Dat was de grap ook. Daarom had ik ook geen voornaam erbij gezet of zo.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik had nog niet de bovenstaande posts gelezen en schrok. Ik dacht dat je "De Mol" wilde cancellen
Hoezo is daar nu pas aangifte of wat dan ook van gedaan en niet toen direct. Dit zijn toch duidelijke verwondingen waar de politie iets mee kan.quote:
Zijn ook foto's van, dus kan nu nog.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo is daar nu pas aangifte of wat dan ook van gedaan en niet toen direct. Dit zijn toch duidelijke verwondingen waar de politie iets mee kan.
Energieverbruik-technisch zou dat een goed idee zijnquote:
Duimpje omlaag, als dat zou kunnenquote:
Thuis douchen.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Energieverbruik-technisch zou dat een goed idee zijn![]()
Maar ik douche echt veel liever thuis![]()
Hoef ik ook niet zoveel mee te slepen.
You got mequote:Op woensdag 6 april 2022 15:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat was de grap ook. Daarom had ik ook geen voornaam erbij gezet of zo.
Slechte advocaat dan.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zijn ook foto's van, dus kan nu nog.
Eerder aangifte doen werd haar soort van afgeraden door haar advocaat omdat de familie de Mol haar dan kapot zou maken. Is ook niet zomaar een familie met wie je te maken hebt natuurlijk.
Tja, dit begrijp ik ook wel. Zo'n machtige familie zet jou weg als leugenaar. Na al die mishandelingen zou dat weer zo'n harde klap zijn.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zijn ook foto's van, dus kan nu nog.
Eerder aangifte doen werd haar soort van afgeraden door haar advocaat omdat de familie de Mol haar dan kapot zou maken. Is ook niet zomaar een familie met wie je te maken hebt natuurlijk.
Graag ook pa en tante erbij.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De Mol cancellen lijkt me sowieso goed.
Misschien volgt er van één (1) van die drie (3) mensen nog een twee (2) tje dat ze hem willen vier (4) endelen.quote:drie (3) mensen getuige
Ja, die familie is aardig van hun sokkel gevallen in korte tijd.quote:
Maar Linda is het grootste slachtoffer, met al die gemene media die je niet kan vertrouwenquote:Op woensdag 6 april 2022 15:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, die familie is aardig van hun sokkel gevallen in korte tijd.
Oh, ik had The Wire nog nooit gezien, dus daar ben ik aan begonnen.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:50 schreef Arizona het volgende:
Ik kijk nu Wellington Paranormal op HBO Max.
Echt zo droog
Ik niet in ieder geval.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:52 schreef AgnesGru het volgende:
Is iemand hier weleens naar Kaapverdië geweest?
Ik niet, maar een collega van mij wel. Die was niet te spreken over hoe hard het daar waaide en dat het daardoor best koud kon aanvoelenquote:Op woensdag 6 april 2022 15:52 schreef AgnesGru het volgende:
Is iemand hier weleens naar Kaapverdië geweest?
Verkeerde tijd van het jaar dan geweest waarschijnlijkquote:Op woensdag 6 april 2022 15:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik niet, maar een collega van mij wel. Die was niet te spreken over hoe hard het daar waaide en dat het daardoor best koud kon aanvoelen
quote:Kaapverdië is onder de invloed van de Noordoostpassaat. Dit betekent dat de wind bijna altijd uit het noordoosten komt. De Noordoostpassaat is het sterkst vanaf oktober tot en met februari en blaast dan gemiddeld met windkracht 5 beaufort (20 knopen). Vanaf juni tot en met september is de kalme periode. Dan is het of windstil of blaast de passaat met hooguit windkracht 3 tot 4.
Dit heb je op de Canarische Eilanden ook wel een beetje. Weet in ieder geval nog dat de kabelbaan naar El Teide op Tenerife onze hele vakantie gesloten was.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik niet, maar een collega van mij wel. Die was niet te spreken over hoe hard het daar waaide en dat het daardoor best koud kon aanvoelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |