Waarom snappen zulke figuren niet dat je jezelf geen bijnaam moet geven. Dat is iets dat ontstaat.quote:Op maandag 4 april 2022 20:47 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Oh, dit had ik even gemist ha ha ha
Bedenk dat er ook nog kaarten gratis weggegeven zijn. Aiiiiii.quote:Op maandag 4 april 2022 20:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het aantal lege tafels is tamelijk sjenant
Oeeeeei.quote:Op maandag 4 april 2022 20:55 schreef Wertha het volgende:
[..]
Bedenk dat er ook nog kaarten gratis weggegeven zijn. Aiiiiii.
Jammer johquote:
Wel even op de datum letten he.quote:Op maandag 4 april 2022 20:47 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Oh, dit had ik even gemist ha ha ha
Ancagodin.quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:56 schreef Poepz0r het volgende:
WELCOME TO THE LAKESIDEEEEEEE @:wimderon @:maxi-mus @:Zipportal![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:00 schreef Poepz0r het volgende:
@:El-Stinho @:Wertha @:Kopiko @:Mani89 WELCOME TO THE LAKESIDEEEEEEE
Jaaaaa broek los hier!!quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:59 schreef Poepz0r het volgende:
@:Wereldgozer @:de_boswachter WE GAAN BEGINNEN
Kantoorslaaf genotquote:Op dinsdag 5 april 2022 13:59 schreef Poepz0r het volgende:
@:Wereldgozer @:de_boswachter WE GAAN BEGINNEN
Last van het ruggetje ouwe pikkebaas. Zaterdag opritje gelegd. Lekker bijbeunen genot!!!quote:
Oprit leggenquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Last van het ruggetje ouwe pikkebaas. Zaterdag opritje gelegd. Lekker bijbeunen genot!!!
Ja of mij ouwe relnichtquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oprit leggenDaar huur je toch gewoon wat Polen voor in joh.
Wel netjes opgeven bij het UWV he.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Last van het ruggetje ouwe pikkebaas. Zaterdag opritje gelegd. Lekker bijbeunen genot!!!
Wat klopt hier niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat klopt hier niet?KOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERTTTTTTTT. @Mani89SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Ik ben er al.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
KOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERTTTTTTTT. @:mani89
@de_boswachter is nog aan het nadenken wat er niet klopt. Stukje opritlegger.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
KOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERTTTTTTTT. @:mani89
Eurosportquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:27 schreef Mani89 het volgende:
Wat doet Roland eigenlijk de hele week nu hij niet bij Viaplay zit?
Geen idee neef.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
@:de_boswachter is nog aan het nadenken wat er niet klopt. Stukje opritlegger.
Op die foto staat ze met Priscilla Steenbergen en eronder zie je verloofd met .... iemand andersquote:
Oke Marco Bquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga maar even spelen dan.
Dit is geil.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Op die foto staat ze met Priscilla Steenbergen en eronder zie je verloofd met .... iemand andersStukje threesome
Is dat met Priscil niet gewoon uit?quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Op die foto staat ze met Priscilla Steenbergen en eronder zie je verloofd met .... iemand andersStukje threesome
quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:41 schreef Poepz0r het volgende:
Volgende ronde Veenstra tegen Littler OPPERGENOT
En ondergedoken zitten omdat hij bang is voor Charly Lutser. (lol)quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die Dennis heeft het IQ van een tripple 18 of niet? Tering wat is die jongen dom.
Acteert domheid. Het is een show ouwe smeerbeer.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die Dennis heeft het IQ van een tripple 18 of niet? Tering wat is die jongen dom.
Die is in zijn schooljaren volgepompt met drugs door zijn gestoorde moeder. En dat merk je.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is bij Dennis geen act hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Acteert domheid. Het is een show ouwe smeerbeer.
[ afbeelding ]
Is ook een act. Is gewoon op vakantie. Bron Yvonne Snoetjezitter.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En ondergedoken zitten omdat hij bang is voor Charly Lutser. (lol)
Wat een zielige mensen.
Domheid kun je niet acteren, dat zit in je aard. Dennis kent zelfs de meeste simpele woorden niet. Heel stuitend.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Acteert domheid. Het is een show ouwe smeerbeer.
[ afbeelding ]
Is dat echtquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En ondergedoken zitten omdat hij bang is voor Charly Lutser. (lol)
Dat moet ook wel als je niet vies bent van Jan Roos.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:53 schreef de_boswachter het volgende:
Die vrouw of vriendin van Jan Roos komt volgens mijn spionnen uit Eindhoven of omgeving. Die was er niet vies van vroeger als de verhalen kloppen.
Kritisch is ze in ieder geval niet nee.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:53 schreef de_boswachter het volgende:
Die vrouw of vriendin van Jan Roos komt volgens mijn spionnen uit Eindhoven of omgeving. Die was er niet vies van vroeger als de verhalen kloppen.
Wie is dat dan? Volgens mij heb ik haar nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kritisch is ze in ieder geval niet nee.
hesgoal is je vriendquote:
Weet ik veel maar als je eindigt met een dikke kalige racistische Jan Roos die door iedereen wordt uitgekotst heb je weinig zelfrespect over in ieder geval.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wie is dat dan? Volgens mij heb ik haar nog nooit gezien.
Als je denkt dat Roos racistisch is heb je er echt niets van begrepen ouwe reus.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weet ik veel maar als je eindigt met een dikke kalige racistische Jan Roos die door iedereen wordt uitgekotst heb je weinig zelfrespect over in ieder geval.
quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als je denkt dat Roos racistisch is heb je er echt niets van begrepen ouwe reus.
Enige die hem uitkotsen zijn de media inderdaad. De Talpa en DPG groep, het kliekje zo gezegd. Hij heeft meer kijkers dan een M, Khalid en Sophie, Vandaag Inside, RTL Boulevard etc etc. Schijnbaar heeft hij meer fans dan die hele kliek deugers bijelkaar.quote:
Ben jij racistisch?????quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als je denkt dat Roos racistisch is heb je er echt niets van begrepen ouwe reus.
Heb jij ook fans?quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Enige die hem uitkotsen zijn de media inderdaad. De Talpa en DPG groep, het kliekje zo gezegd. Hij heeft meer kijkers dan een M, Khalid en Sophie, Vandaag Inside, RTL Boulevard etc etc. Schijnbaar heeft hij meer fans dan die hele kliek deugers bijelkaar.
En elk weldenkend mens.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Enige die hem uitkotsen zijn de media inderdaad. De Talpa en DPG groep, het kliekje zo gezegd. Hij heeft meer kijkers dan een M, Khalid en Sophie, Vandaag Inside, RTL Boulevard etc etc. Schijnbaar heeft hij meer fans dan die hele kliek deugers bijelkaar.
Denk dat je dat onderschat. Hij zet zich gewoon af tegen de deugpolitiek en ja hij chargeert vaak en overdrijft daarbij behoorlijk, maar dat doet hij juist om tegen die deugbeentjes aan te schoppen. Verstandig? Weet ik niet, wel vermakelijk.quote:
Het is een totale idioot die zelf compleet geflopt is in de politiek, nergens meer welkom is en nu maar dit soort dingen gaat maken om nog wat geld te kloppen uit domrechts. En maar weer doneren.quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk dat je dat onderschat. Hij zet zich gewoon af tegen de deugpolitiek en ja hij chargeert vaak en overdrijft daarbij behoorlijk, maar dat doet hij juist om tegen die deugbeentjes aan te schoppen. Verstandig? Weet ik niet, wel vermakelijk.
Hij is geen idioot. Hij is mede-eigenaar van backme.org en is zeer succesvol in de media. Hij geeft je de indruk een idioot te zijn, maar hij is vrij slim en het is allemaal bedacht natuurlijk. John de Mol is ook een volslagen idioot, maar wel succesvol. Met links/rechts gelul heb ik overigens helemaal niks. Dat is iets uit de jaren 70.quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is een totale idioot die zelf compleet geflopt is in de politiek, nergens meer welkom is en nu maar dit soort dingen gaat maken om nog wat geld te kloppen uit domrechts.
Maar over naar de BDO.
quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
HEAVYWEIGHT CHAMPION OF THE WORLDDDDDDD ANCA ZIJLSTRAAAAA
Mond dicht Josquote:Op dinsdag 5 april 2022 15:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Doe die onzin voortaan in een spoiler.
Zipportal is geen baffer. Zonde.quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zipportal vindt alles met vrouwen smerigWANNE HOMO JOH
@Zipportal graag uw reactie.quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zipportal is geen baffer. Zonde.
Jij wil Priscilla wel even over de glazen heen spuiten zeker?quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zipportal vindt alles met vrouwen smerigWANNE HOMO JOH
Hartslag is aanwezig dus ik ben beschikbaar ouwe reus.quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij wil Priscilla wel even over de glazen heen spuiten zeker?
quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hartslag is aanwezig dus ik ben beschikbaar ouwe reus.
Alleen deze partij aanwezig, de rest boeit niet.quote:
SPIONNUUUUHquote:Op dinsdag 5 april 2022 15:26 schreef Zipportal het volgende:
Roddelvlogger Yvonne Coldeweijer wordt voor de rechter gedaagd
https://www.ad.nl/show/ro(...)er-gedaagd~a68f8b87/
@:Poepz0r
Samantha Steenwijk, chemisch afval.quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:26 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
SPIONNUUUUH
Ook al zo’n sociaal zwakkere
quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:20 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Alleen deze partij aanwezig, de rest boeit niet.
Yvonne mag op het snoetje komen zitten boh.quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:26 schreef Zipportal het volgende:
Stukje cultureel toe-eigenenquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:29 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor koffie met een stroopwafel.
White lives matter. @:Coco @:Wereldgozer
Moet hij weten.quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:29 schreef El-Stinho het volgende:
[ tweet ]
Alweer vier jaar zonder onze whiskeykachel.
Lekker hoesten.quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:32 schreef Mani89 het volgende:
Roland is echt al de hele week aan de keelaids.
Ben even met een grote order bezig, stukje 125K.quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:51 schreef Zipportal het volgende:
Schurft opkomst.
Wel doorposten he, @:poepz0r
Tennis moet een witte "sport" blijven. @monkyyy @Lenny_Leonardquote:Op dinsdag 5 april 2022 15:53 schreef maxi-mus het volgende:
Leuke hobby heb je. @:wereldgozer
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tennis moet een witte "sport" blijven. @:monkyyy @:lenny_leonard
Duff kekt scheel uit zn ogequote:Op dinsdag 5 april 2022 15:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Er zit niemand op de tribune. Er komt niemand op deze "sport" af. @monkyyy @Lenny_Leonard @Wereldgozerquote:
Nu je het over tennis hebt. Die dochter van Richard Kraijcek kende melken. Stukje Emma Deckers.quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Er zit niemand op de tribune. Er komt niemand op deze "sport" af. @:monkyyy @:lenny_leonard @:wereldgozer
Opritje opleggen. @de_boswachterquote:Op dinsdag 5 april 2022 15:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nu je het over tennis hebt. Die dochter van Richard Kraijcek kende melken. Stukje Emma Deckers.
Pakt nu dozen uit in Dartshop Zaanstad.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:01 schreef Poepz0r het volgende:
Leeft @:jr-style93 nog allen of wat was zijn nickname
Waar is die gozertquote:Op dinsdag 5 april 2022 16:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Pakt nu dozen uit in Dartshop Zaanstad.
https://www.nu.nl/achterk(...)-eist-5000-euro.htmlquote:Ze werd door hem aangesproken na een video waarin ze beweerde dat Steenwijk niet afviel door paardrijden en kleinere porties eten, zoals de zangeres zelf zegt, maar door illegale dieetpillen.
Peerdenlul stukje 45 cmquote:Op dinsdag 5 april 2022 16:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/achterk(...)-eist-5000-euro.html
Bovenop een peerd zitten en minder eten. Steenhont.
Volgens mij heeft Aileen tussendoor ook nog weer een kerel gehad.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jeuk is erger dan pijn.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Aileen tussendoor ook nog weer een kerel gehad.
Samen een peukje roken onder de douche.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Schuilen als het regent onder de neus van Sherrock genot.
Uitdrukken tussen die enorme schaamlappen genot.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Samen een peukje roken onder de douche.
Met downie kindje.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:53 schreef Poepz0r het volgende:
JAAAAA daar zit ze. Het Joodse meisje met het geblondeerde haar Sherrock !
Inshallah bruur.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:17 schreef Zipportal het volgende:
Houd je de Ramadan nog wat vol, @:Poepz0r ?
Is daar iets mis mee ofzoquote:
Wanneer je anno 2022 een inspiratieloze naam wil geven dan moet je je kind Mats noemen. Ik heb zo’n medelijden met al die Raf’s en Rif’s die begin zero’s zijn geboren….quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:57 schreef Poepz0r het volgende:
Kiki Bertens is moeder geworden van een zoon. De man van de oud-tennisster deelt dinsdag via Instagram dat ze hun zoon Mats hebben genoemd.
"Welkom, lieve Mats. Trots op m'n kanjers", schrijft Remko de Rijke, de echtgenoot van Bertens, bij een foto van het drietal.
Opritje op Emma Deckers.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is daar iets mis mee ofzodomme knechten moeten er ook zijn. Ofja, werken moet in je aard liggen zeg maar.
Eens.quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Volop aan het werk geweest ouwe reus. Maar ik ben er.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:00 schreef Poepz0r het volgende:
@:El-Stinho @:Wertha @:Kopiko @:Mani89 WELCOME TO THE LAKESIDEEEEEEE
Ik ook. Hoest me de tyfus.quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:32 schreef Mani89 het volgende:
Roland is echt al de hele week aan de keelaids.
Nu is dagjesvolk @Poepz0r er NIET.quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:37 schreef Wertha het volgende:
[..]
Volop aan het werk geweest ouwe reus. Maar ik ben er.
Verplicht met mevrouw Poepz0r meekijken naar Opsporing Verzocht.quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nu is dagjesvolk @:Poepz0r er NIET.
SAD.
Als zij zou afvallen zou het waarschijnlijk een lekker wijf zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:36 schreef Mani89 het volgende:
Hutchinson is voor een vrouwelijke darter toch best toonbaar.
Dutch Dragonquote:Op dinsdag 5 april 2022 22:44 schreef Mani89 het volgende:
Worp van Jules doet denken aan Unterbuchner.
We hebben je vandaag NIET gezien. Motie afgekeurd.quote:Op dinsdag 5 april 2022 23:43 schreef T3hTommay het volgende:
[ afbeelding ]
En nog die zaal niet vol.
Softtipper.quote:Op woensdag 6 april 2022 17:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat was dat voor autistisch gedoe met het kijken naar het scorebord steeds?
quote:Op woensdag 6 april 2022 16:15 schreef wimderon het volgende:
De vrouw van Hine heeft ook flink aan de muffins gezeten zo te zien.
Ik heb dat van de Rool gejat.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:22 schreef wimderon het volgende:
Godstalent.
@:Mani89 = Roland bij dezen confirmed.
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2022 21:26 schreef Mani89 het volgende:
Maar volgens mij zag ik @:maxi-mus op twitter aan Roland vragen of Loek een godstalent is.
Is ook goed genoeg, maar steekt er veel te weinig tijd in.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:30 schreef wimderon het volgende:
Riesjard staat 107 gemiddeld te speren.
Bij de PDC gooien ze allemaal 100+? Heb ik iets gemist?quote:
Ik bedoel PDC WK in de eindfase.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bij de PDC gooien ze allemaal 100+? Heb ik iets gemist?
PDC Challenger Tour 77 gemiddeld zag ik GENOT
Players Championship 92 gemiddeld.
Ja maar dit is pas de 3e ronde ouwe reus. Bij de PDC is het ook slechts een kleine groep die dat continu kan.quote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja maar dit is pas de 3e ronde ouwe reus. Bij de PDC is het ook slechts een kleine groep die dat continu kan.
Veenstra is easy top 32 PDC materiaal. Zo zonde eigenlijk wel maarja.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Godstalent naar huis
Wat een pot van Veenstra
Welke?quote:Op woensdag 6 april 2022 21:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Film van Anne Frank binnengekregen vandaag. Lekker kijken met de kaplaarzen aan genot.
Slechtste film van 2021. Anne Frank die stoer doet tegen Duitsers.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin Anne Frank genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |