abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 13 november 2023 @ 09:16:39 #94
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_211279012
Vond ‘m ook leuk (had hem ergens in het topic ook al aangeraden) en vond het stiekem best zielig/heftig dat Marco een kogel door z’n kop geknald kreeg, :@.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_211279141
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 13:42 schreef Repentless het volgende:

[..]
Dat dacht ik ook. Ik ben voor de lol seizoen 1 weer even gaan kijken, maar ik denk dat je 'Ferry' daar los van moet zien. Met deze voorgeschiedenis is het onmogelijk dat die karakters zo zijn. :')
Alleen John is nog precies hetzelfde haha.
pi_211279151
Boh Anna Drijver blijft toch wel een lekker wijf.

(Ook weer even Undercover S1 stukje gekeken).
pi_211279178
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 13:56 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Gezien de andere insteek van Undercover seizoen 2 hadden ze toen niet verwacht dat Ferry Bouman zo "groot" zou worden. Als ze het over mochten doen hadden ze waarschijnlijk seizoen 2 ook over Ferry laten gaan.

Dus dat Ferry flim/serie niet volledig netjes aansluit op Undercover is niet raar.
Zouden die gevangenisscenes met Ferry en Rico Verhoeven 'later' zijn toegevoegd aan het originele script van S2 om Ferry toch in de serie te houden?
pi_211282982
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 13:42 schreef Repentless het volgende:

[..]
Dat dacht ik ook. Ik ben voor de lol seizoen 1 weer even gaan kijken, maar ik denk dat je 'Ferry' daar los van moet zien. Met deze voorgeschiedenis is het onmogelijk dat die karakters zo zijn. :')
Dat is wel het beste, ja. Anders wordt het allemaal wel erg ongeloofwaardig. Misschien dat ze in een seizoen 2 van Ferry (zal er ongetwijfeld wel komen) dat nog recht gaan proberen te trekken?
pi_211285757
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 19:26 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, Belgisch Limburg, maar lijkt echt nergens op.
quote:
5s.gif Op woensdag 8 november 2023 19:33 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Ik ben nu juist weer aan het twijfelen door het gebruik v h specifiek Noord-Brabantse woord 'koekwaus', maar ik dacht dat uit het verhaal naar voren kwam dat ze een Belgisch chapter (oid) waren, dat pleit dus weer voor mijn Belgisch-Limburgse-hypothese, die ik per slot van rekening toch opwierp door af te gaan op het daadwerkelijke accent. Misschien ooit eens aflevering twee bekijken.
Riep gister (als Ricardo) Eindhoven de gekste en gaf in een interview ook aan een Brabander te spelen. Dus zoals ik al zei, hij denkt echt dat het Brabants is.
pi_211286300
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 09:33 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Alleen John is nog precies hetzelfde haha.
Die John speelt echt in letterlijk elke crime serie heb ik 't idee.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_211288223
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 09:35 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Zouden die gevangenisscenes met Ferry en Rico Verhoeven 'later' zijn toegevoegd aan het originele script van S2 om Ferry toch in de serie te houden?
Zou me niet verbazen.
pi_211288230
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 20:30 schreef ISVV het volgende:

[..]
[..]
Riep gister (als Ricardo) Eindhoven de gekste en gaf in een interview ook aan een Brabander te spelen. Dus zoals ik al zei, hij denkt echt dat het Brabants is.
Wij weten wel anders. :')
pi_211290294
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 20:30 schreef ISVV het volgende:

[..]
[..]
Dat is dan niet zo heel goed gelukt.
pi_211294106
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211294118
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 15:29 schreef -Spring het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_211294130
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 15:30 schreef lily het volgende:

[..]
SPOILER
Oh ja!
pi_211294325
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 15:31 schreef -Spring het volgende:

[..]
Oh ja!
Was niet echt moord volgens mij.
pi_211295511
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 15:53 schreef Halcon het volgende:

[..]
Nee, dat bedacht ik me later ook idd.

Mss dat ik het zo benoemde omdat ik een zwak voor John heb.
pi_211296019
Ik kijk nu naar episode zes waarin een hoognederlands sprekende en slecht acterende actrice een rechercheur speelt. In België doe dan een slecht accent, (kijk b.v naar Eindhovenaar Tycho), want dit is belachelijk.
anonieme razernist
pi_211296193
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 november 2023 19:10 schreef NoCigar het volgende:
Ik kijk nu naar episode zes waarin een hoognederlands sprekende en slecht acterende actrice een rechercheur speelt. In België doe dan een slecht accent, (kijk b.v naar Eindhovenaar Tycho), want dit is belachelijk.
Die is gewoon van de Nederlandse politie.
pi_211296698
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 19:28 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Die is gewoon van de Nederlandse politie.
Waarom pakken die in België mensen op?
anonieme razernist
pi_211296962
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 november 2023 19:55 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Waarom pakken die in België mensen op?
Het speelt zich af in het grensgebied. De camping is in België maar volgens mij wordt b.v. in Nederland gekookt.
Maar ik geef toe dat het niet logisch is, viel me tijdens het kijken ook op.

Ik heb soms het idee dat ze geforceerd wat Nederlandse tintjes aan de serie toevoegen terwijl het eigenlijk, op flink wat karakters na, gewoon een Vlaamse serie is.
pi_211297097
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 20:06 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Het speelt zich af in het grensgebied. De camping is in België maar volgens mij wordt b.v. in Nederland gekookt.
Maar ik geef toe dat het niet logisch is, viel me tijdens het kijken ook op.

Ik heb soms het idee dat ze geforceerd wat Nederlandse tintjes aan de serie toevoegen terwijl het eigenlijk, op flink wat karakters na, gewoon een Vlaamse serie is.
Dat grensgebied snap ik, maar omdat de kapperszaak In België is.
anonieme razernist
pi_211297123
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 november 2023 20:13 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Dat grensgebied snap ik, maar omdat de kapperszaak In België is.
Misschien is de loods met die olie in Nederland?

Weet ik veel het is maar een serie. ;) ;)
pi_211297160
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 20:15 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Misschien is de loods met die olie in Nederland?

Weet ik veel het is maar een serie. ;) ;)
LAAT ME DAN KLAGEN.
anonieme razernist
pi_211297188
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 november 2023 20:17 schreef NoCigar het volgende:

[..]
LAAT ME DAN KLAGEN.
KOEKWOUS DA GE BENT!
pi_211297236
quote:
5s.gif Op woensdag 8 november 2023 19:33 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Ik ben nu juist weer aan het twijfelen door het gebruik v h specifiek Noord-Brabantse woord 'koekwaus', maar ik dacht dat uit het verhaal naar voren kwam dat ze een Belgisch chapter (oid) waren, dat pleit dus weer voor mijn Belgisch-Limburgse-hypothese, die ik per slot van rekening toch opwierp door af te gaan op het daadwerkelijke accent. Misschien ooit eens aflevering twee bekijken.
quote:
koekwaus, koekwous
BETEKENIS & DEFINITIE
1) (1984) (oorspr. Tilburg, scheldw.) rare snuiter; sufferd; malloot; halve gare; mafkees*. Nog gangbaar in bepaalde dialecten zoals dat van Den Bosch, Helmond en Venlo.
...
https://www.ensie.nl/betekenis/koekwaus-koekwous

Wordt dus blijkbaar ook in Venlo of Noord-Limburg gebruikt. Wist ik niet.
pi_211297264
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 20:22 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
[..]
https://www.ensie.nl/betekenis/koekwaus-koekwous

Wordt dus blijkbaar ook in Venlo of Noord-Limburg gebruikt. Wist ik niet.
Niet toen ik daar zat, voor zover ik me kan herinneren. Lang geleden.
anonieme razernist
pi_211297284
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 november 2023 20:24 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Niet toen ik daar zat, voor zover ik me kan herinneren. Lang geleden.
pi_211300850
quote:
Die advocate van Ferry is ook een Nederlandse. Aannemende dat Arie Tack in Brabant is gevestigd, een Nederlandse advocate. Geen idee wat die dan in een rechtbank in Belgisch-Limburg als advocate doet.. Dat was in de tweede serie.

[ Bericht 1% gewijzigd door Halcon op 15-11-2023 09:36:10 ]
pi_211301113
quote:
Zij was ook nog eens de slechtste (Wie Is De) Mol aller tijden.

Maar haar karakter werkt wel bij de Nederlandse politie. Als Marco in de laatste aflevering naar de politie gaat zie je een Nederlandse politieauto staan en je ziet een bord met het Nederlandse politielogo. Foutje: de auto heeft de moderne rode strepen terwijl dat in die tijd eigenlijk nog oranje strepen waren.

Blijkbaar begint Ferry dus met produceren in Nederland. Later zal hij zijn productie naar België verhuizen, aangezien in Undercover S1 de Belgische politie achter hem aan zit.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2023 09:42:31 ]
pi_211301171
Ik vermoed dat Ferry S2 over een ruzie tussen Ferry en Ricardo gaat en hoe Ferry gaat breken met Pusaka, aangezien die motorclub geen rol meer speelt in Undercover.
pi_211301220
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 15:53 schreef Halcon het volgende:

[..]
Klopt, vechtpartij op de kade in St Malo, vervolgens pleuren ze in het water waar John probeert om Bob te wurgen. Bob trapt John hard die vervolgens in de diepte verdwijnt en verzuipt, Bob dook hem overigens nog wel een keer na.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_211301235
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 09:50 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Klopt, vechtpartij op de kade in St Malo, vervolgens pleuren ze in het water waar John probeert om Bob te wurgen. Bob trapt John hard die vervolgens in de diepte verdwijnt en verzuipt, Bob dook hem overigens nog wel een keer na.
Dat laatste was toch meer om te kijken of hij hem nog ergens zag?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')