Mja, ik moet om 19:00 weg en F. komt om kwart voor 7 thuis, dus, zodoende.quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gewoon opwarmen
Dat water wat je erin kookt gaat er zo snel niet uit.
Al doe ik bij zulke gerechten de noedels/pasta vaak op het moment zelf nog koken. Kost weinig tijd en nog net wat lekkerder.
Ik zou me eerder zorgen maken dat ze te zacht worden dan weer hard.quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:39 schreef Lonaa het volgende:
Oke misschien is dit een debiel domme vraag maar:
Als ik nou straks een gerecht maak met noodles, kan ik dat dan een uurtje later gewoon in de pan weer opwarmen? Of worden ze dan hard ofzo?
Ik moest ook meer stoken. Nu heb ik een doosje stomerijen onder handbereik liggen en vaste prik (haha) altijd ff stokeren als ik warm gegeten heb 's avondsquote:Op dinsdag 5 april 2022 15:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
Na ruim twee jaar weer bij de mondhygiëniste geweest.
Marteling, bloedbad (want ik stoker veel te weinig) en strenge woorden![]()
Over drie maanden mag ik weer
Dan zou ik (indien tijdsgebrek vooraf) de saus vooraf maken, om 18.40 uur een pan kokend water klaar hebben en F om 18.45 uur met jou en gare noedels aan tafel schuivenquote:Op dinsdag 5 april 2022 15:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja, ik moet om 19:00 weg en F. komt om kwart voor 7 thuis, dus, zodoende.
Zo dit. Wij hebben van de week de zolder goed leeggehaald. Toch maar eens de dozen die daar 6 jaar geleden terecht kwamen echt uitgespit en driekwart alsnog weggemieterd.quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:10 schreef Isabeau het volgende: [..] Allemaal lijstjes maken. De verhuizing in detail plannen. Je hele huis declutteren zodat je alleen het nodige meeneemt. Er is nog zoveel te plannen
![]()
Ik heb een stoom apparaat, werkt dat ookquote:
Mja, hij komt dan thuis mits geen files tussen Amsterdam en hier. En dan wil ie ff douchen en alles. Ergo, we gaan niet samen eten.quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dan zou ik (indien tijdsgebrek vooraf) de saus vooraf maken, om 18.40 uur een pan kokend water klaar hebben en F om 18.45 uur met jou en gare noedels aan tafel schuiven
Waterpikquote:Op dinsdag 5 april 2022 15:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
Na ruim twee jaar weer bij de mondhygiëniste geweest.
Marteling, bloedbad (want ik stoker veel te weinig) en strenge woorden![]()
Over drie maanden mag ik weer
Dat zijn de haken en ogenquote:Op dinsdag 5 april 2022 15:44 schreef Vanyel het volgende:
Bij ons goed je vanaf je 55e geloof ik geen nachtdiensten meer te draaien als je niet wil. Mooi als je dan op de 53e in zo'n baan start
Dit is woonwagenspul johquote:Op dinsdag 5 april 2022 15:21 schreef Kaatje1 het volgende:
In mijn directe omgeving. Wit gemarmerd blad, alles zwart behalve spoelbak en kraan...die zijn goud
Is dit een aanrader ja? Ik rag wel met van die plastic borsteltjes, maar doe dit lang niet vaak genoeg. Hoelang moet je zo'n waterpik gebruiken? Ook iets van 2 minuten of zo?quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:02 schreef Vanyel het volgende:
Waterpik![]()
![]()
Lekker minstens een liter water onder druk door je muil jagen.
Dattie dan zijn eigen noedels maar kooktquote:Op dinsdag 5 april 2022 15:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja, hij komt dan thuis mits geen files tussen Amsterdam en hier. En dan wil ie ff douchen en alles. Ergo, we gaan niet samen eten.
Komt vast in mijn lade van (dure) gadgets waarvan ik denk dat ik ze dan echt blijvend ga gebruiken… maar net niet doequote:Op dinsdag 5 april 2022 16:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waterpik![]()
![]()
Lekker minstens een liter water onder druk door je muil jagen.
Ja hoor, kan gewoonquote:Op dinsdag 5 april 2022 15:39 schreef Lonaa het volgende:
Oke misschien is dit een debiel domme vraag maar:
Als ik nou straks een gerecht maak met noodles, kan ik dat dan een uurtje later gewoon in de pan weer opwarmen? Of worden ze dan hard ofzo?
Ik vind het heel lekker. Doe het nu ook te weinig maar elke keer dat ik het wel doe, geniet ik me suf.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:12 schreef Isabeau het volgende:
Is dit een aanrader ja? Ik rag wel met van die plastic borsteltjes, maar doe dit lang niet vaak genoeg. Hoelang moet je zo'n waterpik gebruiken? Ook iets van 2 minuten of zo?
https://www.coolblue.nl/flosapparaten/waterpikquote:Op dinsdag 5 april 2022 16:29 schreef Tuindier het volgende:
Hebben jullie een linkje naar zo'n pik? Ik haat stokeren. En bloed kan ik ook echt niet tegen. De laatste keer moest ik meekijken terwijl ze stokeren bij me voor deed, incl. bloedbad. En vanwege corona mocht ik niet spoelen. Ik heb nog geen nieuwe afspraak gemaakt..
Declutteren wil ik ook. De zolder hier bestaat uit dozen van twee gefuseerde huishoudens en is ook al een paar jaar niet bekeken.
Ik zie dingen in dat huis langskomen. Direct uit woonbladen etc. Nul eigenheid. Terwijl dat in het huur appartement voorheen wel zo was, toen zat ik echt met bewondering te kijken naar de originele ideeën.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zijn de haken en ogenWant je kan mondeling nog zó afspreken dat de persoon alleen voor de nachten is aangenomen, zodra je 57 wordt kan je doodleuk zeggen dat je niet meer 's nachts wilt werken en moeten ze je overdag inzetten. Dus dat belemmert het aannemen van mensen voor de nachten op die leeftijd. Wel jammer voor die personen die oprecht alleen 's nachts willen blijven werken, want die krijgen dan ook geen kans.
[..]
Dit is woonwagenspul joh
[..]
Is dit een aanrader ja? Ik rag wel met van die plastic borsteltjes, maar doe dit lang niet vaak genoeg. Hoelang moet je zo'n waterpik gebruiken? Ook iets van 2 minuten of zo?
Wat maakt iets eigen? Misschien voelt dat voor sommige mensen juist wel helemaal als thuis.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zie dingen in dat huis langskomen. Direct uit woonbladen etc. Nul eigenheid. Terwijl dat in het huur appartement voorheen wel zo was, toen zat ik echt met bewondering te kijken naar de originele ideeën.
Ahhhh lekker johquote:Op dinsdag 5 april 2022 16:15 schreef Isabeau het volgende:
Ja hoor, kan gewoon
Ik ben net buiten geweest![]()
Voor het eerst een wandeling gemaakt sinds woensdag.
(wel echt nat gewordenmaar buiten
![]()
)
quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:47 schreef Vanyel het volgende:
Mijn tandarts denkt overigens dat een waterpik het tandvlees niet voldoende masseert.
Ik denk dat die er nog nooit een in de mond heeft gehad.
* Vanyel inserts hehehegedis
Merciquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |