Had Mercedes normaal gehandeld dan had Max geen kans gehad, maar Toto wilde alle touwtjes in handen hebben en daar ging het al mis.quote:Op maandag 11 april 2022 20:44 schreef Marcoss het volgende:
Het ging nu ook vooral over de “schandalige” beslissing van Masi en amper over de fouten die Mercedes zelf heeft gemaakt op dat moment inderdaad
Of je gaat eens leren dat ''racefans.net '' een onzin site is... pure verbale diarreequote:Op maandag 11 april 2022 14:22 schreef Tarado het volgende:
ik moet hier wel een beetje om lachen
Masi was a “liability” for F1 and “disrespectful” towards drivers – Wolff
[..]
Denk dat dat Michael die lunch niet helemaal verteerd had
[..]
dus een racedirector die de regels handhaaft is ook weer niet goed![]()
https://www.racefans.net/(...)wards-drivers-wolff/
Sinds Dieter Rencken daar weg is, is de site imho wel wat achteruitgegaan, ja.quote:Op maandag 11 april 2022 21:02 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Of je gaat eens leren dat ''racefans.net '' een onzin site is... pure verbale diarree
Ik probeer na 3x lezen nog steeds te snappen wat je probeert te zeggenquote:Op maandag 11 april 2022 21:24 schreef Sjeunie het volgende:
MIsschien een hopeful thought maar hopelijk geeft dit Verstappen een reality check, hij werd kampioen door een ''Human Error'' dit jaar kan hij hoogstens zijn team de schuld geven, rijd je dan met een Nr 1 als een josti
Zelfs hier staat het, https://www.motorsport.co(...)lity-for-f1/9805552/quote:Op maandag 11 april 2022 21:02 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Of je gaat eens leren dat ''racefans.net '' een onzin site is... pure verbale diarree
Niet op reageren, hij trollt maar wat.quote:Op maandag 11 april 2022 21:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik probeer na 3x lezen nog steeds te snappen wat je probeert te zeggen
zou kunnen, maar de coureurs hebben juist uitgesproken dat Masi zeer goed luisterde naar iedereen en zelfs iets te pleasend was.quote:Op maandag 11 april 2022 19:08 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
misschien heeft Wolff daar gewoon een punt, is het hier bij iemand opgekomen dat Wolff wellicht hier een terecht kritiek punt heeft?
En Wolff zegt namens de rijders te spreken. Dan is de geloofwaardigheid van Wolff, die zich benadeeld voelt door Masi, niet erg groot bij mij, hij is bepaald geen objectief waarnemer in deze.quote:Op maandag 11 april 2022 21:30 schreef Adames het volgende:
[..]
zou kunnen, maar de coureurs hebben juist uitgesproken dat Masi zeer goed luisterde naar iedereen en zelfs iets te pleasend was.
Wolff staat altijd achter de beslissingen van de race leider, als ze in zijn voordeel van Mercedes zijn.quote:Op maandag 11 april 2022 14:22 schreef Tarado het volgende:
ik moet hier wel een beetje om lachen
Masi was a “liability” for F1 and “disrespectful” towards drivers – Wolff
[..]
Denk dat dat Michael die lunch niet helemaal verteerd had
[..]
dus een racedirector die de regels handhaaft is ook weer niet goed![]()
https://www.racefans.net/(...)wards-drivers-wolff/
Ik vind het sowieso bijzonder dat de teambaas van een rijder die nog kans maakt op een wereldkampioenschap gaat lunchen met de scheidsrechter op de woensdag vóór de laatste race.quote:Op maandag 11 april 2022 22:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En Wolff zegt namens de rijders te spreken. Dan is de geloofwaardigheid van Wolff, die zich benadeeld voelt door Masi, niet erg groot bij mij, hij is bepaald geen objectief waarnemer in deze.
Ik vind het ook vrij bizar dat hij bij een lunch met Masi meent dat soort uitspraken te moeten doen, persoonlijk had ik dat bij de FIA neergelegd in samenspraak met de andere teams en rijders.
Is het ook. De wedstrijdleider had dan moeten zeggen dat zoiets niet gebeurt. Maar goed, ik vermoed dat dit dit seizoen niet meer zal gebeurenquote:Op dinsdag 12 april 2022 09:07 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso bijzonder dat de teambaas van een rijder die nog kans maakt op een wereldkampioenschap gaat lunchen met de scheidsrechter op de woensdag vóór de laatste race.
Ja, dat aspect vind ik ook knap lastig, eigenlijk. Alle transparantie ontbreekt hierover, het kan heel goed zijn dat het geen 1 op 1 lunch was, hoor, en het kan ook heel goed zijn dat het doodnormaal is en dat alle team bazen dat doen maar het wekt wel de indruk zo dat er iets niet klopt.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:07 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso bijzonder dat de teambaas van een rijder die nog kans maakt op een wereldkampioenschap gaat lunchen met de scheidsrechter op de woensdag vóór de laatste race.
Kennelijk was het in elk geval in zulke kleine setting dat Toto Masi wat feedback gaf..quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat aspect vind ik ook knap lastig, eigenlijk. Alle transparantie ontbreekt hierover, het kan heel goed zijn dat het geen 1 op 1 lunch was, hoor, en het kan ook heel goed zijn dat het doodnormaal is en dat alle team bazen dat doen maar het wekt wel de indruk zo dat er iets niet klopt.
Hamilton deed laatst nog een leuke aantijging over stewards die mee mochten vliegen met rijders en hoe verkeerd dat was zonder ooit te vertellen om wie dat ging en wanneer (ook een laf staaltje wmb) maar hier hoorden we hem niet over.
Ja, dat wekt de indruk dat het 1 op 1 was. Maar goed, we weten niet eens of het echt gebeurt is, voor hetzelfde geld zuigt Wolff het hele verhaal uit zijn duim.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Kennelijk was het in elk geval in zulke kleine setting dat Toto Masi wat feedback gaf..
Lauda hield hem nog een beetje in het gareel.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:11 schreef VacaLoca het volgende:
Wolff is een psychopaat, ver van weg blijven
quote:F1 EXPECTED TO RETURN TO KYALAMI WITH SOUTH AFRICAN GP
Formula 1 is likely to return to Kyalami with a revival of the South African Grand Prix.
Adding a race in Africa, where F1 has not had a presence since the last Kyalami race in 1993, has emerged as the next main priority for F1.
https://the-race.com/form(...)th-south-african-gp/
Keus genoeg:quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:07 schreef Netsplitter het volgende:
Ben benieuwd of ze de ballen hebben om Monaco van de lijst te halen.
Moet toch altijd weer lachen om de types die nog steeds niet kunnen accepteren dat Hamilton nooit een achtste titel gaat halen.quote:
Dat kun jij ook niet met zekerheid zeggen. Maar in 2022 niet nee.quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:44 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Moet toch altijd weer lachen om de types die nog steeds niet kunnen accepteren dat Hamilton nooit een achtste titel gaat halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |