quote:Op maandag 4 april 2022 15:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik kan daar ook altijd slecht tegen. Hopelijk gaat alles goed!
[..]
Sterkte! Hopelijk gaat het snel en goed.
Dank je, dat hoop ik ook.quote:Op maandag 4 april 2022 15:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik kan daar ook altijd slecht tegen. Hopelijk gaat alles goed!
[..]
Sterkte! Hopelijk gaat het snel en goed.
O dat is leuk, is dat de eerste keer?quote:Op maandag 4 april 2022 15:45 schreef Sarabi het volgende:
Wij hebben vanavond een afspraak om over (het meedoen op) een bierfestival te praten, ben benieuwd
Deze is ook leuk, is een bokbierdag en altijd reuze druk bezochtquote:Op maandag 4 april 2022 15:45 schreef Sarabi het volgende:
Wij hebben vanavond een afspraak om over (het meedoen op) een bierfestival te praten, ben benieuwd
Dit zou de eerste wordenquote:Op maandag 4 april 2022 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is leuk, is dat de eerste keer?
Thanks, ik ga eens kijkenquote:Op maandag 4 april 2022 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze is ook leuk, is een bokbierdag en altijd reuze druk bezocht
https://www.bokbierdag.nl/
https://www.bokbierdag.nl/contact/
Spannend, ik duim voor julliequote:Op maandag 4 april 2022 15:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit zou de eerste wordenwe zijn wel ook voor 2 anderen gevraagd maar die zijn later in het jaar.
[..]
Thanks, ik ga eens kijken
Als je naar Zutphen gaat dan kom ik sowieso proeven natuurlijk.quote:Op maandag 4 april 2022 15:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit zou de eerste wordenwe zijn wel ook voor 2 anderen gevraagd maar die zijn later in het jaar.
[..]
Thanks, ik ga eens kijken
Sterkte vast. Mag je wel dezelfde dag nog naar huis?quote:
Dankjewelquote:Op maandag 4 april 2022 20:34 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Als je naar Zutphen gaat dan kom ik sowieso proeven natuurlijk.dat is hier (in oosterlijke termen dan) om de hoek.
Leuke stap weer! Vind het superleuk om te zien hoe jullie welbewust steeds nieuwe stappen nemen. Jullie komen er wel zo.
Echt niet? Zijn altijd leuke evenementen, als ze tenminste op loopafstand zijnquote:Op maandag 4 april 2022 21:08 schreef Sumppi het volgende:
Nooit geweten van het bestaan van bierfestivals. Leuk!
Dank je.quote:Op maandag 4 april 2022 21:09 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Sterkte vast. Mag je wel dezelfde dag nog naar huis?
Dat is zzeker een slim idee Child.quote:Op maandag 4 april 2022 21:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik voel me zo slim! Twee kussens die ik weg wilde doen heb ik gewassen, nu heb ik weer knuffelvulling
Nee Drachten is dan weer een uithoek.quote:Op maandag 4 april 2022 21:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjeweldat is heel leuk om te horen.
We staan wel op een festival in Drachten, maar dat is zeker niet om de hoek?
[..]
Echt niet? Zijn altijd leuke evenementen, als ze tenminste op loopafstand zijn![]()
Gesprek ging trouwens goed
Wel spannend allemaal zeg... dikke knuffelquote:Op dinsdag 5 april 2022 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je.
Ik word niet opgenomen zover ik weet
Ja hopelijk lukt het nu wel, de vorige keer kregen ze hem niet weg.quote:Op dinsdag 5 april 2022 07:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wel spannend allemaal zeg... dikke knuffel
Fijn hoor te lezen dat je weer lekker slaaptquote:Op dinsdag 5 april 2022 07:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Hier lekker geslapenrustig dagje. Eerst even WIDM kijken en dan eens de dag starten
Begrijp ik... ellendig gedoe zeg... ik duim voor jequote:Op dinsdag 5 april 2022 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hopelijk lukt het nu wel, de vorige keer kregen ze hem niet weg.
Dank je wel voor je knuffel Child
Ja! Gelukkig welquote:Op dinsdag 5 april 2022 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn hoor te lezen dat je weer lekker slaapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |