Ik hou zo van deze man.quote:
Zulke mensen.quote:Op woensdag 6 april 2022 14:21 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik was van het weekend bij een kledingzaak bij ons in het dorp, waar mijn moeder altijd graag kwam winkelen en ouwehoeren met het personeel. Ik stond met wat dingetjes bij de kassa en zei tegen de mevrouw die me hielp dat ik hier nooit vaak kwam maar dat mijn moeder hier graag langs ging. Ze wist eigenlijk meteen precies over wie ik het had, ze vroeg zich al af waar ze was gebleven, en condoleerde me met het verlies. Mijn moeder bleek daar nog kortingsbonnen open hebben staan en die mocht ik wel hebben, want ze vond het zo leuk nu een gezicht bij de-dochter-van te zien, dus ik heb bijna niets voor mijn spullen hoeven betalen.![]()
Aaaaawhquote:Op woensdag 6 april 2022 14:21 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik was van het weekend bij een kledingzaak bij ons in het dorp, waar mijn moeder altijd graag kwam winkelen en ouwehoeren met het personeel. Ik stond met wat dingetjes bij de kassa en zei tegen de mevrouw die me hielp dat ik hier nooit vaak kwam maar dat mijn moeder hier graag langs ging. Ze wist eigenlijk meteen precies over wie ik het had, ze vroeg zich al af waar ze was gebleven, en condoleerde me met het verlies. Mijn moeder bleek daar nog kortingsbonnen open hebben staan en die mocht ik wel hebben, want ze vond het zo leuk nu een gezicht bij de-dochter-van te zien, dus ik heb bijna niets voor mijn spullen hoeven betalen.![]()
Ja he.quote:
Ik begin dit inmiddels wel een terechte vraag te vinden!quote:Op woensdag 6 april 2022 12:11 schreef ijs_beer het volgende:
Honger. Waar is die verjaardagstaart @:Meke ?
Zie je wel, de wereld is een plaats vol goede mensenquote:Op woensdag 6 april 2022 14:21 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik moest hierdoor denken aan 'De meeste mensen deugen' van Rutger Bregman, en toen moest ik denken aan dat boek De Bange Mens, ben je er al in begonnen?quote:Op woensdag 6 april 2022 14:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zie je wel, de wereld is een plaats vol goede mensen
Jaa.quote:Op woensdag 6 april 2022 14:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zie je wel, de wereld is een plaats vol goede mensen
Nee, ik ben er nog niet in begonnen, ben nog bezig met de laatste loodjes van het boek dat ik tijdens ons weekendje weg heb gelezen. (Orakel van Thomas Olde Heuvelt. Ik vond Hex erg leuk, deze iets minder, maar ik wil die laatste bladzijden nog wel lezenquote:Op woensdag 6 april 2022 14:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik moest hierdoor denken aan 'De meeste mensen deugen' van Rutger Bregman, en toen moest ik denken aan dat boek De Bange Mens, ben je er al in begonnen?
quote:Op woensdag 6 april 2022 14:21 schreef Mandy040986 het volgende:
Nou ja zeg, het moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 6 april 2022 14:55 schreef Arizona het volgende:
En nu ga ik mijn stinkende lijf onder de douche zetten. Kom net van de sportschool en ik heb me goed uitgesloofd, terwijl er niet eens knappe mannen waren
Douchen bij de sportschoolquote:Op woensdag 6 april 2022 14:55 schreef Arizona het volgende:
En nu ga ik mijn stinkende lijf onder de douche zetten. Kom net van de sportschool en ik heb me goed uitgesloofd, terwijl er niet eens knappe mannen waren
Niet geklikt, maar ik stem voor het cancelen van Sjonnie!quote:Op woensdag 6 april 2022 15:12 schreef Guanabana het volgende:
Johnny de Mol is af, niet normaal:
Ex-verloofde Johnny de Mol door politie verhoord over vermeende mishandeling
Ik had nog niet de bovenstaande posts gelezen en schrok. Ik dacht dat je "De Mol" wilde cancellenquote:Op woensdag 6 april 2022 15:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De Mol cancellen lijkt me sowieso goed.
quote:“Op 2 maart 2015 presenteerde Johnny de Mol het Edison Pop Gala in de Harbourclub in Amsterdam. Na een woordenwisseling heeft Johnny de Mol mevrouw Shima Kamali Sarvestani uitgescholden en heeft hij haar een vuistslag in het gezicht gegeven als gevolg waarvan zij ten val is gekomen. Van deze vuistslag waren drie (3) mensen getuige”.
quote:Direct na haar binnenkomst ontstond wederom ruzie, waarbij Johnny niet alleen verbaal maar ook fysiek geweld heeft gebruikt. Hij heeft mevrouw Shima Kamali Sarvestani wederom geschopt en geslagen. Ook heeft hij haar met zijn handen geprobeerd te (ver)wurgen door hard zijn handen om haar keel vast te houden en te knijpen. Naderhand bleken er blauwe plekken van de vingerafdruk van Johnny de Mol in haar nek te staan. Ook gooide Johnny haar met haar hoofd tegen een tafel aan, waarna zij een scheur in de wenkbrauw opliep en op de grond viel.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |