Zeker!quote:Op zondag 10 april 2022 12:17 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Uit datzelfde artikel, over een dingetje tussen Alonso en K-mag:
"The drivers agreed that this was hard racing with no clear breach of the regulations. The stewards agree and take no further action."
Ook wel eens verfrissend om te lezen, in plaats van het eeuwige 'he pushed me off the track!'
Beide is onderzocht, al was het een tijdens de race en het ander erna.quote:Op zondag 10 april 2022 12:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik vond het vooral lachwekkend dat Alonso/Magnussen onderzocht moest worden, maar dat Stroll vrij weg komt van iemand een grindbak in duwen. Zet wel weer de toon voor de rest van het seizoen.
Denk dat dat Michael die lunch niet helemaal verteerd hadquote:“I had lunch with him on the Wednesday before the race,” Wolff told the Press Association, “and I said to him that ‘I really want to tell you, without patronising you, that you need to take criticism on board and develop from there. Lewis does it every day, but you are a guy who always seems to know better’.
“It wasn’t about influencing him but really giving my honest feedback that he shouldn’t block outside opinion as simply being wrong.”
dus een racedirector die de regels handhaaft is ook weer niet goedquote:Wolff said Niels Wittich, one of Masi’s two replacements in the role, “hasn’t put a single foot wrong” since taking over. However he questioned the need for his clampdown on drivers wearing jewellery while on-track.
Hamilton said yesterday he cannot comply with the restriction because some of his piercings are fixed in place.
“Is that a battle he needs to have at this stage?” said Wolff. “However, if it turns out to be the biggest unfortunate misstep of a race director, I would take it a thousand times over.”
Alles wat wollf uitkraamt neem ik per definitie niet meer serieus na vorig seizoen.quote:Op maandag 11 april 2022 14:22 schreef Tarado het volgende:
ik moet hier wel een beetje om lachen
Masi was a “liability” for F1 and “disrespectful” towards drivers – Wolff
[..]
Denk dat dat Michael die lunch niet helemaal verteerd had
[..]
dus een racedirector die de regels handhaaft is ook weer niet goed![]()
https://www.racefans.net/(...)wards-drivers-wolff/
Hardop gelachenquote:
Mjah, hij heeft zich al gigantisch laten kennen vorig seizoen. En dat zal dit seizoen niet heel veel anders zijn.quote:Op maandag 11 april 2022 14:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hardop gelachen
Die Wolff vind na 3 races al dat de huidige RD het beter doet
Totaal niet serieus te nemen die man. Dat ie zich op zijn eigen team concentreert.
Ja, dit vind ik wel weer heel erg opvallend en mischien zou het een idee zijn voor de FIA om eens aan te geven of dit wel de bedoeling is.quote:Op maandag 11 april 2022 14:26 schreef Questular het volgende:
Samen lunchen de woensdag voor de race? Raar dat zoiets kan.
Zou me niks verbazen als dat op reguliere basis met alle teambazen gebeurdquote:Op maandag 11 april 2022 14:26 schreef Questular het volgende:
Samen lunchen de woensdag voor de race? Raar dat zoiets kan.
quote:Italiaanse politie legt beslag op villa voormalig Russische F1-coureur Mazepin
https://www.nu.nl/formule(...)coureur-mazepin.html
Wie denkt ie dat ie is joh? Koning keizer admiraal der F1?quote:Op maandag 11 april 2022 14:22 schreef Tarado het volgende:
ik moet hier wel een beetje om lachen
Masi was a “liability” for F1 and “disrespectful” towards drivers – Wolff
[..]
Denk dat dat Michael die lunch niet helemaal verteerd had
[..]
dus een racedirector die de regels handhaaft is ook weer niet goed![]()
https://www.racefans.net/(...)wards-drivers-wolff/
Volgens het AD zijn ze vast gelastquote:Op maandag 11 april 2022 14:22 schreef Tarado het volgende:
Hamilton said yesterday he cannot comply with the restriction because some of his piercings are fixed in place.
quote:,,Bovendien zijn het spullen die ik niet uit kan doen. Deze piercings in mijn rechteroor zijn er letterlijk in gelast. Dan zou ik mijn oor eraf moeten hakken, ofzo.
Mooi is ook dat hij zegt dat Masi niks met feedback deed. Dat komt er volgens mij op neer dat als je niet doet wat Toto zegt, je automatisch niet naar feedback luistert. Het komt gewoon niet in die man op dat hij wellicht ongelijk heeft.quote:Op maandag 11 april 2022 14:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Alles wat wollf uitkraamt neem ik per definitie niet meer serieus na vorig seizoen.
misschien heeft Wolff daar gewoon een punt, is het hier bij iemand opgekomen dat Wolff wellicht hier een terecht kritiek punt heeft?quote:Op maandag 11 april 2022 18:56 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Mooi is ook dat hij zegt dat Masi niks met feedback deed. Dat komt er volgens mij op neer dat als je niet doet wat Toto zegt, je automatisch niet naar feedback luistert. Het komt gewoon niet in die man op dat hij wellicht ongelijk heeft.
Nee zo werkt dat hier nietquote:Op maandag 11 april 2022 19:08 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
misschien heeft Wolff daar gewoon een punt, is het hier bij iemand opgekomen dat Wolff wellicht hier een terecht kritiek punt heeft?
Neah.quote:Op maandag 11 april 2022 19:08 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
misschien heeft Wolff daar gewoon een punt, is het hier bij iemand opgekomen dat Wolff wellicht hier een terecht kritiek punt heeft?
Klopt, meestal in het voordeel van Mercedes.quote:Op maandag 11 april 2022 19:19 schreef Marcoss het volgende:
Uiteindelijk zijn er ook gewoon duidelijke fouten gemaakt door Masi (en de stewards in het algemeen) vorig jaar, maar Wolff had dit niet gezegd als hij Abu Dhabi anders had opgelost..
We hebben nauwelijks een idee hoe Masi functioneert en omgaat met kritiek maar zelfs nu weet jij het beter dan iemand die al jaren met Masi werkt.quote:
True.quote:Op maandag 11 april 2022 19:38 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Blablabla alles wat Wolff zegt is per definitie onzin blabla
In andere raceklassen waren ze erg tevreden over Masi, dat was ook de reden waarom hij naar de F1 mocht.quote:Op maandag 11 april 2022 19:38 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
We hebben nauwelijks een idee hoe Masi functioneert en omgaat met kritiek maar zelfs nu weet jij het beter dan iemand die al jaren met Masi werkt.
Blablabla alles wat Hamilton of Wolff zegt is per definitie onzin blabla
Die kun je er prima uitknippen.quote:Op maandag 11 april 2022 17:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Volgens het AD zijn ze vast gelast
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |