Dat magquote:Op maandag 4 april 2022 11:51 schreef Haags het volgende:
Mag ik jullie allen even een fijn LUNCHGENOT moment toewensen
Wat fijn van jequote:Op maandag 4 april 2022 11:51 schreef Haags het volgende:
Mag ik jullie allen even een fijn LUNCHGENOT moment toewensen
Nou, dat dusquote:Op maandag 4 april 2022 11:51 schreef dud0r het volgende:
Of het is gewoon een labiel wijf wat uit is op aandacht en weet dat ze je aandacht zal trekken met die foto
goed plan, ik ga zo ook maar een eitje kokenquote:Op maandag 4 april 2022 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat magEitjes zitten in de pan.
gewoon negeren dusquote:
verwijderen op facebook. nummer blokkeren en deleten en klaarquote:Op maandag 4 april 2022 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, anders kom ik hier nooit meer vanaf.
moet je eens wat meer vet aan je lijf krijgen wandelend skeleton dat je er bentquote:Op maandag 4 april 2022 11:54 schreef Haags het volgende:
En ik wil even zeggen dat ik het FOCKING KOUD heb. Al de hele dag
@UitStraling hoe wiebeldans jij weg bij rare vrouwen?quote:Op maandag 4 april 2022 11:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Bij US in de leer om je voelsprieten te trainen
Ik ben een gespierde spijker en daar ben ik trots op!quote:Op maandag 4 april 2022 11:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
moet je eens wat meer vet aan je lijf krijgen wandelend skeleton dat je er bent
Kijk ons los gaan vorig jaar danquote:Op maandag 4 april 2022 11:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben een gespierde spijker en daar ben ik trots op!
Moest lachenquote:Op maandag 4 april 2022 11:55 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Kijk ons los gaan vorig jaar dan
Alsof je mij niet geblokkeerd hebtquote:
Gelukkig maarquote:
Mijn vriendschapsverzoek heeft ze genegeerdquote:Op maandag 4 april 2022 11:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof je mij niet geblokkeerd hebt
[..]
Gelukkig maar
Alsof ze ons niet willen kennenquote:Op maandag 4 april 2022 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vriendschapsverzoek heeft ze genegeerd
quote:Op maandag 4 april 2022 12:00 schreef dud0r het volgende:
https://twitter.com/hetlu(...)HHwWgMCyubD17vcpAAAA
dat is ook niet ideaalquote:Op maandag 4 april 2022 12:01 schreef CherryLips het volgende:
O heeeeel zwak eventjes. Maar nu gaat de kerk af en hoor ik hem niet meer.
Dat is wel een lekker weertje om ook nog iets te kunnen doen inderdaad.quote:Op maandag 4 april 2022 11:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In de zon voelt veel warmer.
Morgen geloof ik 23C ideale Fokker temperatuur als ik dat soms lees, behalve voor onze temperamentvolle bitterbal dan.
oke oke. ik ga al zoekenquote:
Dit is een passieve vorm van stalking, denk ik.quote:Op maandag 4 april 2022 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar ze heeft niet eens contact opgenomen? Jij was haar uit aan het checken?
Ze verscheen in mijn tijdlijn.quote:Op maandag 4 april 2022 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Je moet wel het speciale "plaats een tweet"-knopje gebruiken.quote:Op maandag 4 april 2022 12:01 schreef dud0r het volgende:
Waarom werkt die tweet embedden nou weer niet
zal wel weer wat verkeerd doen
waarschijnlijk de melding in de tijdslijn dat ze haar profiel foto heeft veranderdquote:Op maandag 4 april 2022 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja, sterker nog, het was al de tweede keerquote:Op maandag 4 april 2022 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ze zo butthurt is dat ze je meteen had geblokkeerd
Dat deed ik en toen kreeg ik een lege postquote:Op maandag 4 april 2022 12:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet wel het speciale "plaats een tweet"-knopje gebruiken.
Misschien moest je even wachten? Het duurt soms even voordat de link dan verschijn in je post en FOK! is traag vandaag.quote:Op maandag 4 april 2022 12:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat deed ik en toen kreeg ik een lege post
Dove kwartel! Ik hoorde een heel concert aan luchtalarmen.quote:Op maandag 4 april 2022 12:01 schreef CherryLips het volgende:
O heeeeel zwak eventjes. Maar nu gaat de kerk af en hoor ik hem niet meer.
oh dat zou kunnenquote:Op maandag 4 april 2022 12:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moest je even wachten? Het duurt soms even voordat de link dan verschijn in je post en FOK! is traag vandaag.
quote:Op maandag 4 april 2022 12:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Dove kwartel! Ik hoorde een heel concert aan luchtalarmen.
ga dat eens regelen danquote:Op maandag 4 april 2022 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik een vent had kreeg je nu een bitch slap!
Waarom heb je daar een vent voor nodig?quote:Op maandag 4 april 2022 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik een vent had kreeg je nu een bitch slap!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |