quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:52 schreef Seven. het volgende:
'I hope we die quickly'![]()
Geweldige aflevering, heerlijk sluwe plottwist!Ik vond vooral ‘hello chair’SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Werkten samenquote:Op zondag 16 april 2023 18:06 schreef Nielsch het volgende:
Heeft de Borg nou de Changelings gebruikt zonder dat ze het wisten of werkten ze samen? Ik vond dat stukje niet heel helder.
Raffi zit toch lower decks? Of ging die ergens anders heen?quote:Op maandag 17 april 2023 12:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik wist het! je hebt gewoon maar 6 mensen nodig om een spaceship te besturen, die lower decks losers zijn nergens voor nodigTrouwens er zitten ook wel overdadig veel raampjes in zo'n schip terwijl blijkbaar alleen de brug al een volledig schip kan representeren
Verder episch seizoen dit hoor!
Dat is 'ontvanger'-dna jack is de 'zender'quote:Op maandag 17 april 2023 12:29 schreef Nielsch het volgende:
Waarom wilden ze zo nodig Jack nog hebben als het hele assimilatieplan via de transporter toch al in werking was gezet?
Het was voor mij ook even onduidelijk of Raffi en Seven wel mee zijnquote:Op maandag 17 april 2023 12:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Raffi zit toch lower decks? Of ging die ergens anders heen?
Schepen ontploffen al jaren met geluid in Star Trek ...quote:Op maandag 17 april 2023 21:15 schreef Monolith het volgende:
Was nog niet begonnen aan seizoen 3 van Star Trek Rollator, maar gisteren een dagje ziek op de bank dus toch eens aan begonnen. Helemaal bij nu en moet zeggen dat ik me er tegen mijn verwachting in erg mee vermaakt heb. Het is alweer even geleden dat ik de vorige seizoenen heen gezien, maar volgens mij vond ik die lang niet zo boeiend.
Een persoonlijke bron van ergernis in de laatste aflevering vond ik dan weer het "ruimtevuurwerk". Ja, scifi, ja niet echt, maar maak er dan enkel een lichtspektakel van, geluid is er niet in de ruimte.
Ja ik weet het en ook wapens doen piew piew, maar vuurwerk is wel echt weer een stap verder.quote:Op maandag 17 april 2023 21:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Schepen ontploffen al jaren met geluid in Star Trek ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Benieuwd hoe ze dat op gaan lossen.
En dit is dan het laatste seizoen.... ik wil meer van dit
[ Bericht 75% gewijzigd door Donderkonijn op 19-04-2023 18:15:12 ]
Het is vandaag donderdagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of Admiral JP Hanson. Oude Admiral. In de bijbaantijd hadden we ook zo een oud persoon als supermarktmanager van de AH XL. Was er iets bij de kassa aan de hand, moest de oude man een tocht van 150 meter afleggen wat hij stap voor stap deed...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Briljante scene uit de laatste Picard.I'm only responsible for what I say, not for what you understand.
Vannacht ergens op primequote:Op donderdag 20 april 2023 19:19 schreef Donderkonijn het volgende:
Hoe laat komt die aflevering eigenlijk online?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |