Waarom snappen zulke figuren niet dat je jezelf geen bijnaam moet geven. Dat is iets dat ontstaat.quote:Op maandag 4 april 2022 20:47 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Oh, dit had ik even gemist ha ha ha
Bedenk dat er ook nog kaarten gratis weggegeven zijn. Aiiiiii.quote:Op maandag 4 april 2022 20:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het aantal lege tafels is tamelijk sjenant
Oeeeeei.quote:Op maandag 4 april 2022 20:55 schreef Wertha het volgende:
[..]
Bedenk dat er ook nog kaarten gratis weggegeven zijn. Aiiiiii.
Jammer johquote:
Wel even op de datum letten he.quote:Op maandag 4 april 2022 20:47 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Oh, dit had ik even gemist ha ha ha
Ancagodin.quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:56 schreef Poepz0r het volgende:
WELCOME TO THE LAKESIDEEEEEEE @:wimderon @:maxi-mus @:Zipportal![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:00 schreef Poepz0r het volgende:
@:El-Stinho @:Wertha @:Kopiko @:Mani89 WELCOME TO THE LAKESIDEEEEEEE
Jaaaaa broek los hier!!quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:59 schreef Poepz0r het volgende:
@:Wereldgozer @:de_boswachter WE GAAN BEGINNEN
Kantoorslaaf genotquote:Op dinsdag 5 april 2022 13:59 schreef Poepz0r het volgende:
@:Wereldgozer @:de_boswachter WE GAAN BEGINNEN
Last van het ruggetje ouwe pikkebaas. Zaterdag opritje gelegd. Lekker bijbeunen genot!!!quote:
Oprit leggenquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Last van het ruggetje ouwe pikkebaas. Zaterdag opritje gelegd. Lekker bijbeunen genot!!!
Ja of mij ouwe relnichtquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oprit leggenDaar huur je toch gewoon wat Polen voor in joh.
Wel netjes opgeven bij het UWV he.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Last van het ruggetje ouwe pikkebaas. Zaterdag opritje gelegd. Lekker bijbeunen genot!!!
Wat klopt hier niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat klopt hier niet?KOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERTTTTTTTT. @Mani89SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Ik ben er al.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
KOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERTTTTTTTT. @:mani89
@de_boswachter is nog aan het nadenken wat er niet klopt. Stukje opritlegger.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
KOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERTTTTTTTT. @:mani89
Eurosportquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:27 schreef Mani89 het volgende:
Wat doet Roland eigenlijk de hele week nu hij niet bij Viaplay zit?
Geen idee neef.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
@:de_boswachter is nog aan het nadenken wat er niet klopt. Stukje opritlegger.
Op die foto staat ze met Priscilla Steenbergen en eronder zie je verloofd met .... iemand andersquote:
Oke Marco Bquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga maar even spelen dan.
Dit is geil.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Op die foto staat ze met Priscilla Steenbergen en eronder zie je verloofd met .... iemand andersStukje threesome
Is dat met Priscil niet gewoon uit?quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Op die foto staat ze met Priscilla Steenbergen en eronder zie je verloofd met .... iemand andersStukje threesome
quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:41 schreef Poepz0r het volgende:
Volgende ronde Veenstra tegen Littler OPPERGENOT
En ondergedoken zitten omdat hij bang is voor Charly Lutser. (lol)quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die Dennis heeft het IQ van een tripple 18 of niet? Tering wat is die jongen dom.
Acteert domheid. Het is een show ouwe smeerbeer.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die Dennis heeft het IQ van een tripple 18 of niet? Tering wat is die jongen dom.
Die is in zijn schooljaren volgepompt met drugs door zijn gestoorde moeder. En dat merk je.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is bij Dennis geen act hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Acteert domheid. Het is een show ouwe smeerbeer.
[ afbeelding ]
Is ook een act. Is gewoon op vakantie. Bron Yvonne Snoetjezitter.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En ondergedoken zitten omdat hij bang is voor Charly Lutser. (lol)
Wat een zielige mensen.
Domheid kun je niet acteren, dat zit in je aard. Dennis kent zelfs de meeste simpele woorden niet. Heel stuitend.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Acteert domheid. Het is een show ouwe smeerbeer.
[ afbeelding ]
Is dat echtquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En ondergedoken zitten omdat hij bang is voor Charly Lutser. (lol)
Dat moet ook wel als je niet vies bent van Jan Roos.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:53 schreef de_boswachter het volgende:
Die vrouw of vriendin van Jan Roos komt volgens mijn spionnen uit Eindhoven of omgeving. Die was er niet vies van vroeger als de verhalen kloppen.
Kritisch is ze in ieder geval niet nee.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:53 schreef de_boswachter het volgende:
Die vrouw of vriendin van Jan Roos komt volgens mijn spionnen uit Eindhoven of omgeving. Die was er niet vies van vroeger als de verhalen kloppen.
Wie is dat dan? Volgens mij heb ik haar nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kritisch is ze in ieder geval niet nee.
hesgoal is je vriendquote:
Weet ik veel maar als je eindigt met een dikke kalige racistische Jan Roos die door iedereen wordt uitgekotst heb je weinig zelfrespect over in ieder geval.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wie is dat dan? Volgens mij heb ik haar nog nooit gezien.
Als je denkt dat Roos racistisch is heb je er echt niets van begrepen ouwe reus.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weet ik veel maar als je eindigt met een dikke kalige racistische Jan Roos die door iedereen wordt uitgekotst heb je weinig zelfrespect over in ieder geval.
quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als je denkt dat Roos racistisch is heb je er echt niets van begrepen ouwe reus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |