20 lager ga ik nietquote:
19 hierquote:
En dan hoef ik de verwarming niet eens aan te hebbenquote:
jaloersquote:Op maandag 4 april 2022 09:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan hoef ik de verwarming niet eens aan te hebben
Jij hebt beter uitzichtquote:
Bedankt voor de malwarequote:Op maandag 4 april 2022 08:27 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
https://www.livekijken.nl(...)4qKDIPZZzSbVkzPnFZ80
@:haags z'n chick in het nieuws
quote:Op maandag 4 april 2022 10:13 schreef Karzai het volgende:
Meteen naar boven gelopen we staan alleen in de zalen met de Vlaamse en Hollandse meesters
Jat er een paar mee terug naar de Países Bajos.quote:Op maandag 4 april 2022 10:13 schreef Karzai het volgende:
Meteen naar boven gelopen we staan alleen in de zalen met de Vlaamse en Hollandse meesters
Vanuit bed werkenquote:Op maandag 4 april 2022 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit is echt weer om terug mijn bed in te duiken.
Beetje nonchalant, snaaks en zwoel in de camera kijken.quote:Op maandag 4 april 2022 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat is zo raar tijdens meetings. Maar verder zou het best kunnen.
Het is inderdaad complete baggerquote:Op maandag 4 april 2022 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit is echt weer om terug mijn bed in te duiken.
Mijn zusje, we zijn haar hier zwaar ah trainen.quote:Op maandag 4 april 2022 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van wie zijn die spillebeentjes?
quote:Op maandag 4 april 2022 11:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn zusje, we zijn haar hier zwaar ah trainen.
Ze heeft geen spieren meer over in haar benen
Dan kan je wel het beste in het zwembad beginnen jaquote:Op maandag 4 april 2022 11:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn zusje, we zijn haar hier zwaar ah trainen.
Ze heeft geen spieren meer over in haar benen
Heeft-ie chocolade?quote:Op maandag 4 april 2022 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeps sorry, schoot te laat weg achter die muur.
ik was het nietquote:
quote:Op maandag 4 april 2022 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeps sorry, schoot te laat weg achter die muur.
In de zon voelt veel warmer.quote:Op maandag 4 april 2022 11:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, vier keer zo warm, zo te zien. Hier 5 graden, daar zo'n 20.
Bitterballen moeten natuurlijk frituren.quote:Op maandag 4 april 2022 11:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In de zon voelt veel warmer.
Morgen geloof ik 23C ideale Fokker temperatuur als ik dat soms lees, behalve voor onze temperamentvolle bitterbal dan.
Ik heb in november twee dates gehad met met die Vlaamse. Daarna netjes gezegd dat het me beter leek om het bij vrienschap te houden. Toen heeft ze me geblockt op facebook. En nu heeft ze me net ontblockt. En heeft ze een nieuwe profielfoto IN BOEDAPESTquote:
quote:Op maandag 4 april 2022 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb in november twee dates gehad met met die Vlaamse. Daarna netjes gezegd dat het me beter leek om het bij vrienschap te houden. Toen heeft ze me geblockt op facebook. En nu heeft ze me net ontblockt. En heeft ze een nieuwe profielfoto IN BOEDAPEST
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |