Te triest.quote:
Al verheug ik me ook wel weer op de persconferentie waar hij uit de doeken doet dat hij eigenhandig kanker heeft VERSLAGENquote:
Dit is dan weer leuk. Maar verder.quote:Op maandag 4 april 2022 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Al verheug ik me ook wel weer op de persconferentie waar hij uit de doeken doet dat hij eigenhandig kanker heeft VERSLAGEN
Ga je met hem naar bed ?quote:Op maandag 4 april 2022 19:01 schreef RamboDirk het volgende:
Jeroen van de Boom heeft binnenkort weer een schnabbel.
Dan gaat hij vertellen hoe hij de artsen heeft uitgelegd wat ze het beste konden doen.quote:Op maandag 4 april 2022 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Al verheug ik me ook wel weer op de persconferentie waar hij uit de doeken doet dat hij eigenhandig kanker heeft VERSLAGEN
Met zijn vierluikjes. Dat soort mensen hebben echt teveel tijd.quote:Op maandag 4 april 2022 19:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Sander van Dam is een ontzettende debiel.
Ik vind hem wel vermakelijkquote:Op maandag 4 april 2022 19:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Sander van Dam is een ontzettende debiel.
En mensen die op FOK! posten?quote:Op maandag 4 april 2022 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met zijn vierluikjes. Dat soort mensen hebben echt teveel tijd.
Ook. Maar als ik even een recente tweet pak is Sander vooral het toonbeeld van domrechts;quote:
Toen ik werd gedotterd na hartaanval 11 januari, vroeg de Cardioloog of ik even m'n mond kon houden.quote:Op maandag 4 april 2022 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan gaat hij vertellen hoe hij de artsen heeft uitgelegd wat ze het beste konden doen.
Nee. Lans, Yvonne en Jan Cees wel.quote:Op maandag 4 april 2022 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
@:Lenny_Leonard , volg jij Sander van Dam?
Ik ben tegen racismequote:Op maandag 4 april 2022 18:41 schreef Coco het volgende:
[..]
In proeftijd, hield zich niet aan de afspraken (houding en gedrag) en haalde vereiste toets weer niet.
Broccoli rijst en kipquote:Op maandag 4 april 2022 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben bruine bonensoep aan het maken
Vlees pas op het einde noemen, ik voorzie dat je over max. een jaar het over speckjes en kipstuckjes hebt.quote:
Dit is gewoon een kloon hoor. Sander van Dam bestaat niet.quote:Op maandag 4 april 2022 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met zijn vierluikjes. Dat soort mensen hebben echt teveel tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |