qftquote:Op donderdag 7 april 2022 21:17 schreef molloot200 het volgende:
Oh nee nu twee personen die ik niet zo goed kan hebben.
Douwe Bob zou nu al een fittie met hem hebbenquote:Op donderdag 7 april 2022 21:18 schreef Cee het volgende:
Wat een bloedirritante gast is die Michael Ben David.
Het is echt niet zó slecht als heel Twitter loopt te roepen imo. Het is niet bijzonder maar verder... mja. Wel ok.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:18 schreef koffieleuk het volgende:
Nooit zoveel zin gehad om Intention te mogen horen
Stefan moet nog!quote:
Fratii Advahov betekent "broers Advahov" en dat zijn de violist en de accordeonist (?)quote:Op donderdag 7 april 2022 21:24 schreef NailQueen het volgende:
Ik dacht dus letterlijk dat die zanger Fratti was. Maar dat is dezelfde zanger van 2011
correct en juistquote:Op donderdag 7 april 2022 21:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Fratii Advahov betekent "broers Advahov" en dat is de violist en de accordeonist (?)
10 keer per minuut een stel vlaggen posten, gewoon uitzetten die hapquote:Op donderdag 7 april 2022 21:26 schreef NailQueen het volgende:
Ach gossie de facebook-trollen zijn ook weer actief
Ja, het Engels zit in de nieuwe versiequote:Op donderdag 7 april 2022 21:26 schreef koffieleuk het volgende:
Zat dat Engels in de nieuwe versie? Zo niet, vind het wel leuk eigenlijk.
Neh, meer Ho Hey van Lumineers vind ikquote:Op donderdag 7 april 2022 21:28 schreef NailQueen het volgende:
Dit klinkt als Renegades van X Ambassadors
Ik haal die twee door elkaarquote:Op donderdag 7 april 2022 21:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Neh, meer Ho Hey van Lumineers vind ik
Met die startpositie zekerquote:Op donderdag 7 april 2022 21:29 schreef koffieleuk het volgende:
Dit gaat een Love Is Forever doen en gewoon naar de finale
Jury's die vallen voor matige Zweedse importquote:Op donderdag 7 april 2022 21:35 schreef NailQueen het volgende:
Dit gaat hoog eindigen bij de jury maar wordt genadeloos afgestraft door de televoting.
Ja, het is zonde van zo'n goede zangeres.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:36 schreef Momo het volgende:
Eerlijk gezegd nailt ze het cliche nummer wel live
Hé, er is maar èèn NAILqueen hier!quote:Op donderdag 7 april 2022 21:36 schreef Momo het volgende:
Eerlijk gezegd nailt ze het cliche nummer wel live
Wacht maar tot dat je mijn nagels ziet zaterdagquote:Op donderdag 7 april 2022 21:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hé, er is maar èèn NAILqueen hier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik waardeer deze comebackquote:Op donderdag 7 april 2022 21:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hé, er is maar èèn NAILqueen hier!
Nee, ik ben wel bang voor plek 25 met 19 punten ofzoquote:Op donderdag 7 april 2022 21:39 schreef molloot200 het volgende:
Dit haalt wel een paar jurypuntjes minstens toch? Ik verwacht dit jaar geen nulpunters in de finale in elk geval.
quote:Op donderdag 7 april 2022 21:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat je mijn nagels ziet zaterdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.facebook.com/IsraelCalling/videos/721602175875808/quote:Op donderdag 7 april 2022 21:43 schreef koffieleuk het volgende:
Zou iemand een directe link naar de livestream kunnen sturen? Moest de pagina even refreshen, en nu staat ie er niet meer .
Wie?quote:Op donderdag 7 april 2022 21:42 schreef molloot200 het volgende:
Dit jaar gaat echt het allereerste jaar zijn waarin mijn nummer 1 niet gaat kwalificeren naar de finale hèNu al mentaal voorbereiden daarop
Ook een van mijn favorieten!quote:Op donderdag 7 april 2022 21:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Slovenië. Als een van de weinigen, I know, maar het nummer klikt echt perféct met mij.
Doet het inmiddels weer bij mijquote:Op donderdag 7 april 2022 21:43 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/IsraelCalling/videos/721602175875808/
Ik vind het een zéér ondergewaardeerd nummer. Mag van mij echt naar de finale.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Slovenië. Als een van de weinigen, I know, maar het nummer klikt echt perféct met mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |