_204346106
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 09:09 schreef Ronald het volgende:

[..]

helaas hebben we geen onafhankelijk opinieonderzoek die ons dit kan vertellen, maar als ik Putin zo zie, denk ik niet dat hij er zelf heel veel vertrouwen in heeft.

Rusland's poll zegt meer dan 80% approval rating... ik vraag mij af wat de vraag was:

Do you support Putin?
A. Yes i do!
B. Please send me and my family to a Siberian gulag.

https://www3.nhk.or.jp/nhkworld/en/news/20220403_02/
pi_204346118
quote:
7s.gif Op woensdag 6 april 2022 09:04 schreef Aether het volgende:
Veertien jachten van Russische eigenaren in Nederlandse werven aan de ketting
https://nos.nl/liveblog/2(...)oten-in-regio-koersk

De douane heeft bij Nederlandse jachtbouwers veertien jachten van Russische eigenaren onder verscherpt toezicht gesteld. Het gaat om twaalf jachten in aanbouw, waaronder superjachten van meer dan 35 meter, en twee jachten in onderhoud. Dat meldt minister Hoekstra van Buitenlandse Zaken in een brief aan de Tweede Kamer.

De luxeschepen mogen het land niet uit vanwege de sancties tegen Rusland, president Poetin en honderden rijke zakenlieden die hem steunen. De jachten mogen ook niet formeel geleverd en overgedragen worden aan de eigenaren.
Nou dat is weer dom, want dan tref je die Nederlandse jachtbouwers.
Je zou die af moeten laten bouwen, betaald laten uitvaren en dan in beslag nemen.
Wopke, wopke :N
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')