will smith referentiequote:Op maandag 4 april 2022 12:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom heb je daar een vent voor nodig?
Zo hoort dat toch?quote:Op maandag 4 april 2022 12:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom heb je daar een vent voor nodig?
Zij begon toch moeilijk te doen over je taalgebruik???quote:Op maandag 4 april 2022 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, sterker nog, het was al de tweede keer![]()
Maar nu heb ik haar maar geblokkeerd.
Taalgebruik?quote:Op maandag 4 april 2022 12:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zij begon toch moeilijk te doen over je taalgebruik???
Moeilijk mens hoor.
moet je wel eerst even boos naar je vent kijkenquote:
Jeetje?quote:Op maandag 4 april 2022 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Taalgebruik?![]()
Nou ja, ze was gelovig dus ze had er moeite mee dat ik volgens haar vloekte als ik jeetje zei.
Oh honey.quote:Op maandag 4 april 2022 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Taalgebruik?![]()
Nou ja, ze was gelovig dus ze had er moeite mee dat ik volgens haar vloekte als ik jeetje zei.
quote:Op maandag 4 april 2022 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Taalgebruik?![]()
Ze was katholiek.quote:Op maandag 4 april 2022 12:19 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is redelijk extreem. Is er geen speciale dating app voor gereformeerden?
Poffedikkiequote:Op maandag 4 april 2022 12:19 schreef CherryLips het volgende:
Jeetje is afgeleid van Jezus, jemig enzo dus ook. Groetjes, bible belt.
Ja ik weet niet meer wat het voorbeeld was wat je gebruikte.quote:Op maandag 4 april 2022 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Taalgebruik?![]()
En goh mag ook niet.quote:Op maandag 4 april 2022 12:19 schreef CherryLips het volgende:
Buda heeft beetje schizofrene voorkeur in vrouwen. Wel de bible-belt looks, maar niet de bible-belt mentaliteit. Dan moet je al bijna iemand vinden die er wel woont, maar die toch vrijgevochten is en een eigen bedrijf heeft heeft ofzo.quote:
Dan moet ze godverdomme eens met mij afsprekenquote:Op maandag 4 april 2022 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Taalgebruik?![]()
https://www.refo-relatie.nlquote:Op maandag 4 april 2022 12:19 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is redelijk extreem. Is er geen speciale dating app voor gereformeerden?
Jemig de pemig!quote:Op maandag 4 april 2022 12:19 schreef CherryLips het volgende:
Nou, het probleem is eerder dat de dame in kwestie nogal raar is. Ik vind het verder prima om op mijn woorden te passen. Dat is het struikelblok niet.quote:Op maandag 4 april 2022 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buda heeft beetje schizofrene voorkeur in vrouwen. Wel de bible-belt looks, maar niet de bible-belt mentaliteit. Dan moet je al bijna iemand vinden die er wel woont, maar die toch vrijgevochten is en een eigen bedrijf heeft heeft ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |