Waarom snappen zulke figuren niet dat je jezelf geen bijnaam moet geven. Dat is iets dat ontstaat.quote:Op maandag 4 april 2022 20:47 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Oh, dit had ik even gemist ha ha ha
Bedenk dat er ook nog kaarten gratis weggegeven zijn. Aiiiiii.quote:Op maandag 4 april 2022 20:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het aantal lege tafels is tamelijk sjenant
Oeeeeei.quote:Op maandag 4 april 2022 20:55 schreef Wertha het volgende:
[..]
Bedenk dat er ook nog kaarten gratis weggegeven zijn. Aiiiiii.
Jammer johquote:
Wel even op de datum letten he.quote:Op maandag 4 april 2022 20:47 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Oh, dit had ik even gemist ha ha ha
Ancagodin.quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:56 schreef Poepz0r het volgende:
WELCOME TO THE LAKESIDEEEEEEE @:wimderon @:maxi-mus @:Zipportal![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:00 schreef Poepz0r het volgende:
@:El-Stinho @:Wertha @:Kopiko @:Mani89 WELCOME TO THE LAKESIDEEEEEEE
Jaaaaa broek los hier!!quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:59 schreef Poepz0r het volgende:
@:Wereldgozer @:de_boswachter WE GAAN BEGINNEN
Kantoorslaaf genotquote:Op dinsdag 5 april 2022 13:59 schreef Poepz0r het volgende:
@:Wereldgozer @:de_boswachter WE GAAN BEGINNEN
Last van het ruggetje ouwe pikkebaas. Zaterdag opritje gelegd. Lekker bijbeunen genot!!!quote:
Oprit leggenquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Last van het ruggetje ouwe pikkebaas. Zaterdag opritje gelegd. Lekker bijbeunen genot!!!
Ja of mij ouwe relnichtquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oprit leggenDaar huur je toch gewoon wat Polen voor in joh.
Wel netjes opgeven bij het UWV he.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Last van het ruggetje ouwe pikkebaas. Zaterdag opritje gelegd. Lekker bijbeunen genot!!!
Wat klopt hier niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat klopt hier niet?KOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERTTTTTTTT. @Mani89SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Ik ben er al.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
KOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERTTTTTTTT. @:mani89
@de_boswachter is nog aan het nadenken wat er niet klopt. Stukje opritlegger.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
KOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERTTTTTTTT. @:mani89
Eurosportquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:27 schreef Mani89 het volgende:
Wat doet Roland eigenlijk de hele week nu hij niet bij Viaplay zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |