Tussen de 50 en de 75. Gaat best hard nu. Na 2 weken 'afzien' hebben een hoop loosers mensen er al de brui aan gegeven. En dan is er nog niet eens honger geweest; overal nog eten genoegquote:
Iemand zei dat hij het geen 5 weken meer ging volhouden dus misschien dat het daarna afgelopen is.quote:Op maandag 4 april 2022 12:35 schreef freaky40 het volgende:
Wat een quitters allemaal zeg, je weet toch waar je je voor opgeeft. Hoe lang duurt dit seizoen eigenlijk? Het was wel een leuke aflevering met een hoop irritaties dus de dynamiek begint er eindelijk een beetje in te komen.
Er zijn nu vijf afleveringen geweest en ze zijn 14 dagen verder. Om de drie dagen dus een overview van de situatie zeg maar.quote:Op maandag 4 april 2022 13:59 schreef praadje het volgende:
[..]
Iemand zei dat hij het geen 5 weken meer ging volhouden dus misschien dat het daarna afgelopen is.
Wat ik me trouwens afvraag. Als je 5 bandjes hebt krijg je daarvoor in de plaats 1 rode. Maar hoe zit het dan met de nummering? Heb je dan weer 1 nummer (dus minder kans op gekozen worden in de Arena) of staan er 5 nummers op dat bandje?
Er zijn wel wat dingen die duidelijker uitgelegd mogen worden.
De draaidagen waren zo'n 2 maanden begrijp ik. Dan duurt het nog wel langer dan 5 weken. Ze zitten in de uitzending nu op 2 weken. Las ook ergens dat het een halfjaar gaat duren dit seizoen...quote:Op maandag 4 april 2022 13:59 schreef praadje het volgende:
[..]
Iemand zei dat hij het geen 5 weken meer ging volhouden dus misschien dat het daarna afgelopen is.
Wat ik me trouwens afvraag. Als je 5 bandjes hebt krijg je daarvoor in de plaats 1 rode. Maar hoe zit het dan met de nummering? Heb je dan weer 1 nummer (dus minder kans op gekozen worden in de Arena) of staan er 5 nummers op dat bandje?
Er zijn wel wat dingen die duidelijker uitgelegd mogen worden.
Lachwekkende excuses. Echt mietjes die daar helemaal nooit aan mee hadden moeten doen.quote:Op maandag 4 april 2022 10:51 schreef Tengano het volgende:
[..]
Tussen de 50 en de 75. Gaat best hard nu. Na 2 weken 'afzien' hebben een hoop loosers mensen er al de brui aan gegeven. En dan is er nog niet eens honger geweest; overal nog eten genoeg![]()
En al die kutsmoesjes...![]()
"Ja, ik vind dat ik mijn doelen al wel bereikt heb."![]()
"Ja, mijn zoontje is volgende week jarig."![]()
"Ja, thuis heb ik eigenlijk alles. Wat doe ik hier eigenlijk."![]()
Dat mummiekind at tenminste nog een giftige plant. Dat gaat tenminste nog ergens over als je dan halfdood moet uitchecken.quote:Op maandag 4 april 2022 14:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lachwekkende excuses. Echt mietjes die daar helemaal nooit aan mee hadden moeten doen.
In de toelichting in de gids online van volgende week staat dat er nog 58 bewoners zijn. Volgende week trouwens twee arena's.quote:
Dit schijnt dus inderdaad zo te werken vertelde een deelnemer op Twitter.quote:Op maandag 4 april 2022 14:53 schreef Tengano het volgende:
[..]
Er zijn nu vijf afleveringen geweest en ze zijn 14 dagen verder. Om de drie dagen dus een overview van de situatie zeg maar.
Als iemand straks 20 bandjes heeft snap ik ook niet meer hoe wie dan weet welke 20 nummers die allemaal vertegenwoordigen. En bij dat roulette apparaat blijven al die honderd nummers wel allemaal in gebruik. Vaag inderdaadMaar er zou binnenkort een soort samensmelting komen oid. Dan zijn er ook veel minder mensen en misschien dat het dan anders wordt.
Ik schrok eigenlijk wel een beetje dat die vijf bandjes door 1 rood bandje werden vervangen. Ik dacht: "Jezus, dus als je nu 1 bandje in moet leveren bij dat roulettespel, heb je er maar 1 en daar gaat je 50.000 euro dan![]()
Ik vind die tune overigens wel heel erg leukGeeft een beetje zo'n opgewekt camping idee oid. En dat past natuurlijk helemaal niet bij die situatie
omdat het gewoon een keihard spel is
![]()
Oh wat erg!quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:51 schreef praadje het volgende:
[..]
Dit schijnt dus inderdaad zo te werken vertelde een deelnemer op Twitter.
😱 dat kan wel heel zuur uitpakken dan! Ik dacht iemand dan gewoon weer vier bandjes zou krijgen. Zodat diegene net als iedereen 10.000 heeft ingelegd. Anders kun je iemands kansen ook erg gaan verkleinen, juist door iemand die vier bandjes heeft je bandje te geven. Heeft hij of zij er nog maar een dus grotere kans om alles kwijt te raken.quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:51 schreef praadje het volgende:
[..]
Dit schijnt dus inderdaad zo te werken vertelde een deelnemer op Twitter.
Wacht maar tot die bandjes straks meer waard zijn. Dan worden die 10 minuten een gruwelfestijn en een lust om naar te kijken. Mensen met heel veel geld die dan in 1 keer helemaal de shit ingaan omdat ze door iemand zijn uitgekozen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:26 schreef DjVero het volgende:
Nu 3 afleveringen gezien en het valt me vies tegen:
- Waarom zitten we in godesnaam een dikke tien minuten te kijken naar mensen die hun armbandjes afstaan? Echt waarom kiest de regie daarvoorOf zou het beeldmateriaal nou zo treurig zijn?
- Spelletjes zijn echt veel te flauw en te slap, dan doet ER dat vele malen beter.
Ik heb geen klachten over Daisy; alles behalve saaiquote:- Totaal nikszeggende personages![]()
Je hebt survival programma's, survivalprogramma's met spelen erin zoals ER en dit is meer een spelprogramma met een klein beetje survivalgebeuren.quote:- De regels omtrent die bandjes hadden compleet anders gemoeten; je hebt nergens invloed op als iemand je selecteert, je vervolgens verliest en dus je bandje af moet staan met als gevolg dat je na een x tijd weggestuurd wordt van het eiland. Wtf is dat voor treurig ietsDat heeft echt helemaal niks met survivallen te maken, maar is gewoon het lot dat je maar moet ondergaan. Nog treuriger is het feit dat je een bandje van ¤50.000 ook blijkbaar zomaar kan verliezen.
Ik denk dat je in de goede richting zit met jouw redenering.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:21 schreef Tengano het volgende:
Ik zat er gisteren nog even over na te denken en ik geloof dat ik nu pas begrijp hoe dat spel gaat werken.
Als je geselecteerd wordt door dat roulettewiel en je hebt maar 1 bandje van zeg E 10.000,- dan kies je automatisch de mensen die bij voorkeur 1 bandje hebben van E 50.000,-. In de ideale situatie spelen er dan vier mensen het spel met in totaal E 200.000,- (als je toevallig zelf ook slechts 1 bandje had van E 50.000,-)
De mensen die dus een enkel E 50.000,- bandje hebben mogen er dus op rekenen dat ze gekozen worden tijdens dat spel, want dat is DE manier om dat geld jouw kant op te krijgen. Met enkel een E 50.000,- bandje ben je dus een zeer gewild target om gekozen te worden tijdens het arenaspel en daarmee heel erg kwetsbaar. En je hebt dan 75% kans dat je je E 50.000,- verliest en niks meer hebt. Die stratenmaker heeft daarmee de volgende keer dus een probleem want die wordt op zeker uiteindelijk gekozen samen met die andere E 50.000,- speler. Dan zou er dus al E 120.000,- in de pot zitten om te spelen en wat je kunt winnen. En dat terwijl jij misschien maar E 10.000,- hebt ingezet.
Het gaat in dit (spel)programma dus veel meer om de spanning wanneer je geld wint of wanneer je geld verliest. Nergens in dit programma zie je dan ook dat mensen eigenlijk honger hebben, want er is eigenlijk best wel heel veel eten en het aantal mensen neemt daarbij ook nog eens drastisch af.
quote:Heralth krijgt van Lien vier bandjes, als de vader die ze zelf nooit had. Deze vier worden met zijn eigen bandje erbij, omgeruild tot één rode armband ter waarde van 50.000 euro. In dit bandje worden de vijf bijbehorende nummers gegraveerd.
Je bent niet alleen die 50.000 euro waard, maar ook ben je alle vijf de bijbehorende nummers. Bij een bandje van 100.000 ben je dus wel tien nummers 'waard'. Bij het draaien van de roulette heb je dan vijf keer (rode polsband) of tien keer (gouden polsband) meer kans om gedraaid worden. Wanneer je gedraaid wordt, kun je mensen wegspelen.
Je kunt besluiten niet zelf het spel te spelen, maar jouw beurt aan iemand anders te geven. Deze persoon kan uiteraard ook winnen. Tot D-day is de inzet één polsbandje, 10.000 euro. Na D-day moet je al je bandjes inzetten.
Verlies je na D-day een spel, dan moet je meteen naar huis. Je kan geen bandje meer van iemand anders krijgen.
Eighteen 'leider' Stefan stelt: "Waar eerst vriendschap telde, telt nu het aantal bandjes. Het spel is begonnen." Terry wil niets liever dan met alle achttien de eindstreep halen zoals aan het begin afgesproken, en vertrekt. Het spel wordt harder, viezer. Dit is ook de reden waarom Beau niet wil blijven. Ook al is ze een sterke speler, hier wil ze niet aan meedoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |