Eritrea (tegen sancties): staatsschuld van 175% GDPquote:Op woensdag 6 april 2022 08:27 schreef YoungDriller het volgende:
Zou het toeval zijn dat de meeste landen die Rusland sancties gunnen ook meteen de landen zijn met de hoogste staatsschulden?
Intel heeft flink lopen rekken. Hoe zou dat zijn gegaan?quote:Op woensdag 6 april 2022 08:18 schreef superniger het volgende:
Chipfabrikant Intel weg uit Rusland
Het Amerikaanse chipbedrijf Intel schort al zijn werkzaamheden in Rusland op. Er werken zo'n 1200 mensen voor Intel in Rusland. Het bedrijf zegt dat het er alles aan doet om de medewerkers "door deze moeilijke tijd" te helpen.
Intel is het zoveelste bedrijf dat Rusland in de ban doet. Eerder stopten multinationals als McDonald's, Heineken en IKEA al met hun activiteiten in het land, al dan niet tijdelijk.
Beter laat dan nooit, als ze daar ook chips fabriceren, dan ook graag de machines grondig vernielen voor alle expats op het vliegtuig gaan.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:18 schreef superniger het volgende:
Chipfabrikant Intel weg uit Rusland
Het Amerikaanse chipbedrijf Intel schort al zijn werkzaamheden in Rusland op. Er werken zo'n 1200 mensen voor Intel in Rusland. Het bedrijf zegt dat het er alles aan doet om de medewerkers "door deze moeilijke tijd" te helpen.
Intel is het zoveelste bedrijf dat Rusland in de ban doet. Eerder stopten multinationals als McDonald's, Heineken en IKEA al met hun activiteiten in het land, al dan niet tijdelijk.
Eritrea en Venezuela zijn bananenrepublieken.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Eritrea (tegen sancties): staatsschuld van 175% GDP
Letland (voor sancties): staatsschuld van 36% GDP
Venezuela (tegen sancties): staatschuld van meer dan 300% GDP
Estland (voor sancties): staatsschuld van 18% GDP
Oftwel, je lult maar wat en snapt er verder ook geen reet van.
En dat slikt men dan voor zoete koek? Niet dat men een andere keus heeft, maar toch...quote:Op woensdag 6 april 2022 08:56 schreef Perrin het volgende:
Russische interne staatspropaganda.[ twitter ]
Ho ho, je mag/kan dit geen #war noemen.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:56 schreef Perrin het volgende:
Russische interne staatspropaganda.[ twitter ]
Het Kremlin heeft zijn tentakels ook daar al diep geworteld.quote:
Denk niet perse als 'zoete koek'. Kans is ook aanwezig dat ze weliswaar doorhebben dat ze worden voorgelogen, maar dat ze daardoor een mentaliteit zijn gaan ontwikkelen dat ze alles wantrouwen.quote:Op woensdag 6 april 2022 09:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dat slikt men dan voor zoete koek? Niet dat men een andere keus heeft, maar toch...
De steun onder Russen voor alles wat Putin doet is nog steeds bijzonder hoog, dat zal onder z’n naaste medewerkers niet heel anders zijn helaas.quote:Op woensdag 6 april 2022 07:15 schreef Shotty het volgende:
[..]
Mwa, zoveel interne steun geniet Putin niet.
Waarom denk je dat hij altijd zover van zijn militaire medewerkers afzit? hij is doodbang dat er een moordaanslag op hem wordt gepleegd, net zoals bij Hitler een aantal keer gebeurde.
Tja, zo ongeveer elke dictator met uitzondering van de echte gecertificeerde gekken zoals Idi Amin en Pol Pot, lukte het toch met manipulatie van feiten, beroep op “patriotisme “ en ‘vaderlandsliefde ‘ en dergelijke shit in ieder geval een zekere tijd een deel van de eigen bevolking voor de gek te houden? Baudet heeft ook nog steeds aanhangers.quote:Op woensdag 6 april 2022 09:09 schreef Ronald het volgende:
[..]
De steun onder Russen voor alles wat Putin doet is nog steeds bijzonder hoog, dat zal onder z’n naaste medewerkers niet heel anders zijn helaas.
Ik hoop overigens op het tegendeel, maar het is mij intussen wel duidelijk geworden dat dit niet alleen Putin’s oorlog is.
Ik zag dat @spec mijn reactie had weggehaald dus ik reageer maar even opnieuw. Hopelijk is je volgende reactie iets minder infantiel.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Eritrea (tegen sancties): staatsschuld van 175% GDP
Letland (voor sancties): staatsschuld van 36% GDP
Venezuela (tegen sancties): staatschuld van meer dan 300% GDP
Estland (voor sancties): staatsschuld van 18% GDP
Oftwel, je lult maar wat en snapt er verder ook geen reet van.
Ik begrijp dat je tegen sancties bent? Dat Rusland gewoon ongestraft zijn gang moet kunnen gaan?quote:Op woensdag 6 april 2022 09:19 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Ik zag dat @:Spec mijn reactie had weggehaald dus ik reageer maar even opnieuw. Hopelijk is je volgende reactie iets minder infantiel.
De landen met de hoogste schuld per capita komt ongeveer overeen met de landen die sancties hebben aangekondigd tegen Rusland. Je snapt het zelf niet.
Zo.
helaas hebben we geen onafhankelijk opinieonderzoek die ons dit kan vertellen, maar als ik Putin zo zie, denk ik niet dat hij er zelf heel veel vertrouwen in heeft.quote:Op woensdag 6 april 2022 09:09 schreef Ronald het volgende:
[..]
De steun onder Russen voor alles wat Putin doet is nog steeds bijzonder hoog, dat zal onder z’n naaste medewerkers niet heel anders zijn helaas.
Ik hoop overigens op het tegendeel, maar het is mij intussen wel duidelijk geworden dat dit niet alleen Putin’s oorlog is.
Nou dat is weer dom, want dan tref je die Nederlandse jachtbouwers.quote:Op woensdag 6 april 2022 09:04 schreef Aether het volgende:
Veertien jachten van Russische eigenaren in Nederlandse werven aan de ketting
https://nos.nl/liveblog/2(...)oten-in-regio-koersk
De douane heeft bij Nederlandse jachtbouwers veertien jachten van Russische eigenaren onder verscherpt toezicht gesteld. Het gaat om twaalf jachten in aanbouw, waaronder superjachten van meer dan 35 meter, en twee jachten in onderhoud. Dat meldt minister Hoekstra van Buitenlandse Zaken in een brief aan de Tweede Kamer.
De luxeschepen mogen het land niet uit vanwege de sancties tegen Rusland, president Poetin en honderden rijke zakenlieden die hem steunen. De jachten mogen ook niet formeel geleverd en overgedragen worden aan de eigenaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |