Alsof ze ons niet willen kennenquote:Op maandag 4 april 2022 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vriendschapsverzoek heeft ze genegeerd
quote:Op maandag 4 april 2022 12:00 schreef dud0r het volgende:
https://twitter.com/hetlu(...)HHwWgMCyubD17vcpAAAA
dat is ook niet ideaalquote:Op maandag 4 april 2022 12:01 schreef CherryLips het volgende:
O heeeeel zwak eventjes. Maar nu gaat de kerk af en hoor ik hem niet meer.
Dat is wel een lekker weertje om ook nog iets te kunnen doen inderdaad.quote:Op maandag 4 april 2022 11:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In de zon voelt veel warmer.
Morgen geloof ik 23C ideale Fokker temperatuur als ik dat soms lees, behalve voor onze temperamentvolle bitterbal dan.
oke oke. ik ga al zoekenquote:
Dit is een passieve vorm van stalking, denk ik.quote:Op maandag 4 april 2022 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar ze heeft niet eens contact opgenomen? Jij was haar uit aan het checken?
Ze verscheen in mijn tijdlijn.quote:Op maandag 4 april 2022 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Je moet wel het speciale "plaats een tweet"-knopje gebruiken.quote:Op maandag 4 april 2022 12:01 schreef dud0r het volgende:
Waarom werkt die tweet embedden nou weer niet
zal wel weer wat verkeerd doen
waarschijnlijk de melding in de tijdslijn dat ze haar profiel foto heeft veranderdquote:Op maandag 4 april 2022 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja, sterker nog, het was al de tweede keerquote:Op maandag 4 april 2022 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ze zo butthurt is dat ze je meteen had geblokkeerd
Dat deed ik en toen kreeg ik een lege postquote:Op maandag 4 april 2022 12:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet wel het speciale "plaats een tweet"-knopje gebruiken.
Misschien moest je even wachten? Het duurt soms even voordat de link dan verschijn in je post en FOK! is traag vandaag.quote:Op maandag 4 april 2022 12:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat deed ik en toen kreeg ik een lege post
Dove kwartel! Ik hoorde een heel concert aan luchtalarmen.quote:Op maandag 4 april 2022 12:01 schreef CherryLips het volgende:
O heeeeel zwak eventjes. Maar nu gaat de kerk af en hoor ik hem niet meer.
oh dat zou kunnenquote:Op maandag 4 april 2022 12:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moest je even wachten? Het duurt soms even voordat de link dan verschijn in je post en FOK! is traag vandaag.
quote:Op maandag 4 april 2022 12:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Dove kwartel! Ik hoorde een heel concert aan luchtalarmen.
ga dat eens regelen danquote:Op maandag 4 april 2022 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik een vent had kreeg je nu een bitch slap!
Waarom heb je daar een vent voor nodig?quote:Op maandag 4 april 2022 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik een vent had kreeg je nu een bitch slap!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |