quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
bruin werkquote:Op maandag 4 april 2022 19:31 schreef Sked het volgende:
Met zoveel volgers is hij helemaal niet op zoek naar werk
71quote:Op maandag 4 april 2022 19:35 schreef Poefbank het volgende:
Miriam is doet al 85 jaar aan vrijwilligerswerk
Op een dag word ik wel op waarde geschat en dan kun jij een mention verwachten.quote:Op maandag 4 april 2022 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn dat jij dit topic weer komt opleuken met je goeie humor
kale poes?quote:Op maandag 4 april 2022 19:37 schreef NoCigar het volgende:
In principe zag ze er netjes verzorgd uit Wat bedoel je met in principe, Cor? Weet je wat dat betekent?
Ja nou jaquote:Op maandag 4 april 2022 19:39 schreef GGMM het volgende:
Ik ben heel erg sportief want ik speel 2 keer per week tennis
Presentquote:
Is dat de coltrui?quote:
Op de kruk niks meer van te zienquote:Op maandag 4 april 2022 19:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, hij kwam wel als een geile boy binnen.
Weirdly specific.quote:Op maandag 4 april 2022 19:44 schreef DKUp het volgende:
Als het maar lekker is
Ze eet geen groene papprikaa
Tijd voor een nieuwe bingokaartquote:Op maandag 4 april 2022 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Ah, net op tijd ingeschakeld om de neusring te spotten
Ze is ook heel leuk met de kleinkinderen of zoietsquote:Op maandag 4 april 2022 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Praten en eten tegelijk is moeilijk
Gewoon die kraaloogjes uit elkaar trekken@:DKUp
Dat was Fritzl ookquote:Op maandag 4 april 2022 19:47 schreef DKUp het volgende:
Ze is ook heel leuk met de kleinkinderen of zoiets
Dat is het toch bijna met iedereen.quote:Op maandag 4 april 2022 19:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Is bij homo's het betalen nog een vorm van dominantie vaststellen in de relatie? Onder het motto "de man betaalt"? 🤔
Eindhoven de gekstequote:
@tja77 mist deze ruwe diamantquote:
Ronnie?quote:Op maandag 4 april 2022 19:54 schreef Fosive het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af
@:Pisces29 kan dit soort zaken goed beoordelen
Moet je je dijen niet zo bewegenquote:Op maandag 4 april 2022 19:58 schreef Poefbank het volgende:
Ik zou echt ongemakkelijk worden als denies zegt dat Ze nog een dansje wil doen terwijl je bijna de deur uit bent
Maar als je op haar valt vervalt je eisenlijstje tochquote:
Harry is een net iets ander type.quote:Op maandag 4 april 2022 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ze zoekt Virgil van Dijk
Of de dijen van Memphis
Allesquote:Op maandag 4 april 2022 20:00 schreef NoCigar het volgende:
Een evangeliër met niets te verliezen. What could possibly go wrong.
Als je op haar valt is het toch gewoon de wil van god?quote:Op maandag 4 april 2022 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar als je op haar valt vervalt je eisenlijstje toch
quote:Op maandag 4 april 2022 20:01 schreef RipCity het volgende:
Ondertussen scoort Sergio niet echt in de theaters... Nog 'paar' kaarten te krijgen
[ link | afbeelding ]
Zekerquote:Op maandag 4 april 2022 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als je op haar valt is het toch gewoon de wil van god?
Gelukkig maar dan, dat ik me niet in dergelijke kringen begeefquote:Op maandag 4 april 2022 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Maar als je op haar valt vervalt je eisenlijstje toch
Ronnie is gewassen maar vet haar iddquote:
Kokos zooiquote:Op maandag 4 april 2022 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ronnie is gewassen maar vet haar idd
Wat doet ie daar, de jassen aannemen??quote:Op maandag 4 april 2022 20:01 schreef RipCity het volgende:
Ondertussen scoort Sergio niet echt in de theaters... Nog 'paar' kaarten te krijgen
[ link | afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 4 april 2022 20:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat doet ie daar, de jassen aannemen??
quote:
Jim Bakkum draagt ook sexloze broekjes @Lenny_Leonardquote:
Bruggetje naar Godquote:Op maandag 4 april 2022 20:04 schreef Poefbank het volgende:
Maar wil hij nou. Moeten we hem nu zielig vinden?
Bah.quote:
quote:
En dan god gevonden hebben, de ene verslaving ingeruild tegen de andere... van die categorie lopen zelfs zwarte kousen dominees rond.quote:
Waar merk je dat aan?quote:Op maandag 4 april 2022 20:05 schreef de_boswachter het volgende:
Die kok van die twee homofiele boys snuift ietwat veel. Aparte jongen.
Heeft die lul nog een oortje in ookquote:Op maandag 4 april 2022 20:07 schreef de_boswachter het volgende:
Die barman is ook niet voor niets barman hé. Die heb ik nog nooit op een intelligente vraag betrapt.
Onrustige gedrag, bewegingen van de kaak, schuchter.quote:Op maandag 4 april 2022 20:07 schreef Fosive het volgende:
[..]
Waar merk je dat aan?
Aan dat onrustige gedrag?
Dat wel, maar volgens mij is het een ramp om mee samen te wonen.quote:Op maandag 4 april 2022 20:08 schreef RipCity het volgende:
Deze Robert Pattinson kan toch elke chick oppikken in de kroeg. Doet dus alleen mee voor de aandacht.
Vermoeiend type idd.quote:Op maandag 4 april 2022 20:09 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat wel, maar volgens mij is het een ramp om mee samen te wonen.
Want?quote:Op maandag 4 april 2022 20:09 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat wel, maar volgens mij is het een ramp om mee samen te wonen.
Lenny komt er wel mee wegquote:Op maandag 4 april 2022 20:08 schreef Nine. het volgende:
[..]
Weet je wat nog ergers is dan een coltrui? Een gebreide coltrui @:lenny_leonard
gewoon zo'n albert Heijn tuintje planten als compensatie voor de Co2.quote:
Haai is zo milieubewust maar wel lekker vliegen naar een derde wereldlandquote:Op maandag 4 april 2022 20:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
gewoon zo'n albert Heijn tuintje planten als compensatie voor de Co2.
Je zit in het juiste topic?quote:
Ik ben elke maandag tussen 18:30 en 20:00 bezig met mijn hobby.quote:Op maandag 4 april 2022 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voortaan verwacht ik je gewoon rond 19:40-19:45
Nou je mood knalt er zo plots doorheen. Maar hier kan idd alles.quote:
Goede recensiequote:
Ik miste het einde. Welke was een succes?quote:
Geert met de col en de kleine frauquote:Op maandag 4 april 2022 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik miste het einde. Welke was een succes?
Haai haaiquote:
@Lenny_Leonard komt graag laatquote:
Zijn toch wel 3 eitjes die hij moet oprapen...quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:41 schreef DKUp het volgende:
In het dagelijks leven voor de kippen zorgen.
Doet dus helemaal niks.quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:42 schreef Nine. het volgende:
[..]
Zijn toch wel 3 eitjes die hij moet oprapen...
FTFYquote:Op dinsdag 5 april 2022 19:41 schreef Sked het volgende:
Geen werk, geen hobby's en geen leven. Nou, leuk.
Als je 10000 kippen hebt is dat nog best veel werk.quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:41 schreef DKUp het volgende:
In het dagelijks leven voor de kippen zorgen.
Zeker niet.quote:
Waren drie kippenquote:Op dinsdag 5 april 2022 19:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als je 10000 kippen hebt is dat nog best veel werk.
Is dit voor of na de squats?quote:
Ja, daaromquote:Op dinsdag 5 april 2022 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Zeker niet.
Die kickt overigens wel op dit verkapte borderline grietje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |