quote:Op maandag 4 april 2022 15:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik kan daar ook altijd slecht tegen. Hopelijk gaat alles goed!
[..]
Sterkte! Hopelijk gaat het snel en goed.
Dank je, dat hoop ik ook.quote:Op maandag 4 april 2022 15:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik kan daar ook altijd slecht tegen. Hopelijk gaat alles goed!
[..]
Sterkte! Hopelijk gaat het snel en goed.
O dat is leuk, is dat de eerste keer?quote:Op maandag 4 april 2022 15:45 schreef Sarabi het volgende:
Wij hebben vanavond een afspraak om over (het meedoen op) een bierfestival te praten, ben benieuwd
Deze is ook leuk, is een bokbierdag en altijd reuze druk bezochtquote:Op maandag 4 april 2022 15:45 schreef Sarabi het volgende:
Wij hebben vanavond een afspraak om over (het meedoen op) een bierfestival te praten, ben benieuwd
Dit zou de eerste wordenquote:Op maandag 4 april 2022 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is leuk, is dat de eerste keer?
Thanks, ik ga eens kijkenquote:Op maandag 4 april 2022 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze is ook leuk, is een bokbierdag en altijd reuze druk bezocht
https://www.bokbierdag.nl/
https://www.bokbierdag.nl/contact/
Spannend, ik duim voor julliequote:Op maandag 4 april 2022 15:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit zou de eerste wordenwe zijn wel ook voor 2 anderen gevraagd maar die zijn later in het jaar.
[..]
Thanks, ik ga eens kijken
Als je naar Zutphen gaat dan kom ik sowieso proeven natuurlijk.quote:Op maandag 4 april 2022 15:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit zou de eerste wordenwe zijn wel ook voor 2 anderen gevraagd maar die zijn later in het jaar.
[..]
Thanks, ik ga eens kijken
Sterkte vast. Mag je wel dezelfde dag nog naar huis?quote:
Dankjewelquote:Op maandag 4 april 2022 20:34 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Als je naar Zutphen gaat dan kom ik sowieso proeven natuurlijk.dat is hier (in oosterlijke termen dan) om de hoek.
Leuke stap weer! Vind het superleuk om te zien hoe jullie welbewust steeds nieuwe stappen nemen. Jullie komen er wel zo.
Echt niet? Zijn altijd leuke evenementen, als ze tenminste op loopafstand zijnquote:Op maandag 4 april 2022 21:08 schreef Sumppi het volgende:
Nooit geweten van het bestaan van bierfestivals. Leuk!
Dank je.quote:Op maandag 4 april 2022 21:09 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Sterkte vast. Mag je wel dezelfde dag nog naar huis?
Dat is zzeker een slim idee Child.quote:Op maandag 4 april 2022 21:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik voel me zo slim! Twee kussens die ik weg wilde doen heb ik gewassen, nu heb ik weer knuffelvulling
Nee Drachten is dan weer een uithoek.quote:Op maandag 4 april 2022 21:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjeweldat is heel leuk om te horen.
We staan wel op een festival in Drachten, maar dat is zeker niet om de hoek?
[..]
Echt niet? Zijn altijd leuke evenementen, als ze tenminste op loopafstand zijn![]()
Gesprek ging trouwens goed
Wel spannend allemaal zeg... dikke knuffelquote:Op dinsdag 5 april 2022 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je.
Ik word niet opgenomen zover ik weet
Ja hopelijk lukt het nu wel, de vorige keer kregen ze hem niet weg.quote:Op dinsdag 5 april 2022 07:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wel spannend allemaal zeg... dikke knuffel
Fijn hoor te lezen dat je weer lekker slaaptquote:Op dinsdag 5 april 2022 07:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Hier lekker geslapenrustig dagje. Eerst even WIDM kijken en dan eens de dag starten
Begrijp ik... ellendig gedoe zeg... ik duim voor jequote:Op dinsdag 5 april 2022 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hopelijk lukt het nu wel, de vorige keer kregen ze hem niet weg.
Dank je wel voor je knuffel Child
Ja! Gelukkig welquote:Op dinsdag 5 april 2022 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn hoor te lezen dat je weer lekker slaapt
Dank je dat is lief.quote:Op dinsdag 5 april 2022 07:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Begrijp ik... ellendig gedoe zeg... ik duim voor je
[..]
Ja! Gelukkig wel
Ja gelukkig welquote:Op dinsdag 5 april 2022 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je dat is lief.
Snap ik wel dat niet kunnen slapen is altijd een ellende
Hoe voel je je verder, knap al meer op?
Kan je ook moe van worden, maar wel fijn dat je op begint te knappen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 07:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja gelukkig welelke dag een beetje beter, het is nu een zware verkoudheid
Ja, dan kun je naar huis zwalken.quote:Op maandag 4 april 2022 21:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjeweldat is heel leuk om te horen.
We staan wel op een festival in Drachten, maar dat is zeker niet om de hoek?
[..]
Echt niet? Zijn altijd leuke evenementen, als ze tenminste op loopafstand zijn![]()
Gesprek ging trouwens goed
OKe en hoe is je goede daad afgelopen?quote:Op dinsdag 5 april 2022 08:11 schreef Sumppi het volgende:
Door mijn goede daad hadden we onverwacht een logé. Nu koffie.![]()
Wel goed verder. Ik was alleen gisteravond bijna knorrig, omdat het allemaal zo onduidelijk verliep. Maar ik heb een top man, die ook heeft bijgesprongen waardoor het weer goed ging.quote:Op dinsdag 5 april 2022 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OKe en hoe is je goede daad afgelopen?
En zo is alles toch goed gekomen, hopelijk ga je er minder tegen op zien en gaat het helemaal goed komenquote:Op dinsdag 5 april 2022 08:35 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Wel goed verder. Ik was alleen gisteravond bijna knorrig, omdat het allemaal zo onduidelijk verliep. Maar ik heb een top man, die ook heeft bijgesprongen waardoor het weer goed ging.
Lief van je!quote:Op dinsdag 5 april 2022 08:11 schreef Sumppi het volgende:
Door mijn goede daad hadden we onverwacht een logé. Nu koffie.![]()
Fijnquote:Op dinsdag 5 april 2022 08:35 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Wel goed verder. Ik was alleen gisteravond bijna knorrig, omdat het allemaal zo onduidelijk verliep. Maar ik heb een top man, die ook heeft bijgesprongen waardoor het weer goed ging.
Frans is wel een hele mooie maar moeilijk taal. Knap dat je het er mee gered hebtquote:Op dinsdag 5 april 2022 08:46 schreef Sumppi het volgende:
Ik moest ook m'n Frans naar boven halen. Pfoe! Dat was lang geleden. Gelukkig bestaat er ook Google Translate.![]()
Nog altijd jammer dat ik niet wat meer mijn best heb gedaan op school. Ik ben dan wel geslaagd met een goed cijfer, maar ik kan nog geen fatsoenlijk gesprek voeren in het Duits of Frans.
Dank jequote:Op dinsdag 5 april 2022 09:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Fijn
En herkenbaar wat betreft Frans. Ik zeg ook al jaren dat ik weer een opfriscursus wil doen. Maarja komt niet van![]()
Sterkte vandaag @:Dotteke!
Morguh Uhmmpiequote:
Een paar jaar geleden heb ik Duits via duolingo opgepakt, maar na het doen van een test zat ik al direct aan het eind van de 'tree'. Nu is schrijven ook wel wat anders dan spreken, natuurlijk, maar toch. Een spontaan gesprek krijg ik niet voor elkaar. Gelukkig had ik tijdens mijn mondeling een praatgrage docent.quote:Op dinsdag 5 april 2022 09:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Fijn
En herkenbaar wat betreft Frans. Ik zeg ook al jaren dat ik weer een opfriscursus wil doen. Maarja komt niet van![]()
Sterkte vandaag @:Dotteke!
Ja... het is alleen echt niet fijn... werk er zo hard voor. Gelukkig ziet de rest het welquote:Op dinsdag 5 april 2022 10:41 schreef Sumppi het volgende:
![]()
![]()
Wat een vreemde opmerking. Kan wel zeggen dat je je daar niks van moet aantrekken, maar kan me voorstellen dat het heel rot binnen komt.
En ze kijkt wel naar je gewicht, maar niet naar dat je gewicht daalt?
Zo dat zijn heel wat kilo's, dat moet wel opvallen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 10:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sow mijn moeder komt weer eens lekker uit de hoek. Ze liep te miepen over mijn gewicht. Inmiddels ben ik al heeeeeeeeel veel afgevallen, dus dat zei ik tegen haar. Krijg ik terug "ja daar let ik niet op. Wil je als mijn dochter zien en niet als iets walgelijks" bedankt. Bijna dertig kilo kwijt is wel significant te noemen dacht ik...
poe.. dat is nogal een opmerking.quote:Op dinsdag 5 april 2022 10:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sow mijn moeder komt weer eens lekker uit de hoek. Ze liep te miepen over mijn gewicht. Inmiddels ben ik al heeeeeeeeel veel afgevallen, dus dat zei ik tegen haar. Krijg ik terug "ja daar let ik niet op. Wil je als mijn dochter zien en niet als iets walgelijks" bedankt. Bijna dertig kilo kwijt is wel significant te noemen dacht ik...
Nou wat ik hier van je zie.. hoef je je qua persoonlijkheid in ieder geval nergens voor te schamen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Voel me er oprecht nogal naar over. Beetje moeilijk los te laten. Schaam me altijd een beetje voor mezelf bij haar, maar dat is nu bepaald niet minder
Klopt. Ze is autistisch. Dus ik kan het haar ook weer niet echt kwalijk nemenquote:Op dinsdag 5 april 2022 15:23 schreef Sarabi het volgende:
Je moeder heeft ook wat stoornissen toch?
Hoe dan ook niet leuk om te horen.
Dank je welquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:12 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nou wat ik hier van je zie.. hoef je je qua persoonlijkheid in ieder geval nergens voor te schamen.
Dat niet alles vlekkeloos gaat en je echt wel last hebt van dingen.. maakt je als persoon niet minder.
En als iemand 30kg afvalt.. is dat alleen maar heel goed gedaan.
En wat ik er van begrijp gaat dat bij jou sowieso niet zo makkelijk dus nog beter.
Maar vooral als moeder van een af en toe echt wel vervelende puber.. snap ik niet zo goed hoe je zoiets kunt zeggen.
Oef... sterkte met boren.. je laat toch wel verdoven?quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:49 schreef Donna het volgende:
Vandaag trouwens tandarts geweest na m'n zwangerschappen en angst/burn-out klachten waardoor ik het steeds uitstelde.
Helaas best wel veel gaatjes, maar het kan vele male erger. Nu goed onderhouden.
Brrrrr.... bij mij moet alles zesvoudig verdoofd worden anders doe ik de bek niet openquote:Op dinsdag 5 april 2022 21:20 schreef Donna het volgende:
Ja de diepe wel. Oppervlakkige niet. Komt wel goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op woensdag 6 april 2022 07:05 schreef Dotteke het volgende:
Morguh![]()
Het was mij vies tegen gevallen gisteren zo dan. was wel ff flink op de tanden bijten tijdens het weghalen van de poliepen.
Mocht het zo niet lukken zei hij voor hij begon dan gaan we het onder narcose doen.
Ik dacht gelijk dit ga ik natuurlijk niet doen dat ding moet er nu uit.Ach meid toch... dikke knuffel... de komende twee weken duim ik voor je... Wilde dat ik wat nuttigs kon zeggen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je wel lieverd, je zegt toch een woord van troost dat is al iets heel fijns en iets wat fijn is is ook nuttig.quote:Op woensdag 6 april 2022 07:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach meid toch... dikke knuffel... de komende twee weken duim ik voor je... Wilde dat ik wat nuttigs kon zeggen...
Dat is dan wel weer fijn... ondanks dat het het gevoel niet perse oplost...quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn moeder heeft me geld gegeven om twee films bij Pathé te huren om het goed te maken. Uit zichzelf. Dat is wel lief
quote:Op woensdag 6 april 2022 07:05 schreef Dotteke het volgende:
Morguh![]()
Het was mij vies tegen gevallen gisteren zo dan. was wel ff flink op de tanden bijten tijdens het weghalen van de poliepen.
Mocht het zo niet lukken zei hij voor hij begon dan gaan we het onder narcose doen.
Ik dacht gelijk dit ga ik natuurlijk niet doen dat ding moet er nu uit.autch... klinkt supernaar.. hopelijk trekt het snel weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en zijn je 2 weken snel om ook... toch altijd vervelend dat wachten
De pijn is al zo goed als weg gelukkig ,gisten wist ik even niet waar te zoeken. Maar het is al weer vergeten en gaan we gewoon weer verder gelukkig,quote:Op woensdag 6 april 2022 08:53 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer fijn... ondanks dat het het gevoel niet perse oplost...
heeft ze dus zelf ook wel door dat dit niet helemaal ok was om zo te zeggen.
[..]
autch... klinkt supernaar.. hopelijk trekt het snel weg.
en zijn je 2 weken snel om ook... toch altijd vervelend dat wachten
Dan maar uitkijken naar de positieve veranderingen die er aan komen Uhmmpie even door de zure appel heen bijtenquote:Op woensdag 6 april 2022 08:57 schreef Uhmmpie het volgende:
en gooooodmorning
rare dag hier.. nu al weinig werkzin.
allerhande verandering op werk die mij erg tegenstaat
en op komst: nog meer verandering maar dan juist positief waarschijnlijk
nog even doorbijten dus.
er moet hier nog afgewezen worden.. en er moet iemand strijkenquote:
Dat dacht ik ook altijd van mezelf. Maar de tandarts wilde het wel eens zo proberen. En dat ging prima. Scheelt weer zo'n venijnige prik én geld en tijd haha.quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Brrrrr.... bij mij moet alles zesvoudig verdoofd worden anders doe ik de bek niet open
Ik wil wat leuks doen, even ter verduidelijkingquote:Op woensdag 6 april 2022 10:35 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
er moet hier nog afgewezen worden.. en er moet iemand strijken
oh en haar van mijn vriend moet nog even gedaan worden.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heeft een tandarts toen ik kind was ook eens tegen mij gezegd. Weigerde te verdoven voor een oppervlakkig gaatje, vond ze aanstellerij. Deed zo'n pijn dat ik d'r een dreun heb verkocht.quote:Op woensdag 6 april 2022 10:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd van mezelf. Maar de tandarts wilde het wel eens zo proberen. En dat ging prima. Scheelt weer zo'n venijnige prik én geld en tijd haha.
nouja.. ik weet niet zo goed wat jij leuk vind natuurlijkquote:Op woensdag 6 april 2022 10:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik wil wat leuks doen, even ter verduidelijking
[..]
Dat heeft een tandarts toen ik kind was ook eens tegen mij gezegd. Weigerde te verdoven voor een oppervlakkig gaatje, vond ze aanstellerij. Deed zo'n pijn dat ik d'r een dreun heb verkocht.
Iemands haar doen is leuk, zeker als het een vriendin is, maar die is dan niet zo blijquote:Op woensdag 6 april 2022 11:29 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
nouja.. ik weet niet zo goed wat jij leuk vind natuurlijk
Oh balenquote:Op woensdag 6 april 2022 11:40 schreef Sarabi het volgende:
Sinds vorige week hebben we nieuwe kussens in bed. Ik weet dat je er even aan moet wennen maar ik denk dat ik het op geefal dagen last van nekpijn.
bij mijn vriend is vooral de tondeuse die het werk doetquote:Op woensdag 6 april 2022 13:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Iemands haar doen is leuk, zeker als het een vriendin is, maar die is dan niet zo blij
[..]
Oh balenWaren het duren kussens?
15 euro dus valt mee. En ik weet dat mijn ouders op zoek zijn naar nieuwe kussens dus misschien willen die hem proberen. En als het bevalt overkopen.quote:Op woensdag 6 april 2022 13:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Iemands haar doen is leuk, zeker als het een vriendin is, maar die is dan niet zo blij
[..]
Oh balenWaren het duren kussens?
Hahah dat doe ik ook sinds Coronaquote:Op woensdag 6 april 2022 15:33 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
bij mijn vriend is vooral de tondeuse die het werk doet
maar moet wel beetje model in...
mee begonnen toen de kappers dicht waren.. maar dit is eigenlijk best wel goed te doen zo
bovenop wat langer.. aan de zij/achterkant wat korter.. gaat verrassend netjes
Ja lekker was anders 😉quote:
Mijn man vertrouwd me niet met een schaar en of tondeuse. Hij doet het zelfquote:
Haha dat doe ik dan weer zelf, bij mezelf.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn man vertrouwd me niet met een schaar en of tondeuse. Hij doet het zelf
Maar hij knipt en verft wel mijn haar. Wordt ook wel weer tijd trouwens.
Ja, ik had toch een heel andere lente voor ogen dan ditquote:Op donderdag 7 april 2022 07:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Wat een rotweer om wakker bij te worden. Wil me zo weer omdraaien
Ik had em nog een keer omgedraaid... net even geknutseld... dadelijk begeleider...quote:Op donderdag 7 april 2022 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik had toch een heel andere lente voor ogen dan dit
Zit ook af en toe even te breien, kan maar een paar naalden en dan weer even iets anders.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik had em nog een keer omgedraaid... net even geknutseld... dadelijk begeleider...
Nog een paar dagen geduld!quote:Op donderdag 7 april 2022 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik had toch een heel andere lente voor ogen dan dit
De temperatuur stijgt iig.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En dan 1 dag lente en dan weer regel
Ja ik las het, eerst nog zien. Niets zo veranderlijk als het weerquote:
Wat leuk al dat kleine spul Childquote:Op donderdag 7 april 2022 13:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Leuk! Afwisseling is goedIk ga zo even lezen denk ik... Heb pas vanmiddag weer de mogelijkheid om te haken
Ik hiermee verder
[ afbeelding ]
Ach arme dreumes, en arme mama.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:01 schreef Donna het volgende:
Dreumes eindelijk weer een beetje opgeknapt. 4 dagen huilen van de pijn aan doorkomende kiezen. Boven, onder, links en rechts pronken overal 1 of 2 nieuwe kiezen. Totaal 6 of 7 stuks. Dan zou ik ook 4 dagen janken denk ik als ik dat had.
Lekker, had ik van de week ook zin in een lekker wijntje, maar durf het met mijn boezemfibrilleren niet aan, kan het opwekken en daar zit ik niet op te wachtenquote:Op donderdag 7 april 2022 13:06 schreef Donna het volgende:
[..]
Vanavond maar een wijntje om het af te sluiten.
Nee doe maar niet.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, had ik van de week ook zin in een lekker wijntje, maar durf het met mijn boezemfibrilleren niet aan, kan het opwekken en daar zit ik niet op te wachten
Ja zeg dat welquote:
Donna uitnodigen dan maar.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeg dat wel
Ben niet zo grote drinker maar af en toe een wijntje is wel lekker.
Nadeel is dan als je een fles koopt dan is het ook zonde om het na een wijntje weer weg te gooien
Das een strak planquote:
Erg verslavend om te doen. Ben nu bezig met boekjes vouwen (wordt een boekwinkel) gelukkig heb ik er nog drie liggen... gekregen voor mijn verjaardag, zo leukquote:
JIj bent echt een crea bea volgens mij, leuk te zien waar je allemaal mee bezig bentquote:Op donderdag 7 april 2022 14:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Erg verslavend om te doen. Ben nu bezig met boekjes vouwen (wordt een boekwinkel) gelukkig heb ik er nog drie liggen... gekregen voor mijn verjaardag, zo leuk
Ik sta op, ga in mijn hobbykamer zitten (of achter mijn "miniatuur bureau in de woonkamer") en daar blijf ik zitten tot bedtijdquote:Op donderdag 7 april 2022 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JIj bent echt een crea bea volgens mij, leuk te zien waar je allemaal mee bezig bent
Zo was ik ook, maar mijn lijf staat niet meer toe om de hele dag te creabeaen, had het helemaal al opgegeven maar door hier weer het een en ander weer opgepaktquote:Op donderdag 7 april 2022 14:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik sta op, ga in mijn hobbykamer zitten (of achter mijn "miniatuur bureau in de woonkamer") en daar blijf ik zitten tot bedtijd
Jammer dat je lijf ej zo tegenwerktquote:Op donderdag 7 april 2022 14:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo was ik ook, maar mijn lijf staat niet meer toe om de hele dag te creabeaen, had het helemaal al opgegeven maar door hier weer het een en ander weer opgepakt
Ja gaat gelukkig weer.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jammer dat je lijf ej zo tegenwerkt
Gelukkig lukt het (weer) een beetje
Snap ik! Dat is de instelling. Die ken ik wel met mijn hoofdquote:Op donderdag 7 april 2022 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gaat gelukkig weer.
En ik ben ook blij met alles wat nog wel kan hoor.
Ik twijfel al heel lang of ik zoiets wil doen.. vind het zoooo leuk.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Erg verslavend om te doen. Ben nu bezig met boekjes vouwen (wordt een boekwinkel) gelukkig heb ik er nog drie liggen... gekregen voor mijn verjaardag, zo leuk
Het is priegelen, veel pincetwerk, moet je van houdenquote:Op donderdag 7 april 2022 16:38 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik twijfel al heel lang of ik zoiets wil doen.. vind het zoooo leuk.
Maar bang dat het toch iets te priegelig is
Dus kom maar op met die wip-foto’s
Ben je al bij de HAP geweest?quote:Op donderdag 7 april 2022 16:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is priegelen, veel pincetwerk, moet je van houden
Hahaha komt goed
Jemig. Kan je nog wel hobbyen. Heb je pijnquote:Op donderdag 7 april 2022 20:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep een heuse hechting
Was een bloederig zooitje
Ik denk dat het hem morgen even niet wordt, en doet flink pijn. Maar daarna ga ik het wel weer proberenquote:Op donderdag 7 april 2022 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig. Kan je nog wel hobbyen. Heb je pijn
Ja dat geloof ik graag. Wat een pech ook weer he. Neem maar een oijnstilling voor je gaat slapenquote:Op donderdag 7 april 2022 20:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik denk dat het hem morgen even niet wordt, en doet flink pijn. Maar daarna ga ik het wel weer proberen
Dank je welquote:Op donderdag 7 april 2022 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik graag. Wat een pech ook weer he. Neem maar een oijnstilling voor je gaat slapen
Gelukkig, wat een krengen zijn doorkomende tanden en kiezen toch.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:01 schreef Donna het volgende:
Dreumes eindelijk weer een beetje opgeknapt. 4 dagen huilen van de pijn aan doorkomende kiezen. Boven, onder, links en rechts pronken overal 1 of 2 nieuwe kiezen. Totaal 6 of 7 stuks. Dan zou ik ook 4 dagen janken denk ik als ik dat had.
Ha, ik ben niet de enige.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:47 schreef Sarabi het volgende:
Ik merk dat mijn hoofd echt een zooitje is. Heb al 2x teruggelezen maar nog steeds geen idee watje bij de HAP deed.
Hopelijk gaat het goed met je CotS!
Het lijkt alsof er wat berichten missen, want ik kan het ook niet vinden.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:47 schreef Sarabi het volgende:
Ik merk dat mijn hoofd echt een zooitje is. Heb al 2x teruggelezen maar nog steeds geen idee watje bij de HAP deed.
Super naar haar zin. Ze heeft haar eerste week erop zitten. Afgelopen vrijdag was haar eerste dag. Beetje anders gegaan dan hoe ik het voor me zag door de dreumes thuis, maar meteen wel een soort van 'hoe regelen we het bij nood' vuurdoop gehad, ergens ook wel weer fijn.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:48 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Gelukkig, wat een krengen zijn doorkomende tanden en kiezen toch.
Hoe heeft kleuter het op school?![]()
En verder heb ik bijgelezen, maar kan me amper wat herinneren. Gister hadden we geen internet en vandaag was zo druk dat ik nu uitgeteld op de bank zit.
Ik zag in elk geval een leuk project en een mooie verzameling theepotten bij CotS! Maar kan niet vinden waar die hechting voor is.
En nog sterkte voor Dotteke.
Vanuit een ander topic, schaar in mijn handquote:Op donderdag 7 april 2022 20:47 schreef Sarabi het volgende:
Ai dat klinkt pijnlijk.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vanuit een ander topic, schaar in mijn hand
Ik dacht al dat ik gek werd. Auwwwwwww. Sterkte ermee!quote:Op donderdag 7 april 2022 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Is ze niet helemaal kapot aan het eind van de dag? En volgende week dan waarschijnlijk hoe het normaal zou gaan.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Super naar haar zin. Ze heeft haar eerste week erop zitten. Afgelopen vrijdag was haar eerste dag. Beetje anders gegaan dan hoe ik het voor me zag door de dreumes thuis, maar meteen wel een soort van 'hoe regelen we het bij nood' vuurdoop gehad, ergens ook wel weer fijn.
Maar goed, kleuter is dus helemaal blij, dus wij ook!![]()
Wat heb je allemaal gedaan vandaag, zo druk?
Au.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maandag viel ze 's middags in slaap op de bank en dinsdag zag je ook wel echt dat ze moe was. Ze sputtert ook niet tegen om 's avonds naar boven te gaan. Maar met 3 volle dagen KDV elke week is ze qua tijd wel ietwat gewend. Alleen al die nieuwe indrukken, dat is wel spannend natuurlijk. Maar ze doet het super!quote:Op donderdag 7 april 2022 21:09 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Is ze niet helemaal kapot aan het eind van de dag? En volgende week dan waarschijnlijk hoe het normaal zou gaan.
Drukte vooral met vrijwilligerswerk en het brengen en halen van kinderen naar en van school en sport enzo. Maar werken bij de bibliotheek was weer fijn. Ik merk dat ik mensen beter leer kennen en dat ze speciaal langs komen voor een praatje.![]()
En vanavond voor de VoorleesExpress bezig geweest en daar ben ik ook zeer positief over. Het is mooi te merken dat het meisje waar ik kom nu met plezier bezig is met boeken. De eerste tijd vond ze het voorlezen wat saai en de spelletjes en andere activiteiten leuk, maar nu is ze vaak ook heel enthousiast over het lezen en de interactie daarbij. Ik merk ook dat ze meer begrijpt en ze makkelijker gesprekken kan voeren.
Verschillende tenten, ook dance en rock. Morgen zijn o.a. de Snollebollekes er.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:43 schreef Sumppi het volgende:
Ik zou daar ook niet blij van worden. /ouwetaart
En ik heb midden in het uitgaansgebied van Groningen en in de binnenstad van Breda gewoond. Toen vond ik al die herrie fantastisch.![]()
Wat voor muziek? Techno, hardcore en dance of zoiets als Hazes zou ik vreselijk vinden.
Jep.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:46 schreef Sumppi het volgende:
Zal wel iets met de Snollebollekes zijn en DJ weet-ik-wie.
Morning Child. Slecht geslapen door de pijn?quote:Op vrijdag 8 april 2022 06:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goooooodmorning... nu alweer zin in mijn bed. Slecht geslapen
Geniale sontekst dat
Jep, maar nu gaat het wel beter gelukkigquote:Op vrijdag 8 april 2022 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morning Child. Slecht geslapen door de pijn?
Nee, eens uitzoekenquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:16 schreef Sumppi het volgende:
Tijdens het vouwen van de was kijk ik 'Het verhaal van Nederland' terug. Moest opeens aan je denken @:ChildoftheStars Ken je die geschiedenisserie?
Fijn te lezen dat je weer lekker kan hobbyen Child.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo weer met mijn mini boekwinkeltje bezig. Verwacht hem met een maandje af te hebben als ik zo elke avond doorga
Dat komt nog wel… zo ineens zit er tovh wat fatsoenlijkers tussen.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:53 schreef Sumppi het volgende:
![]()
Mijn kinderen zouden het geweldig vinden. Ik hoorde laatst m’n dochters zingen:
Ik ben kachеl
En daarom dat ik waggel
Ik loop een beetje scheef
Dit is hoe ik leef
Ik drink wodka
Ik denk dat ik kapot ga
En ook nog chardonnay
Alle vrouwen die doen mee
![]()
![]()
![]()
Ze pikken niks op van mijn muzieksmaak.
Hopelijk. Vanmorgen speelde ze ‘Huilen is voor jou te laat’ op haar keyboard.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:27 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat komt nog wel… zo ineens zit er tovh wat fatsoenlijkers tussen.
Klinkt gezellig. Veel plezier vandaag!quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:28 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier gisteren voor het eerst sinds corona met collega’s uiteten geweest.
Gewoon last van mn stem ervan
En gewoon vooral gegeten en veel gepraat.. niks geks.
Wel het geboel dat ik meer mensen heb geknuffeld dan de afgelopen 2 jaar bij elkaar.
Ondanks dat ik het niet echt miste was het echt weer even heel leuk.
En goedemorgen!
Straks weer op pad.
Succes!quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:49 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Weer een dag bier bezorgen en morgen mogen we ook weer.
Niet veel. Wat kleine klusjes in huis, maar verder rustig aan.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:27 schreef Sumppi het volgende:
Aardappels poten. Beetje laat, maarja, nu zijn ze wel goed voorgekiemd.![]()
En jij?
Ik ben gewoon wat jaloers op je Stabilo regenboog.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Leuk! Afwisseling is goedIk ga zo even lezen denk ik... Heb pas vanmiddag weer de mogelijkheid om te haken
Ik hiermee verder
[ afbeelding ]
Typische zaterdag.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet veel. Wat kleine klusjes in huis, maar verder rustig aan.
Jawel het gaat weer beterquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:20 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Hopelijk. Vanmorgen speelde ze ‘Huilen is voor jou te laat’ op haar keyboard.
[..]
Klinkt gezellig. Veel plezier vandaag!
[..]
Succes!
Gaat het wat beter met je hoofd?![]()
Ik zou vandaag naar Groningen, maar dat gaat helaas niet door. Volgende week dan maar.
Hier ook.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:27 schreef Sumppi het volgende:
Aardappels poten. Beetje laat, maarja, nu zijn ze wel goed voorgekiemd.![]()
En jij?
Gefeliciteerd met je man!quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:57 schreef Donna het volgende:
Morning!
![]()
De man des huizes is jarig dus wij hebben vanochtend gebakjes gehaald bij de bakker (en nog wat cadeautjes) en zometeen lunchen met lekkere broodjes. Vanavond eten bij zijn ouders.
Verder viert hij het niet, maar dit is al heel gezellig natuurlijk!
Ik moet ook echt dit weekend de uien en wortels doen, maar dat bed heb ik nog niet eens voorbereid. Het gaat hier zo ook hozen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:57 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Hier ook.en uien en wortels en uien en wortels. En hopelijk ook nog wat omspitten en klaarmaken. We lopen (nu al) drastisch achter dit jaar.
Van harte gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:57 schreef Donna het volgende:
Morning!
![]()
De man des huizes is jarig dus wij hebben vanochtend gebakjes gehaald bij de bakker (en nog wat cadeautjes) en zometeen lunchen met lekkere broodjes. Vanavond eten bij zijn ouders.
Ik heb nog een langere set ervan in mijn hobbykamer voor mijn verjaardag gekregenquote:Op zaterdag 9 april 2022 11:04 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ik ben gewoon wat jaloers op je Stabilo regenboog.![]()
Kantoorbenodigdheden
*GROEN*quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb nog een langere set ervan in mijn hobbykamer voor mijn verjaardag gekregen
Gister laatste deel gezien van een serie op Netflix.quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Series bingen, bezig met de mini boekwinkel... haken... nog meer series bingen.
Nergens zin in
Gezellig. Lekker weer he.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:28 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier gisteren voor het eerst sinds corona met collega’s uiteten geweest.
Gewoon last van mn stem ervan
En gewoon vooral gegeten en veel gepraat.. niks geks.
Wel het geboel dat ik meer mensen heb geknuffeld dan de afgelopen 2 jaar bij elkaar.
Ondanks dat ik het niet echt miste was het echt weer even heel leuk.
En goedemorgen!
Straks weer op pad.
Gefeliciteerd Donnaquote:Op zaterdag 9 april 2022 11:57 schreef Donna het volgende:
Morning!
![]()
Nog veel pijn?quote:
Top loopt lekker of niet?quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:49 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Weer een dag bier bezorgen en morgen mogen we ook weer.
Een beetje is nog wel te doen. Wanneer gaat de hechting eruit?quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mwuah. ik voel het een beetje
Nicequote:Op zaterdag 9 april 2022 17:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Gister laatste deel gezien van een serie op Netflix.
Maar even op zoek naar een nieuwe.
Hij moet er een weekje inzittenquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een beetje is nog wel te doen. Wanneer gaat de hechting eruit?
O dat is nog te overzien.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij moet er een weekje inzittenvalt al met al wel mee dus
Paar series gezien, maar niet uit want begon wat te vervelen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Niceseries uitzoeken is leuk
Hier geen Netflix maar HBO
En die heb je niet?quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We mogen niet klagen. Ook al denk ik dat lichte bieren op dit moment beter had gelopen.
Nopequote:
Ah ja, ik ben er nog niet doorheenquote:Op zaterdag 9 april 2022 18:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Paar series gezien, maar niet uit want begon wat te vervelen.
Dan weet je dat voor een volgende keer. Aldoende leert men 😉quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nopewe hebben 2 donkere bieren gemaakt. Dat krijg je als je vooral maakt wat je zelf lekker vindt
Ik denk dat ik deze verder ga kijken. Tijd geleden mee gestopt, maar was wel goed.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah ja, ik ben er nog niet doorheen
Al vraag ik mijn budgetcoach wel of ik Netflix erbij mag. Net wat meer keuze
Ojawel dat is ook zoquote:Op zaterdag 9 april 2022 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan weet je dat voor een volgende keer. Aldoende leert men 😉
Ik stond dus inderdaad in de regen en de hagel 2 bedden met uien/wortel/pastinaak te doen en een bed met aardappel.quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:01 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ik moet ook echt dit weekend de uien en wortels doen, maar dat bed heb ik nog niet eens voorbereid. Het gaat hier zo ook hozen.
Het was hier zulk vreemd weer vandaag. Blauwe lucht en zon wisselden steeds weer met donkere wolken en regen. Het deed me aan onze vakantie in Denemarken denken. Het was wel handig de regen aan te zien komen, zodat we droog konden blijven. Hier twee bedden met aardappel gedaan en het bed voor de uien en wortels voorbereid.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:10 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Ik stond dus inderdaad in de regen en de hagel 2 bedden met uien/wortel/pastinaak te doen en een bed met aardappel.gelukkig was het tussendoor nog even droog en hebben we t redelijk kunnen afdekken. Vorig jaar waren bijna al onze wortels weggedreven door de vele regen. Dus dan nu toch maar even een zeiltje erover. Want we zijn -weer- vergeten om op tijd stro en ander afdekmateriaal te halen. Oh well.
Ik ben na een aflevering afgehaakt, maar misschien dat ik die serie nog een keer probeer.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze verder ga kijken. Tijd geleden mee gestopt, maar was wel goed.
Het was inderdaad erg wisselvallig gisteren. Maar ik vind (hoosbuien uitgezonderd) het niet erg om een beetje nat te worden. De hagel was wel minder.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:49 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Het was hier zulk vreemd weer vandaag. Blauwe lucht en zon wisselden steeds weer met donkere wolken en regen. Het deed me aan onze vakantie in Denemarken denken. Het was wel handig de regen aan te zien komen, zodat we droog konden blijven. Hier twee bedden met aardappel gedaan en het bed voor de uien en wortels voorbereid.
Wat balen van de wortels vorig jaar.Kon je ze nog verplaatsen? Of kwam er niet echt wat van op?
Hier is het jaarlijks: kan nog niet echt wat doen, nog niks te doen, te slecht weer, nog niet, ai we lopen achter!!!!
Dit jaar wel echt ver achter.![]()
Envoor je doorzettingsvermogen. Met hagel was ik denk ik niet de tuin in gegaan.
Drukke dag Sarabiquote:Op zondag 10 april 2022 08:41 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Respect voor jullie moestuinwerkzaamheden @:Sumppi & @:Nanuke
vroeg opgestaan voor de race.
Nu weer bier bezorgen en dan later vandaag nog naar een verjaardag.
Je bent druk geweest 😀quote:Op zondag 10 april 2022 14:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
En de zolder is zo netjes dat ik me er bijna niet durf te vertonen.
Morgen de hobbykamer en de woonkamer (en anders de woonkamer dinsdag)
Dat is waar. Ik heb een hekel aan een rommelig huis. Kan er niet goed tegen.quote:Op zondag 10 april 2022 18:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep, een opgeruimd huis is een opgeruimde geest
Ik ook niet, maar ja, ziek geweest en dan gebeurt het + grote voorjaarsbeurtquote:Op zondag 10 april 2022 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik heb een hekel aan een rommelig huis. Kan er niet goed tegen.
Ja dan blijven dingen liggen. Helaas ruimt het zichzelf nooit op 🤣quote:Op zondag 10 april 2022 18:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ja, ziek geweest en dan gebeurt het + grote voorjaarsbeurt
Jep... en mijn rommelzolder wordt altijd snel een rommeltjequote:Op zondag 10 april 2022 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dan blijven dingen liggen. Helaas ruimt het zichzelf nooit op 🤣
Mooi doel. Zolder is zo makkelijk om alles op te zetten he. Hier ks bijna helemaal leeg nu.quote:Op zondag 10 april 2022 18:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep... en mijn rommelzolder wordt altijd snel een rommeltje
maar woensdag wil ik het hele huis netjes hebben, ik houd van doelen. In 1 dag is toch niet helemaal leuk om te doen
Twee keer per jaar wil ik minimaal een vuilniszak met zooi weggooien, dus tja nog even zoet
Ik noem het zolder, maar het is op de verdieping waar ook mijn hobby/slaapkamer is. Het is het halve huis met een schuin dak, waar ik mijn knutselspullen bewaarquote:Op zondag 10 april 2022 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi doel. Zolder is zo makkelijk om alles op te zetten he. Hier ks bijna helemaal leeg nu.
Dan staat er zeker ook geen rommel 😉quote:Op zondag 10 april 2022 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb ook nog een echte zolder, maar die gebruik ik niet
Hoe is het met je hand?quote:
Ja gaat trekken en jeuken hequote:Op zondag 10 april 2022 20:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Prima, de hechting is irritant, maar goed, die is er voor Pasen uit
quote:Op zondag 10 april 2022 20:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Beter dan maandverband met ductape
Hey Childquote:
Lekker, geniet er vanquote:Op maandag 11 april 2022 09:06 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vanavond met vrienden uiteten en dan naar https://proeflesmetjoel.nl/
O dat is lekker gezond is beter fijn dat je werk mee werkt aan de tijden dat je je kind uit school moet halenquote:Op maandag 11 april 2022 10:54 schreef Donna het volgende:
Nou na de zieke dreumes vorige week begint 'mijn nieuwe leven' deze week echt.
3x in de week om 2 uur vrij om de kleuter van school te halen, 1 dag vrij en vrijdag de hele dag werken. Ben echt heel benieuwd hoe dit gaat bevallen.
Ach wat sneu. Wij gaven naar opa & oma altijd 3 setjes verschoning mee voor m'n oudste, maar dat was echt een spuger.quote:Op maandag 11 april 2022 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is lekker gezond is beter fijn dat je werk mee werkt aan de tijden dat je je kind uit school moet halen
Pas hier nu op de kleine meid, maar ze heeft zowat de hele fles(BV) er uit gespuugd. Had haar al helemaal verschoond spuugt ze weer. KInderwagen ook onder gespuugd. En dan geen verschoning meer hebben.
Alleen nog luiers, maar ja daar kan je geen trui van maken. Heb haar maar in een zachte handdoek gewikkeld en een zachte handdoek als lakentje neer gelegd.
Ze is er maar een halve dag, normaal hoef ik haar nooit te verschonen. Had een verschoning dat had genoeg moeten zijn voor een half dagjequote:Op maandag 11 april 2022 11:01 schreef Donna het volgende:
[..]
Ach wat sneu. Wij gaven naar opa & oma altijd 3 setjes verschoning mee voor m'n oudste, maar dat was echt een spuger.![]()
Er heerst wel griep (onder kinderen) geloof ik.
Ja dat is waar. Deze week veel oppassen en in april nog een week drie hele dagenquote:Op maandag 11 april 2022 11:19 schreef Donna het volgende:
Jaaaa, dat is weer spannend en echt wennen. Maar je hebt het zo weer in de vingers!
Wat origineel, zo interactief en ook wel spannend wat er dan in die box zit.quote:Op maandag 11 april 2022 09:06 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vanavond met vrienden uiteten en dan naar https://proeflesmetjoel.nl/
Mwuah,quote:
Omdat is minder. Hier een knuffel voor de dagquote:Op maandag 11 april 2022 13:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mwuah,
Niet helemaal mijn dagje vandaag, maar dat maakt niet uit. Dadelijk maar eens alle lades (en dat zijn er veel) in de hobbykamer uitruimen
Ik ben wel benieuwd hoe interactief het isquote:Op maandag 11 april 2022 12:43 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Wat origineel, zo interactief en ook wel spannend wat er dan in die box zit.Ben wel benieuwd of je nieuwe dingen leert over smaak en dergelijke.
voor Donna!
En Dotteke aan het improviseren met handdoeken. Lief dat je zo vaak oppast.
Leuk gedaan. Zou zelf nooit asia eten. Ben niet zo liefhebber daarvan.quote:Op maandag 11 april 2022 15:56 schreef Sarabi het volgende:
Na 10 dagen eindelijk nog een korte review geschreven over het etentje van 1 april. Mocht iemand het nog willen lezen/foto's kijken:
Sarabi in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #30
Dan heb je dat ook maar gehad. 🤣quote:Op maandag 11 april 2022 18:46 schreef Donna het volgende:
Haha nou de eerste middag vrij is besteed aan de was.
Dan weet wat je te doen staat in je vrije middagenquote:Op maandag 11 april 2022 19:13 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ga voor de (t)huisvrouw van het jaar award.
Altijd een goeiequote:Op maandag 11 april 2022 18:46 schreef Donna het volgende:
Haha nou de eerste middag vrij is besteed aan de was.
Dank je welquote:Op maandag 11 april 2022 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat is minder. Hier een knuffel voor de dag
Mooi zo. Fijn dat je dat dan ook gewoon doet 😉quote:Op maandag 11 april 2022 19:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je welKwam wel aardig goed... beetje alles laten liggen en gedaan wat ik wilde. Soms heb je van die dagen dat je dat nodig hebt
Naja... ik had het overzicht in mijn hoofd niet om uitgebreid op te ruimen of om te haken. Wilde wel, maar lukte niet. Dus dat werd art journal en lezenquote:Op maandag 11 april 2022 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo. Fijn dat je dat dan ook gewoon doet 😉
Lekker toch. Voordeel van iets in je hoofd hebben of plannen is dat je het altijd aan kan lassenquote:Op maandag 11 april 2022 19:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... ik had het overzicht in mijn hoofd niet om uitgebreid op te ruimen of om te haken. Wilde wel, maar lukte niet. Dus dat werd art journal en lezen
Het is niet erg. Sinds we een tweede hebben, heb ik alsmaar het gevoel achter de feiten aan te lopen qua huishouden. Misschien krijg ik het nu wat beter op orde.quote:Op maandag 11 april 2022 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan weet wat je te doen staat in je vrije middagen
O dat is vervelend. Hoe oud is de kleine?quote:Op maandag 11 april 2022 19:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Het is niet erg. Sinds we een tweede hebben, heb ik alsmaar het gevoel achter de feiten aan te lopen qua huishouden. Misschien krijg ik het nu wat beter op orde.
En voor de emancipatie maffia; Ja ik heb een vriend, ja die doet ook dingen in het huishouden, maar die werkt dubbel zoveel, dus het meeste komt op mij neer. Daar heb ik geen moeite mee, maar het slaagt gewoon niet altijd.
Bijna 1.5quote:Op maandag 11 april 2022 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is vervelend. Hoe oud is de kleine?
O arme jij. Wat een heftige tijd heb je dan achter de rug. Wel fijn dat je er weer boven op bent.quote:Op maandag 11 april 2022 20:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Bijna 1.5
Maar ik heb tegen een postnatale depressie aan gezeten en daarna burn-out klachten gehad met grote vitamine en ijzer te korten. Blijkt uiteindelijk ook nog dat ik hoogsensitief ben (al houd ik niet zo van labeltjes) waardoor dat eerste jaar echt een soort van aanslag was op mijn lichaam en geest.
Maar ik ben er weer!
Dankjewel. Ja de laatste jaren waren wel heftig. Veel miskramen gehad ook. Al m'n grootouders binnen een jaar overleden in 2020/2021. Maar het komt nu wel weer goed, kleine stapjes.quote:Op maandag 11 april 2022 20:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O arme jij. Wat een heftige tijd heb je dan achter de rug. Wel fijn dat je er weer boven op bent.
O ook dat er nog bij. Heftigquote:Op maandag 11 april 2022 20:39 schreef Donna het volgende:
[..]
Dankjewel. Ja de laatste jaren waren wel heftig. Veel miskramen gehad ook. Al m'n grootouders binnen een jaar overleden in 2020/2021. Maar het komt nu wel weer goed, kleine stapjes.
En de dreumes is ook beter gaan slapen, dat helpt echt mega!
A gezellig, dat lukt weer met je hand. Fijn zo.quote:
Druk geweestquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo dat was een geweldige ochtend. Nu even bijkomen
Oef dat is druk zeg! Veel plezier met je kleindochter!quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Druk geweest
Ik heb vanmorgen boodschappen gedaan en nu ga ik over 5 min op mijn kleindochter passen
Groot gelijk. Als het je te veel energie kost is het ideaal.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oef dat is druk zeg! Veel plezier met je kleindochter!
Een reden dat ik Picnic heb is dat boodschappen me twee dagen bijkomen kost. Op die manier heb ik enkel aanklikken en de deur open doen, besteed ik mijn energie aan betere dingen
Vooral na 2 jaar bijna geen mensen om je heen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:56 schreef Sarabi het volgende:
Wij gaan vanavond naar Cranenbroek, hopelijk ook niet te druk want daar raak je ook flink overprikkelt.
Hey Pinnenmutskequote:
O dat is vervelend. Zonder stroom kan je alleen op je mobiel mits die opgeladen is natuurlijkquote:Op woensdag 13 april 2022 06:37 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Hele ochtend zonder stroom dus even bedenken wat er wel werkt
Ik wilde de was gaan doen maar dat werkt dus niet.
Nog niet want vroeg.quote:Op woensdag 13 april 2022 07:22 schreef Dotteke het volgende:
Ik lees elders dat je jarig bent @:Pinnenmutske 😘🥳🎂. Van harte gefeliciteerd. Heb je nog was moois gekregen?.
Het had kunnen zijn dat je je verjaardag al in het weekend had gevierd.quote:Op woensdag 13 april 2022 07:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nog niet want vroeg.
Ik was wakker door buurvrouw gaga maar ze moet vertrekken binnen een bepaalde tijd. Gisteren politie gesproken.
Die is opgeladenquote:Op woensdag 13 april 2022 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is vervelend. Zonder stroom kan je alleen op je mobiel mits die opgeladen is natuurlijk
Bedankt, erg lief! @Sarabi en @Dotteke ook bedankt voor de lieve woorden.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Knuffel Donna, even teruggelezen. Je bent een sterk mens
Hoe was de voorstelling?quote:Op woensdag 13 april 2022 08:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die is opgeladenze hadden het gelukkig aangekondigd
Dat scheelt alweer. Geen koffie kunnen zetten dat is veel ergerquote:Op woensdag 13 april 2022 08:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die is opgeladenze hadden het gelukkig aangekondigd
Doe het lekker op je gemak Donna. Vooral goed aan je zelf denkenquote:Op woensdag 13 april 2022 09:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Bedankt, erg lief! @:Sarabi en @:Dotteke ook bedankt voor de lieve woorden.![]()
Gisteren een hele drukke dag dus niet echt toe gekomen aan reageren. Vandaag ook best weer druk op m'n werk, maar wilde toch eerst eventjes hier een bedankje plaatsen.
Door een fout adres op de site hebben we het eerste kwartier gemist. Maar het was leuk. Wel heel basic en dan merk ik wel dat wij al veel geleerd hebben van bierprogrammas. Maar dat is niet ergquote:Op woensdag 13 april 2022 09:50 schreef Sumppi het volgende:
Je hebt veel shit meegemaakt in korte tijd, Donna. Nu hopelijk rustiger vaarwater.
[..]
Hoe was de voorstelling?
Dan is dempen wel slimquote:Op woensdag 13 april 2022 10:05 schreef Sumppi het volgende:
Ik moet nog even goed wakker worden.Een vriendin heeft vaak nachtdienst of vroege diensten en dan appt ze als zij net begint of klaar is met werken. Onmogelijke tijden natuurlijk en dan kan ik niet meer slapen na al die piepjes. Ik heb haar berichten nu maar op dempen gezet. Ik wil nog wel bereikbaar zijn voor noodgevallen namelijk.
Vanmiddag ga ik -onverwacht- met de twee oudsten naar de dierentuin. De oudste zou eigenlijk met een vriend gaan, maar vanmorgen kregen we bericht dat die vriend ziek is. Doen we het zo.
Dat probleem heb ik dan weer nietquote:Op woensdag 13 april 2022 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat scheelt alweer. Geen koffie kunnen zetten dat is veel erger
Dat is slordig.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Door een fout adres op de site hebben we het eerste kwartier gemist. Maar het was leuk. Wel heel basic en dan merk ik wel dat wij al veel geleerd hebben van bierprogrammas. Maar dat is niet erg
[..]
Dan is dempen wel slim
Veel plezier in de dierentuin! Je hebt volgens mij wel mooi weer.
quote:
Een handigheidje die de meeste telefoons wel hebben: een niet-storen stand. Als er dan kort na elkaar iemand meermaals belt, komt 'ie er alsnog door.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:05 schreef Sumppi het volgende:
Ik moet nog even goed wakker worden.Een vriendin heeft vaak nachtdienst of vroege diensten en dan appt ze als zij net begint of klaar is met werken. Onmogelijke tijden natuurlijk en dan kan ik niet meer slapen na al die piepjes. Ik heb haar berichten nu maar op dempen gezet. Ik wil nog wel bereikbaar zijn voor noodgevallen namelijk.
Vanmiddag ga ik -onverwacht- met de twee oudsten naar de dierentuin. De oudste zou eigenlijk met een vriend gaan, maar vanmorgen kregen we bericht dat die vriend ziek is. Doen we het zo.
Ik hoop nu ook op rust inderdaad. We willen deze zomer wat klusjes in en om huis doen, zin in!quote:Op woensdag 13 april 2022 09:50 schreef Sumppi het volgende:
Je hebt veel shit meegemaakt in korte tijd, Donna. Nu hopelijk rustiger vaarwater.
[..]
Hoe was de voorstelling?
Daar ga ik eens naar kijken.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een handigheidje die de meeste telefoons wel hebben: een niet-storen stand. Als er dan kort na elkaar iemand meermaals belt, komt 'ie er alsnog door.(En je kan ook zelf instellen wie je wél mogen storen vaak)
Ik wilde wel alles proeven maar sommige dingen zorgden wel voor bijzondere sensatiesquote:Op woensdag 13 april 2022 10:30 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Dat is slordig.Jammer dat je er niet veel/ wat van opgestoken hebt, maar evengoed leuk dus.
Zaten er nog dingen in de box die je niet wilde proeven?
![]()
Ja, denk ook dat het een mooie dag voor de dierentuin is. We hebben een abonnement, dus we kunnen gewoon op het gemak doen. Zij lekker spelen, terwijl ik koffie drink.
Daar sta ik bij DHL altijd van te kijken, dat ze in de avond nog zo laat komen. Nu is het voor ons geen probleem maar toch raar.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:49 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Daar ga ik eens naar kijken.
Vroeger leerde ik dat je na 9 uur ‘s avonds niet meer kon bellen naar mensen. Die beleefdheidsregels mis ik soms wel.![]()
Voor Whatsapp liever niet na middernacht en voor 7 uur ‘s morgens, ofzo. Stuur anders maar een mailtje. Ik stond pas ook raar te kijken dat er een pakje nog werd gebracht om half 11 ‘s avonds.
Ik ben oud.
Ik ben er fan van, scheelt sowieso een hoop onrust 's avonds.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:49 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Daar ga ik eens naar kijken.
Vroeger leerde ik dat je na 9 uur ‘s avonds niet meer kon bellen naar mensen. Die beleefdheidsregels mis ik soms wel.![]()
Voor Whatsapp liever niet na middernacht en voor 7 uur ‘s morgens, ofzo. Stuur anders maar een mailtje. Ik stond pas ook raar te kijken dat er een pakje nog werd gebracht om half 11 ‘s avonds.
Ik ben oud.
Nee joh, volgens mij ben ik de enige die hem niet op stil zet. M’n man zegt ook altijd dat ik hem op stil moet zetten als ik niet gestoord wil worden, maar dan vergeet ik hem ‘s morgens aan te zetten en dan mis ik zijn belangrijke bericht en is hij daar weer verongelijkt over. Gedoe. Andere mensen kunnen er blijkbaar wel prima mee uit de voeten.quote:Op woensdag 13 april 2022 11:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik wilde wel alles proeven maar sommige dingen zorgden wel voor bijzondere sensatiesdat was wel cool.
Oja heerlijk als je dan een abbo hebt. Voor welke dierentuin?
[..]
Daar sta ik bij DHL altijd van te kijken, dat ze in de avond nog zo laat komen. Nu is het voor ons geen probleem maar toch raar.
WhatsApp doe in wel 24/7ik ga er van uit dat mensen hun telefoon op stil zetten als ze gaan slapen. Misschien meer op letten.
Je kan op de meeste telefoons 'niet storen' instellen tussen bepaalde tijden. Je kan ook zorgen dat je helemaal geen berichten krijgt en wel belletjes. Of alleen belletjes van personen X en Y.quote:Op woensdag 13 april 2022 11:12 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Nee joh, volgens mij ben ik de enige die hem niet op stil zet. M’n man zegt ook altijd dat ik hem op stil moet zetten als ik niet gestoord wil worden, maar dan vergeet ik hem ‘s morgens aan te zetten en dan mis ik zijn belangrijke bericht en is hij daar weer verongelijkt over. Gedoe. Andere mensen kunnen er blijkbaar wel prima mee uit de voeten.
We hebben een abo voor Wildlands. Niet de mooiste dierentuin, helaas, maar het is wel leuk om er zo nu en dan binnen te kunnen lopen. Aan de oude dierentuin in Emmen heb ik wel mooie herinneringen. Nu is het een park en nog altijd leuk om te bezoeken.
Mijn telefoon is mijn wekker, dus hij ligt er sowieso.quote:Op woensdag 13 april 2022 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben er fan van, scheelt sowieso een hoop onrust 's avonds.Niet dat ik m'n telefoon 's nachts naast me heb liggen verder, dat doe ik alleen als ik weet dat iemand slecht ligt of als ik noodtaxi ben voor iemand die bijna moet bevallen ofzo.
![]()
En mensen hebben inmiddels wel geleerd dat m'n whatsapp standaard op stil staat.
Mooie Pavlov zo.quote:Op woensdag 13 april 2022 11:15 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Mijn telefoon is mijn wekker, dus hij ligt er sowieso.
Ook grappig. Pas had ik ‘s middags een wekker gezet om iets niet te vergeten. De hond lag gewoon naast me, maar zodra de wekker begon werd hij helemaal gek van blijdschap: jaaaaaa, je bent er weer!!!
Zo grappig dat hij dat geluid gekoppeld heeft aan dat we elk moment beneden kunnen komen en aan dat hij dan door het dolle heen is.
Dat klinkt ook fijnquote:Op woensdag 13 april 2022 13:50 schreef Donna het volgende:
Zoooo. Bijna klaar met werken. Vrijdag nog een dagje thuiswerken, maar eerst vanmiddag lekker relaxen. Kan wel wennen aan deze 3 dagen vrije zijn om 2 uur.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |