abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204339669
:P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204339678
Na ruim twee jaar weer bij de mondhygiëniste geweest.

Marteling, bloedbad (want ik stoker veel te weinig) en strenge woorden :X

Over drie maanden mag ik weer *O*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204339681
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 15:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Gewoon opwarmen :Y
Dat water wat je erin kookt gaat er zo snel niet uit.
Al doe ik bij zulke gerechten de noedels/pasta vaak op het moment zelf nog koken. Kost weinig tijd en nog net wat lekkerder.
Mja, ik moet om 19:00 weg en F. komt om kwart voor 7 thuis, dus, zodoende. :+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204339704
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 april 2022 15:39 schreef Lonaa het volgende:
Oke misschien is dit een debiel domme vraag maar:
Als ik nou straks een gerecht maak met noodles, kan ik dat dan een uurtje later gewoon in de pan weer opwarmen? Of worden ze dan hard ofzo?
Ik zou me eerder zorgen maken dat ze te zacht worden dan weer hard.
pi_204339756
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 april 2022 15:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

Ik moest ook meer stoken. Nu heb ik een doosje stomerijen onder handbereik liggen en vaste prik (haha) altijd ff stokeren als ik warm gegeten heb 's avonds :Y)
pi_204339760
Stomerijen *O*
pi_204339780
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 april 2022 15:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Mja, ik moet om 19:00 weg en F. komt om kwart voor 7 thuis, dus, zodoende. :+
Dan zou ik (indien tijdsgebrek vooraf) de saus vooraf maken, om 18.40 uur een pan kokend water klaar hebben en F om 18.45 uur met jou en gare noedels aan tafel schuiven :+
pi_204339790
Hum, ik was aan het bijlezen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 15:10 schreef Isabeau het volgende: [..] Allemaal lijstjes maken. De verhuizing in detail plannen. Je hele huis declutteren zodat je alleen het nodige meeneemt. Er is nog zoveel te plannen :7
Zo dit. Wij hebben van de week de zolder goed leeggehaald. Toch maar eens de dozen die daar 6 jaar geleden terecht kwamen echt uitgespit en driekwart alsnog weggemieterd.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_204339795
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 15:55 schreef Blues het volgende:
Stomerijen *O*
Ik heb een stoom apparaat, werkt dat ook O+
pi_204339822
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 15:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dan zou ik (indien tijdsgebrek vooraf) de saus vooraf maken, om 18.40 uur een pan kokend water klaar hebben en F om 18.45 uur met jou en gare noedels aan tafel schuiven :+
Mja, hij komt dan thuis mits geen files tussen Amsterdam en hier. En dan wil ie ff douchen en alles. Ergo, we gaan niet samen eten.
pi_204339852
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 april 2022 15:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

Waterpik O+ O+
Lekker minstens een liter water onder druk door je muil jagen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_204339932
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 15:44 schreef Vanyel het volgende:
Bij ons goed je vanaf je 55e geloof ik geen nachtdiensten meer te draaien als je niet wil. Mooi als je dan op de 53e in zo'n baan start :D
Dat zijn de haken en ogen 8-) Want je kan mondeling nog zó afspreken dat de persoon alleen voor de nachten is aangenomen, zodra je 57 wordt kan je doodleuk zeggen dat je niet meer 's nachts wilt werken en moeten ze je overdag inzetten. Dus dat belemmert het aannemen van mensen voor de nachten op die leeftijd. Wel jammer voor die personen die oprecht alleen 's nachts willen blijven werken, want die krijgen dan ook geen kans.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 15:21 schreef Kaatje1 het volgende:

In mijn directe omgeving. Wit gemarmerd blad, alles zwart behalve spoelbak en kraan...die zijn goud :r
Dit is woonwagenspul joh :X

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 16:02 schreef Vanyel het volgende:

Waterpik O+ O+
Is dit een aanrader ja? Ik rag wel met van die plastic borsteltjes, maar doe dit lang niet vaak genoeg. Hoelang moet je zo'n waterpik gebruiken? Ook iets van 2 minuten of zo?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204339934
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 15:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Mja, hij komt dan thuis mits geen files tussen Amsterdam en hier. En dan wil ie ff douchen en alles. Ergo, we gaan niet samen eten.
Dattie dan zijn eigen noedels maar kookt :7
pi_204339945
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 16:02 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Waterpik O+ O+
Komt vast in mijn lade van (dure) gadgets waarvan ik denk dat ik ze dan echt blijvend ga gebruiken… maar net niet doe ;( /slappehap
pi_204339969
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 april 2022 15:39 schreef Lonaa het volgende:
Oke misschien is dit een debiel domme vraag maar:
Als ik nou straks een gerecht maak met noodles, kan ik dat dan een uurtje later gewoon in de pan weer opwarmen? Of worden ze dan hard ofzo?
Ja hoor, kan gewoon :Y

Ik ben net buiten geweest *O* *O* Voor het eerst een wandeling gemaakt sinds woensdag.
(wel echt nat geworden :') maar buiten *O* *O* )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204340060
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 16:12 schreef Isabeau het volgende:

Is dit een aanrader ja? Ik rag wel met van die plastic borsteltjes, maar doe dit lang niet vaak genoeg. Hoelang moet je zo'n waterpik gebruiken? Ook iets van 2 minuten of zo?
Ik vind het heel lekker. Doe het nu ook te weinig maar elke keer dat ik het wel doe, geniet ik me suf.
Ik heb er wel een met 250ml reservoir en vul dat minimaal 2x voor een lekkere beurt, zo'n dingetje in het handvat is echt niet genoeg.
pi_204340066
Ik ben, met mijn beugelbekkie, waar de mondhygiënist heel ontervreden over is, bijzonder blij met m'n draagbare waterpik. Daar kan ik dan helaas niet zoveel water in gooien als @Vanyel doet, maar dan vul ik wel een keertje bij. Het ding mag steeds mee heen en weer als ik naar de piedaterre ga. Ik denk dat 'ie ook mee gaat als ik straks weer naar kantoor ga.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204340100
Hebben jullie een linkje naar zo'n pik? Ik haat stokeren. En bloed kan ik ook echt niet tegen. De laatste keer moest ik meekijken terwijl ze stokeren bij me voor deed, incl. bloedbad. En vanwege corona mocht ik niet spoelen. Ik heb nog geen nieuwe afspraak gemaakt..

Declutteren wil ik ook. De zolder hier bestaat uit dozen van twee gefuseerde huishoudens en is ook al een paar jaar niet bekeken.
pi_204340137
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 16:29 schreef Tuindier het volgende:
Hebben jullie een linkje naar zo'n pik? Ik haat stokeren. En bloed kan ik ook echt niet tegen. De laatste keer moest ik meekijken terwijl ze stokeren bij me voor deed, incl. bloedbad. En vanwege corona mocht ik niet spoelen. Ik heb nog geen nieuwe afspraak gemaakt..

Declutteren wil ik ook. De zolder hier bestaat uit dozen van twee gefuseerde huishoudens en is ook al een paar jaar niet bekeken.
https://www.coolblue.nl/flosapparaten/waterpik
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204340160
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 16:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dat zijn de haken en ogen 8-) Want je kan mondeling nog zó afspreken dat de persoon alleen voor de nachten is aangenomen, zodra je 57 wordt kan je doodleuk zeggen dat je niet meer 's nachts wilt werken en moeten ze je overdag inzetten. Dus dat belemmert het aannemen van mensen voor de nachten op die leeftijd. Wel jammer voor die personen die oprecht alleen 's nachts willen blijven werken, want die krijgen dan ook geen kans.
[..]
Dit is woonwagenspul joh :X
[..]
Ik zie dingen in dat huis langskomen. Direct uit woonbladen etc. Nul eigenheid. Terwijl dat in het huur appartement voorheen wel zo was, toen zat ik echt met bewondering te kijken naar de originele ideeën.

Wat is dat lekker he, naar buiten kunnen *O* Was best wel blij met het mooie weer toen ik in isolatie zat. Balkon was een redelijk alternatief
We have far more in common than that which devides us..
pi_204340242
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 16:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zie dingen in dat huis langskomen. Direct uit woonbladen etc. Nul eigenheid. Terwijl dat in het huur appartement voorheen wel zo was, toen zat ik echt met bewondering te kijken naar de originele ideeën.
Wat maakt iets eigen? Misschien voelt dat voor sommige mensen juist wel helemaal als thuis.
pi_204340264
Mijn tandarts denkt overigens dat een waterpik het tandvlees niet voldoende masseert.
Ik denk dat die er nog nooit een in de mond heeft gehad.

* Vanyel inserts hehehegedis
pi_204340268
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 16:15 schreef Isabeau het volgende:

Ja hoor, kan gewoon :Y

Ik ben net buiten geweest *O* *O* Voor het eerst een wandeling gemaakt sinds woensdag.
(wel echt nat geworden :') maar buiten *O* *O* )
Ahhhh lekker joh O+
Knap je wel beetje op?
pi_204340278
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 16:47 schreef Vanyel het volgende:
Mijn tandarts denkt overigens dat een waterpik het tandvlees niet voldoende masseert.
Ik denk dat die er nog nooit een in de mond heeft gehad.

* Vanyel inserts hehehegedis
pi_204340306
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 april 2022 16:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Merci O+
pi_204340336
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 16:48 schreef Blues het volgende:
Ahhhh lekker joh O+
Knap je wel beetje op?
Ja, ik hoest nog en heb een verstopte neus, maar de algehele malaise is wel weg en ik slaap ook weer goed.
pi_204340356
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 16:45 schreef Myraela het volgende:

[..]
Wat maakt iets eigen? Misschien voelt dat voor sommige mensen juist wel helemaal als thuis.
Eigen is wat jij doet. Jouw huis is helemaal (en dan ken ik je niet persoonlijk) heel eigen. De kleuren die je gebruikt, de manier van planten in je huis hebben etc. Dat is jouw stijl. Dat had zij ook. Maar nu is het huis/inrichting gelijk aan duizenden andere huizen. Deuren zwart met glas, visgraad eiken vloer. Pak een VT wonen en daar heb je het huis. En dat kan je van jouw huis niet zeggen
pi_204340392
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 16:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Deuren zwart met glas
Zo herkenbaar :Y
Wij kennen zo ook een paar VTwonen stelletjes.
pi_204340432
Dit doet me aan een andere standaardinrichting denken :+ Járen geleden (12-13 jaar terug) was ik nog nooit van mijn leven in een IKEA geweest. Daarvoor gingen heel veel vrienden/kennissen het huis uit of samenwonen. En ik kon mijn vinger er nooit zo goed opleggen, maar al die inrichtingen leken zo enorm op elkaar. En toch hadden ze niet dezelfde meubels. Tot ik samen met een vriendin in de IKEA in Groningen kwam. Dat was een heel groot 'Oh het is allemaal IKEA!'moment :7
pi_204340463
hm toen wij half jaar geleden keukens gingen shoppen hadden wij vooral het idee dat het HEEL ERG hip was om zwarte kranen in je keuken en douche te doen

Samen inderdaad met de glazen deuren met zwarte kozijnen.
en liefst een vrijstaand ovalen bad.. want dat is eh.. onhandig schrobben ofzo.

Zo ziet onze keuken er dus niet uit _O-
Wij gaan voor ouderwetsig blauw houten deurtjes.. met een houten blad

Heel erg niet-2022 dus.

Past goed bij onze ouderwetsig huis... en toch van alle gemakken voorzien
inclusief quooker O+ O+
pi_204340472
wel beroerde keukenadviseur
wil je geen moderne keuken.. gaat ie adviseren de ouderwets ingebouwde keukenkasten eruit te slopen.. zodat je daar andere kasten neer kunt zetten.
En aan de andere kant een bar richting de woonkamer

maar dan wel in ouderwetsig blauw natuurlijk.. want dan is het niet zo hip.

Die man miste echt even het concept wat wij voor ogen hadden.. wij gelukkig niet.
pi_204340509
*O*
De schuttingguy is gekomen *O*
Ondanks een grote klus, doet ie de reparatie van onze schutting 'op weg naar huis' in een paar dagen. :+
pi_204340517
quote:

[..]
Eigen is wat jij doet. Jouw huis is helemaal (en dan ken ik je niet persoonlijk) heel eigen. De kleuren die je gebruikt, de manier van planten in je huis hebben etc. Dat is jouw stijl. Dat had zij ook. Maar nu is het huis/inrichting gelijk aan duizenden andere huizen. Deuren zwart met glas, visgraad eiken vloer. Pak een VT wonen en daar heb je het huis. En dat kan je van jouw huis niet zeggen
Paar graadjes meer of minder :D
pi_204340521
quote:

[..]
Visgraad klinkt wel heel eigen :P
pi_204340648
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 april 2022 17:11 schreef sigme het volgende:

[..]
Paar graadjes meer of minder :D
oeps
pi_204340676
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 17:07 schreef Uhmmpie het volgende:
wil je geen moderne keuken.. gaat ie adviseren de ouderwets ingebouwde keukenkasten eruit te slopen.. zodat je daar andere kasten neer kunt zetten.

Die man miste echt even het concept wat wij voor ogen hadden.. wij gelukkig niet.
Jammer is dat ja. Dat hebben wij met de badkamer ook gehad. Als ie had geluisterd had ie iets kunnen verkopen.
pi_204340833
Hergebruik: de Oekraïne vlaggetjes - op A4 formaat aan een stokje - van een actie van
2 weken geleden zijn beschikbaar voor de as. activiteitenmarkt voor/door kinderen 🇺🇦
En er is 25 kg oliebollenmix beschikbaar om wafels te bakken.

Info: De eiken visgraatvloer ligt er 15 jaar. w/

Verder niks te melden. Fitness overgeslagen.
MnX kreeg herinneringsmail voor mondhygienist en tandarts vanmorgen.
Stond alsnog niet in het systeem. Stom.
Wij stokeren met Interprox borsteltjes bij de tv.😂 Stokjes mogen niet van ta en mh.

Verder doet het toetsenbord weer vervelend. Dubbele letters of woorden overslaan. ~O>
pi_204340956
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 17:10 schreef Blues het volgende:
*O*
De schuttingguy is gekomen *O*
Ondanks een grote klus, doet ie de reparatie van onze schutting 'op weg naar huis' in een paar dagen. :+
Beter :D

Wij wachten nog steeds op antwoord van de verzekering.
pi_204341078
quote:
Ik weet niet of ik eigen ben hoor. Ik hou van kleur, maar laat me net zo goed beïnvloeden door alles online en in winkels.

De visgraat vloeren en zwarte glazen deuren zie je inderdaad wel overal. Al kan dat ook nog best 'eigen' zijn. Ik verbaas me altijd meer over de mensen met steriel witte muren en inrichting. En soms eens een uitspatting en dan ergens een kleur muurtje net-niet-wit blauw ofzo. Maarja, vriendin van mij woont zo, en dat is ook gewoon hoe zij is. Dus dan klopt het voor haar toch wel. Als mensen zijn we vaak ook maar minder uniek dan we denken te zijn.
pi_204341096
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 17:07 schreef Uhmmpie het volgende:

Ik vind bijna alle adviseurs tot nu toe tegenvallen. Eigenlijk is 'adviseur' sowieso al een te groot woord, echt meedenken doen ze niet. Heb je een tekening van wat het is geworden? Altijd leuk om te zien. *O*
pi_204341170
Ik had vanavond zo'n lekker eten. Crisp recepten, de Galette (plaattaart) met wilde spinazie, sumak, pijnboompitten en dille roomkaas erbij. :9 En een salade ernaast met sla, komkommer, tomaat, geroosterde paprika en frambozen.
pi_204341173
Wie heeft er andere mensen nodig om tegen te praten. Gewoon lekker met mezelf in gesprek. *O*
pi_204341178
#selflove
pi_204341184
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:19 schreef Myraela het volgende:
Wie heeft er andere mensen nodig om tegen te praten. Gewoon lekker met mezelf in gesprek. *O*
Ben je tenminste nooit alleen :7

Je avondeten klinkt geweldig overigens :9
pi_204341212
Was ook echt lekker. :9 En dat terwijl ik de laatste tijd echt m'n kook-mojo een beetje ben verloren, dus ik eet best simpel en eentonig. Dus dingen als sumak en dille waren echt weer even een fijne smaak-afwisseling. O+
pi_204341217
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:19 schreef Myraela het volgende:
Ik had vanavond zo'n lekker eten. Crisp recepten, de Galette (plaattaart) met wilde spinazie, sumak, pijnboompitten en dille roomkaas erbij. :9 En een salade ernaast met sla, komkommer, tomaat, geroosterde paprika en frambozen.
Dit klinkt heerlijk
pi_204341230
Ik hou van zwart, dus mijn keuken is zwart met zwart met zwart. Dat vond nog niet zo lang geleden iedereen om mij heen nogal gedurfd en best wel té.
Da's tegenwoordig wel anders.
pi_204341315
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 17:39 schreef AnneX het volgende:
Hergebruik: de Oekraïne vlaggetjes - op A4 formaat aan een stokje - van een actie van
2 weken geleden zijn beschikbaar voor de as. activiteitenmarkt voor/door kinderen 🇺🇦
En er is 25 kg oliebollenmix beschikbaar om wafels te bakken.

Info: De eiken visgraatvloer ligt er 15 jaar. w/

Verder niks te melden. Fitness overgeslagen.
MnX kreeg herinneringsmail voor mondhygienist en tandarts vanmorgen.
Stond alsnog niet in het systeem. Stom.
Wij stokeren met Interprox borsteltjes bij de tv.😂 Stokjes mogen niet van ta en mh.

Verder doet het toetsenbord weer vervelend. Dubbele letters of woorden overslaan. ~O>
Blijft typisch hoeveel verschillende meningen de tandartsen en mondhygiënisten kunnen hebben.

Mijne zijn erg pragmatisch: stokeren, flossen, waterpik, ragertjes maakt ze allemaal niet uit zolang ik maar iets doe wat ik regelmatig volhoud.

Ik vind stokeren het prettigst dus ik stoker vrolijk. Zowat elke dag. Maar ik vind het ook gewoon een erg lekker gevoel eigenlijk :@ :')
Dat wel pas toen ik de juiste maat tandenstokers had gevonden. Eerst had ik dikkere stompere en die deden het niet voor me. :P
pi_204341334
Mensen

ik mag met rijexamen *G* *G* *G*

*O* *O*

wel pas half juli maar toch.

Was sneller dan de mevrouw van de rijschool had verwacht. Heb ik toch nog wat aan al die diagnoses -- de gespecialiseerde examinators waren lang niet zo volgeboekt _O-

anders was het eind september geworden :X :X

En ik heb m'n ouwe instructeur weer terug, en hij was meteen helemaal onder de indruk van m'n vooruitgang. We hebben lekker bijgepraat en beetje rondjes stad gereden O+
pi_204341347
Fijn, Tele! En toch ook wel fijn dat je nog even hebt, toch?
pi_204341356
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:39 schreef Tele6 het volgende:
Mensen

*O* *O*

Was sneller dan de mevrouw van de rijschool had verwacht. Heb ik toch nog wat aan al die diagnoses -- de gespecialiseerde examinators waren lang niet zo volgeboekt _O-

En ik heb m'n ouwe instructeur weer terug, en hij was meteen helemaal onder de indruk van m'n vooruitgang. We hebben lekker bijgepraat en beetje rondjes stad gereden O+
Wat fijn *O*
pi_204341372
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:41 schreef Myraela het volgende:
Fijn, Tele! En toch ook wel fijn dat je nog even hebt, toch?
Dit is echt perfect, komt ook goed uit met wanneer ik door de lessen van m'n pakket heen ben :Y

En er zijn nog best wat dingen die ik graag beter wil oefenen, zoals in- en uitvoegen op de snelweg en sommige bijzondere verrichtingen. Ik schijn ook nog niet goed genoeg naar links te kijken _O- (wel prima naar rechts)
pi_204341436
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:37 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Blijft typisch hoeveel verschillende meningen de tandartsen en mondhygiënisten kunnen hebben.

Dit dacht ik ook :D

De mijne is juist anti die plastic raggers.
Dus ben nu weer gewoon gaan stoken.
Wel veelste weinig :@
pi_204341825
quote:
Mensen

*O* *O*

Voor alles : de ‘ouwe’ instructeur …de vooruitgang en het as. examen in julij. *O*

Oh ja, het heten ragertjes. Wist het woord niet meer. o|O
  dinsdag 5 april 2022 @ 19:38:19 #55
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204341896
@Blues
Mijn monster gaat nog steeds met kleine stapjes vooruit. Ik mag hem regelmatig zelfs oppakken ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 05-04-2022 20:15:51 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 5 april 2022 @ 19:44:33 #56
63722 z80
I fink you freaky
pi_204341967
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:43 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Dit is echt perfect, komt ook goed uit met wanneer ik door de lessen van m'n pakket heen ben :Y

En er zijn nog best wat dingen die ik graag beter wil oefenen, zoals in- en uitvoegen op de snelweg en sommige bijzondere verrichtingen. Ik schijn ook nog niet goed genoeg naar links te kijken _O- (wel prima naar rechts)
Als je de mogelijkheid heb. Pak een keer 2 lessen achter elkaar en doe een ritje verder weg. Stukje snelweg, vreemde dorpen en/of stad. Dan moet je kijken en borden lezen. Bij het vaste stukje dat je rijd kun je zo alle verkeersborden benoemen, weet je exact hoe snel je mag en waar de fietsers vandaan komen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_204342016
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 19:44 schreef z80 het volgende:

[..]
Als je de mogelijkheid heb. Pak een keer 2 lessen achter elkaar en doe een ritje verder weg. Stukje snelweg, vreemde dorpen en/of stad. Dan moet je kijken en borden lezen. Bij het vaste stukje dat je rijd kun je zo alle verkeersborden benoemen, weet je exact hoe snel je mag en waar de fietsers vandaan komen.
:D
Ik had dan wel structureel lessen van 2 uur per keer, maar ook na de 10e had ik nog geen flauw idee waar ik was, welke borden er zouden kunnen staan, hoe de weg er hierna uit zou zien etc.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_204342135
quote:
Mensen

*O* *O*

Ohh we gaan echt gelijk op . Ik ga ook in juli op examen. Maar de mijne is ook alweer even terug aangevraagd want sjonge hoge die wachttijden :')
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 5 april 2022 @ 19:58:53 #59
63722 z80
I fink you freaky
pi_204342171
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 19:47 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:D
Ik had dan wel structureel lessen van 2 uur per keer, maar ook na de 10e had ik nog geen flauw idee waar ik was, welke borden er zouden kunnen staan, hoe de weg er hierna uit zou zien etc.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had ook standaard 2 uur achter elkaar les. Wel maar 1 keer per week. Zowel auto als motor zo gehaald.
Maar de examen rondes kon ik zo uittekenen. Incl alle borden en gevaarlijke plekken kuilen en hobbels.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_204342202
Voor mijn motor deed ik twee keer per week 2 uur lessen. Dat schoot tenminste een beetje op. Nu meestal 1 keer per week 60 minuten of 1:15. Dat gaat toch allemaal wat langzamer.
pi_204342657
quote:
Mensen

*O* *O*

Lekkerrrrrrr

Onze Britse Schdochter had een proefles gedaan, en zich aangemeld voor het theorie-examen, kwam ze vandaag voor het examen; mocht niet op Eng paspoort :( Zeg dat dan eerder :X Brexit :r
pi_204342890
Extra dunne houten stokertjes van Jordan.
Voorzichtig beginnen en uiteindelijk kan je dan makkelijk en zonder bloeden zachtjes en rustig heen en weer bewegen (6x of zo met de rechte kant) tussen al je tanden en kiezen.

Bijna lekker en verslavend :D :@
pi_204342952
@Blues vanavond komt Jochem Myjer bij Jinek. Hij heeft een tijdje in een glazen (hoge) vogelhut gezeten, op insta was het leuk om te volgen
pi_204343040
*O* voor examendatum van Tele
pi_204343168
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:25 schreef Vanyel het volgende:
Ik hou van zwart, dus mijn keuken is zwart met zwart met zwart. Dat vond nog niet zo lang geleden iedereen om mij heen nogal gedurfd en best wel té.
Da's tegenwoordig wel anders.
Wij hadden 10 jaar geleden het gewaagde idee om alle muren een kleur te geven, en dan 'mintgroen', en 'terra', gecombineerd met turquoise, okergeel, bruin en ook donkergroen. Echt, de reacties die we hebben gehad waren hilarisch. Mensen keken ons vooraf echt heel verschrikt aan :D

Alleen in de winkels werkelijk niks van te krijgen; ik heb eeuwen gezocht naar bijpassende kussentjes, de muurverf moest verschillende keren opnieuw gemengd worden (en dan was het nog niet helemaal wat het moest zijn, maar soit, het was na de hele boel weer overschilderen al meer terra dan vaderlandslievend-oranje) en meubels was echt weken tot maanden marktplaats afstruinen.

En nu... nu hebben zelfs mijn schoonouders dezelfde kleuren in huis (alleen dan wel de goede... :') ). En elke woonwinkel die je inloopt, daar breek je je nek over de okergele kussentjes en de wandjes met Early Dew. (Of nouja, dat was 2021 geloof ik, nu is het weer meer terra e.d. )

Ik vind het nog steeds mooie kleuren die bij mijn idee van een 'thuis' passen, dus ze komen echt wel terug in het nieuwe huis. Maar origineel is het echt totaal niet meer.
(Gelukkig hebben we straks geen geld meer voor nieuwe meubels, dus ons bijeengeraapte zooitje blijft voorlopig wel heel uniek en 'retro' :+ )
pi_204343234
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 20:49 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Blues vanavond komt Jochem Myjer bij Jinek. Hij heeft een tijdje in een glazen (hoge) vogelhut gezeten, op insta was het leuk om te volgen
Ok!
Ik zag m op Twitter ook af en toe uit zijn dak gaan ja, hij is wel de overtreffende trap van een vogelgekkie O+ :D
pi_204343346
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 20:44 schreef Blues het volgende:
Extra dunne houten stokertjes van Jordan.
Voorzichtig beginnen en uiteindelijk kan je dan makkelijk en zonder bloeden zachtjes en rustig heen en weer bewegen (6x of zo met de rechte kant) tussen al je tanden en kiezen.

Bijna lekker en verslavend :D :@
Dat heb ik dus ook! Verrassend goed gevoel, mits je het blijft bijhouden.

ik heb de "regular" van Jordan. Mijn tanden staan verder uit elkaar.
pi_204343517
Oh en ook nog even een hoera voor @Myraela *O*

En ook voor mezelf, want de hypotheekofferte is goedgekeurd *O*
pi_204343522
*O* *O* *O* *O*
pi_204343687
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 april 2022 21:29 schreef Candaasje het volgende:
Oh en ook nog even een hoera voor @:Myraela *O*

*O* *O* *O*
  dinsdag 5 april 2022 @ 21:40:55 #71
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204343697
quote:

Yes! *O*
pi_204343966
quote:

Hoera Hoera …let the games begin… w/
pi_204344001
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 april 2022 21:05 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Wij hadden 10 jaar geleden het gewaagde idee om alle muren een kleur te geven, en dan 'mintgroen', en 'terra', gecombineerd met turquoise, okergeel, bruin en ook donkergroen. Echt, de reacties die we hebben gehad waren hilarisch. Mensen keken ons vooraf echt heel verschrikt aan :D

Alleen in de winkels werkelijk niks van te krijgen; ik heb eeuwen gezocht naar bijpassende kussentjes, de muurverf moest verschillende keren opnieuw gemengd worden (en dan was het nog niet helemaal wat het moest zijn, maar soit, het was na de hele boel weer overschilderen al meer terra dan vaderlandslievend-oranje) en meubels was echt weken tot maanden marktplaats afstruinen.

En nu... nu hebben zelfs mijn schoonouders dezelfde kleuren in huis (alleen dan wel de goede... :') ). En elke woonwinkel die je inloopt, daar breek je je nek over de okergele kussentjes en de wandjes met Early Dew. (Of nouja, dat was 2021 geloof ik, nu is het weer meer terra e.d. )

Ik vind het nog steeds mooie kleuren die bij mijn idee van een 'thuis' passen, dus ze komen echt wel terug in het nieuwe huis. Maar origineel is het echt totaal niet meer.
(Gelukkig hebben we straks geen geld meer voor nieuwe meubels, dus ons bijeengeraapte zooitje blijft voorlopig wel heel uniek en 'retro' :+ )
Early dew muren .. check :')
pi_204344069
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 22:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Early dew muren .. check :')
Hier ook een vorm van early dew
  Moderator dinsdag 5 april 2022 @ 22:14:50 #75
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204344097
Welk ralnummer is dat?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_204344310
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 22:14 schreef derLudolf het volgende:
Welk ralnummer is dat?
3031
  Moderator dinsdag 5 april 2022 @ 22:42:15 #77
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204344356
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 22:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
3031
3000 serie is rood :+

RAL is een "universeel kleursysteem" ofzo, met zo'n cijfer weet iedereen wat je bedoeld en ben je niet afhankelijk van allerlei creatieve namen van de marketingafdeling ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_204344480
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 22:42 schreef derLudolf het volgende:

[..]
3000 serie is rood :+

RAL is een "universeel kleursysteem" ofzo, met zo'n cijfer weet iedereen wat je bedoeld en ben je niet afhankelijk van allerlei creatieve namen van de marketingafdeling ;)
Ah, dit nr kwam van de flexa site
pi_204344532
quote:

*O* *O* *O* *O* *O*
pi_204345489
Mogguh :O Gisteravond was laat -O- En vanmorgen heel vroeg -O- We werden gisteravond opeens aangesproken door een andere ouder die mini-G ervan beschuldigde dat hij meerdere malen haar zoon aangevallen heeft :{ Blijkbaar was er een vechtpartij die dag op het schoolplein geweest en in de afgelopen weken al meerdere incidenten. Mini-G heeft ons dat nooit verteld. School heeft ons niets verteld.

Eindresultaat: G van slag, mini-G pissed en mini-G's beste vriend zat er tussenin dus die was ook licht van slag.

Gisteravond een lang gesprek gehad en het is nu wel helder wat er gebeurd is, maar verdorie zeg.... :{ Hoe los je dit soort dingen nou weer op :{ En tijdens de vechtpartij is ook nog eens mini-G's bril beschadigd geraakt. Het is allemaal niet zo'n dure grap maar toch :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_204345539
Mogge.

Warmig en vochtig buiten. Niet aangenaam.
Vandaag hele dag online bijeenkomst met onduidelijke inhoud. Lijkt me _ge_wel_dig_.
Ik denk dat ik rond 12u een noodsituatie simuleer.
pi_204345553
Omg, ik heb net een plant in een aanbieding besteld en nu ben ik zo hyped dat ik gewoon tril. :’)
  woensdag 6 april 2022 @ 07:26:51 #83
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204345555
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 07:26 schreef Myraela het volgende:
Omg, ik heb net een plant in een aanbieding besteld en nu ben ik zo hyped dat ik gewoon tril. :’)
Wat voor plant is het ? _O-
Moet ik er ook een?!
pi_204345565
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 07:26 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Wat voor plant is het ? _O-
Moet ik er ook een?!
Ik heb twee droomplanten.

Dit is de reden waarom ik tril: https://plnts.com/nl/prod(...)8b92-a0bd114de6a6%5D

En de philodendron gloriosum erbuj
pi_204345567
quote:
7s.gif Op woensdag 6 april 2022 07:20 schreef sigme het volgende:
Mogge.

Vandaag hele dag online bijeenkomst met onduidelijke inhoud. Lijkt me _ge_wel_dig_.
Is dat niet een kwestie van een internetstoring melden? O-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_204345568
Trainen als knie het wil, Dora uitlaten in waarschijnlijk de regen, notulen uitwerken + andere kleine stichting klusjes, horecaplan schrijven.

Maar eerst meer koffie. Ugh.
  woensdag 6 april 2022 @ 07:39:57 #87
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204345588
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 07:30 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik heb twee droomplanten.

Dit is de reden waarom ik tril: https://plnts.com/nl/prod(...)8b92-a0bd114de6a6%5D

En de philodendron gloriosum erbuj
Ohhh cool!
pi_204345606
Goedemorgen!
*O* voor geplande rijexamens, hypotheken en planten.

Mijn fruitstruikjes worden vandaag bezorgd.

Verder heb ik geleerd dat de kas niet goed tegen vorst beschermd, en zal ik dus opnieuw mijn courgette moeten zaaien. Goedekope les dus gelukkig.
pi_204345648
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 07:02 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh :O Gisteravond was laat -O- En vanmorgen heel vroeg -O- We werden gisteravond opeens aangesproken door een andere ouder die mini-G ervan beschuldigde dat hij meerdere malen haar zoon aangevallen heeft :{ Blijkbaar was er een vechtpartij die dag op het schoolplein geweest en in de afgelopen weken al meerdere incidenten. Mini-G heeft ons dat nooit verteld. School heeft ons niets verteld.

Eindresultaat: G van slag, mini-G pissed en mini-G's beste vriend zat er tussenin dus die was ook licht van slag.

Gisteravond een lang gesprek gehad en het is nu wel helder wat er gebeurd is, maar verdorie zeg.... :{ Hoe los je dit soort dingen nou weer op :{ En tijdens de vechtpartij is ook nog eens mini-G's bril beschadigd geraakt. Het is allemaal niet zo'n dure grap maar toch :{
Vervelend dat dit is gebeurd :{
Heeft hij die jongen ook echt aangevallen en wat was de aanleiding hiervan? Wat hebben jullie hem verteld?

@Isabeau; nog beterschap. Toch nog best ziek geworden helaas en je bleef zolang vrij.

Kaatje1 al helemaal opgeknapt?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_204345746
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 22:14 schreef derLudolf het volgende:
Welk ralnummer is dat?
Het is deze https://www.gamma.nl/asso(...)AvD_BwE&gclsrc=aw.ds
  woensdag 6 april 2022 @ 08:21:46 #91
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204345786
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 07:44 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen!
*O* voor geplande rijexamens, hypotheken en planten.

Mijn fruitstruikjes worden vandaag bezorgd.

Verder heb ik geleerd dat de kas niet goed tegen vorst beschermd, en zal ik dus opnieuw mijn courgette moeten zaaien. Goedekope les dus gelukkig.
Leuk! wat voor fruit?

Wij hebben nu een muurkas tegen het huis dus daar heb je minder last van vorst. Maar inderdaad wel een goeie om op te letten als we straks onze nieuwe kas hebben :o
pi_204345812
Een gele herfstframboos (Rubus Idaeus “Fall Gold”), zomerframboos (Rubus Idaeus “Malling Promise”), bosbes (Rubus Idaeus “Malling Promise”), braam (Rubus fruticosus ‘Thornfree), rode bessen (Ribes rubrum 'Jonkheer van Tets' en zwarte bes (Ribes nigrum ‘Titania’).

Voor nu gaan in ze potten, en mogelijk later dit of volgend jaar in de grond, als ze in het plan passen.
pi_204345821
quote:
7s.gif Op woensdag 6 april 2022 07:20 schreef sigme het volgende:
Mogge.

Omgekeerd. Ik moet weer eens live. Ben nog nauwelijks onderweg maar kijk al tegen een half uur vertraging aan :r
Doe mij lekker online vaagheid.
pi_204345841
In een onverwarmde kas vriest het gewoon dikke min in deze tijden als het dat buiten ook doet :Y
Daarom ook altijd retespannend om je tomaten en pepers te vroeg in de kas te gooien 'want het is overdag al zo lekker heet daar'.
Ik ga het dit jaar niet doen. Heus.
pi_204345844
Vrij dag O+ hollen }:| en daarna ga ik maar eens de voorraadkast en kruidenla opruimen }:|
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_204345846
Uitgelopen kiwibessen kunnen ook niet echt tegen vorst. Dit wist ik wel, maar ik dacht 'het loopt vast niet zo'n vaart' en toen werd het -6.
pi_204345847
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2022 08:31 schreef Vanyel het volgende:
In een onverwarmde kas vriest het gewoon dikke min in deze tijden als het dat buiten ook doet :Y
Daarom ook altijd retespannend om je tomaten en pepers te vroeg in de kas te gooien 'want het is overdag al zo lekker heet daar'.
Ik ga het dit jaar niet doen. Heus.
Ik had dit vermoeden inderdaad. Daarom ook maar een klein deel van de verspeende tomaten in de kas gezet, en de rest gewoon lekker binnen. Daar ben ik nu wel blij mee.
pi_204345852
quote:
2s.gif Op woensdag 6 april 2022 08:32 schreef Lonaa het volgende:
Uitgelopen kiwibessen kunnen ook niet echt tegen vorst. Dit wist ik wel, maar ik dacht 'het loopt vast niet zo'n vaart' en toen werd het -6.
En dit ja, de eerste nacht met vorst ging prima, dus toen dacht ik dat het wel goed zou komen. Maar toen werd het echt koud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')