En gelijk na Polen steekt dat nogal af ja.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:00 schreef Momo het volgende:
Vocaal maakt ze toch veel fouten, een nummer als dit moet je nailen in Turijn
Die heb ik niet gezienquote:Op donderdag 7 april 2022 21:01 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nah, vond Barcelona niet heel veel beter eigenlijk.
Bij mij gegroeid tot randje top 10quote:Op donderdag 7 april 2022 21:02 schreef molloot200 het volgende:
Ik krijg dus steeds meer het idee dat dit gaat kwalificeren. Het heeft een zekere funfactor, met de rest van de dansers erbij is het alleen maar beter, en hij brengt het prima.
Heb het idee dat het vandaag nog het beste is van de pre-party's (min Barcelona die heb ik nog niet gezien)quote:
Ja, de ene keer wel, en de andere keer valt het wel mee. Ze moet in elk geval de komende maand aan de slag met een vocal coach.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:07 schreef Momo het volgende:
Dat WERE ARE YOU NOW in de hoogte klinkt wat vals...
Andere kandidaten klonken wel minder dan haar toen, het was wel semi live.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:08 schreef molloot200 het volgende:
Ik snap echt niet dat we live performances hadden in Tsjechië toen, maar niet hun echte live vocalen erbij hadden. Wáárom?
Dit gaat over Andrea denk ik? Was net even thee halenquote:Op donderdag 7 april 2022 21:12 schreef molloot200 het volgende:
Qua vocals valt zij nog best mee ten opzichte van de rest van de avond![]()
(behalve WRS tot nu toe)
Ja, ik heb zelf niet zo veel met het nummer. Niet slecht, maar ook niet echt goed of zo. Maar vocaal was ze net prima volgens mij (maar ook niet helemaal 100% gevolgd want hier verder op in de kamer zit m'n gezin Exp. Robinson eetproef te kijkenquote:Op donderdag 7 april 2022 21:15 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dit gaat over Andrea denk ik? Was net even thee halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |