abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204327068
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 12:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Vind Karlijn wel wat sletterigs hebben. :X
_O- Dat zeggen mijn vrouw en ik hier ook steeds! _O- "Zij wil gewoon een boerenpiemel in zich hebben!"
pi_204327075
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 12:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb het eigenlijk wel een beetje te doen met Hans.

Hij doet mij denken aan mijn vader. En ze kunnen zo lekker kort door de bocht zijn maar hartjes van goud hoor.
Yup, mijn vader was ook zo. (Kwam ook van een boerderij.)
  maandag 4 april 2022 @ 12:09:49 #278
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_204327087
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 11:13 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ik zou er vooral niet te zwaar aan tillen. Alles wat hier gezegd wordt met een korreltje zout nemen. Wij zitten hier vooral voor vermaak. En niks leuker dan, dan alles en iedereen afkraken en ridicuul maken toch?
Doodnormale mensen die op tv komen afkraken als vermaak; je kunt je afvragen waarom dat je plezier geeft. En of dat wel ok is. Een beetje consideratie misstaat niemand.

Het is vooral het maar blijven zoeken en peuren naar iets om samen over te hihaholachen. En niet vriendelijk lachen of hoogstens met verbazing, of dat je je een keer iets onvriendelijks laat ontvallen (gebeurt iedereen en we denken er allemaal wel eens het onze van als we iets op tv zien), maar echt consequent gezamenlijk uitlachen, afkraken en/of zinspelen op seksuele typeringen etc. Het leest als een schoolplein vol onzekere jongetjes.

Gelukkig zullen de deelnemers hier vast niet lezen, maar ik verbaas me er wel over dat dit kennelijk door FOK!kers wordt ervaren als plezierig tijdverdrijf. Wat mis je dan, dat je dat nodig hebt?
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 4 april 2022 @ 12:11:10 #279
500036 Zwartwassen
Follow the white rabbit...
pi_204327101
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 11:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vrouwen in het topic, ik vind het wel interessant dat alle 3 de dames als een blok voor Jouke lijken te vallen. Hoe komt dat denken jullie? Wat is het dat ze zo aantrekt?

Is het juist dat hard to get spelen wat hij doet? Dat lompe en directe?

Ik denk dat veel mannen gefrustreerd thuis op de bank zitten te kijken en denken: Hoe kan het dat met al mijn vriendelijke manieren, mijn empathische vragen en mijn vriendelijke karakter geen vrouw me ziet staan en dat Jouke als botte boer ze zo om zijn vingers wikkelt?
Het hebben van poen, eigen boerderij, harde werker zijn, helpt ook mee. Itt "thuis op de bank zitten kijken" is het begrijpelijk waarom het eerste geval bepaalde vrouwen aantrekt en het laatste niet.
pi_204327114
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 12:08 schreef ToT het volgende:

[..]
_O- Dat zeggen mijn vrouw en ik hier ook steeds! _O- "Zij wil gewoon een boerenpiemel in zich hebben!"
Het is die hese stem in combinatie met dat Brabantse accent en dan ook nog dat blonde erbij. Vind haar ook wel het meest flirterig van de 3 meiden.
  maandag 4 april 2022 @ 12:16:08 #281
500036 Zwartwassen
Follow the white rabbit...
pi_204327150
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 08:23 schreef xzaz het volgende:

[..]
Het probleem was is dat ze helemaal niet pittig is ze stelt gewoon vragen en weet wat ze wilt.
Dat is het probleem. Hij zoekt iemand die van hem onvoorwaardelijk houdt, die hem neemt zoals hij is, en niet op voorwaarden van dat hij niet zus en zo is en dit en dat wel/niet doet. Dat zag je ook in die clipjes van Marion thuis dat ze allerlei eisen had. Met zo iemand gaat het vroeg of laat botsen. Vind het een goede keuze van Jouke.
pi_204327201
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 12:16 schreef Zwartwassen het volgende:

[..]
Dat is het probleem. Hij zoekt iemand die van hem onvoorwaardelijk houdt, die hem neemt zoals hij is, en niet op voorwaarden van dat hij niet zus en zo is en dit en dat wel/niet doet. Dat zag je ook in die clipjes van Marion thuis dat ze allerlei eisen had. Met zo iemand gaat het vroeg of laat botsen. Vind het een goede keuze van Jouke.
Ik denk dat Marion heel onzeker is en het allemaal wel zou accepteren hoor. Die zou dolblij geweest zijn met hem.

Wel het type die je op de vingers kijkt en een beetje in de gaten houdt. Maar is niet gezegd dat je er dan niet samen uit kan komen, kun je het ook gewoon over hebben.

Denk dat het nog steeds wel een aardige match was geweest maar denk dat het met Lotte ook prima kan werken.
pi_204327362
quote:
Vrouwen in het topic, ik vind het wel interessant dat alle 3 de dames als een blok voor Jouke lijken te vallen. Hoe komt dat denken jullie? Wat is het dat ze zo aantrekt?

Is het juist dat hard to get spelen wat hij doet? Dat lompe en directe?

Ik denk dat veel mannen gefrustreerd thuis op de bank zitten te kijken en denken: Hoe kan het dat met al mijn vriendelijke manieren, mijn empathische vragen en mijn vriendelijke karakter geen vrouw me ziet staan en dat Jouke als botte boer ze zo om zijn vingers wikkelt?
Ik vind hem wel iets cowboyachtigs stoer hebben. En een bepaalde humor, die denk ik niet iedereen ziet en begrijpt. Ze laten natuurlijk ook niet alles zien he, pikken er bepaalde kritische momenten uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door bloodymary1 op 04-04-2022 12:42:36 ]
pi_204327382
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 11:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jouke heeft een leuke kop.

Ik wil een seizoen van Evert en Maud die samen met een camper door Europa trekken ofzo. Ik ga echt stuk _O-
Oh dat zou echt fantastisch zijn! Ik hoop zo dat het wat wordt met die 2.
pi_204327514
quote:
_O-

Doodnormale meiden zoals de dames die bij Jouke logeren mogen dan wel godinnen lijken voor de gemiddelde Fok'er, maar de echte wereld zit vol met zulke meiden. Ook zij worden afgewezen en ook zij vragen zich af hoe ze in hemelsnaam een leuke, niet al te lelijke man kunnen vinden die niet bij elk paar tieten "zou ik doen!" uitroept. Mannen die graag willen zijn gewoon niet zo aantrekkelijk (helaas voor Michiel).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_204327575
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 12:48 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
_O-

Doodnormale meiden zoals de dames die bij Jouke logeren mogen dan wel godinnen lijken voor de gemiddelde Fok'er, maar de echte wereld zit vol met zulke meiden. Ook zij worden afgewezen en ook zij vragen zich af hoe ze in hemelsnaam een leuke, niet al te lelijke man kunnen vinden die niet bij elk paar tieten "zou ik doen!" uitroept. Mannen die graag willen zijn gewoon niet zo aantrekkelijk (helaas voor Michiel).
Dat mensen als Michiel het kunnen vergeten dat snap ik wel, kwam gewoon heel desperate over. Maar Jouke toont nauwelijks interesse in ze en heeft erg weinig te melden. Vind het dan toch wel apart dat het simpele 3 vrij hoogopgeleide meiden dan toch zo trekt.
pi_204327604
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 12:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dat mensen als Michiel het kunnen vergeten dat snap ik wel, kwam gewoon heel desperate over. Maar Jouke toont nauwelijks interesse in ze en heeft erg weinig te melden. Vind het dan toch wel apart dat het simpele 3 vrij hoogopgeleide meiden dan toch zo trekt.
De liefde laat zich niet zo sturen lijkt mij
pi_204327613
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 12:56 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
De liefde laat zich niet zo sturen lijkt mij
Beetje een dooddoener. Vaak zijn er toch wel bepaalde kenmerken die bij mensen opvallen.
pi_204327631
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 12:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Beetje een dooddoener. Vaak zijn er toch wel bepaalde kenmerken die bij mensen opvallen.
pi_204327635
quote:

[..]
Je weet ook niet wat we missen he. De redactie van BZV is altijd erg sterk om er bepaalde stukken uit te halen waardoor iemand in een bepaald daglicht wordt neergezet. Misschien heeft Evert ook wel zijn uitbundige momenten die wij niet zien.
pi_204327665
quote:

[..]
Ik vond Jouke in de eerste oproep een aantrekkelijke man, geen typische onhandige en wat wereldvreemde boer. Daarna ben ik afgehaakt omdat hij me te conservatief is, rookt en totaal niet blij lijkt te zijn met vrouwelijke aandacht, maar misschien is hij in het echt wel sympathieker. Wij krijgen natuurlijk een compilatie te zien waarin onhandige momenten worden uitvergroot.

En tja, als ik moet kiezen dan vind ik een boer die z'n gevoelens niet etaleert aantrekkelijker dan de zoveelste Fok'er die constant seksuele toespelingen maakt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 4 april 2022 @ 13:11:22 #292
65846 Bocaj
47th President.
pi_204327751
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 21:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik heb de lat wat lager gelegd _O-
Ja, dat was wel een opmerking ja... :') (Ik denk dat die opmerking nog wel terugkomt bij het nieuwe keuzemoment!) :Y
pi_204327909
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 13:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik vond Jouke in de eerste oproep een aantrekkelijke man, geen typische onhandige en wat wereldvreemde boer. Daarna ben ik afgehaakt omdat hij me te conservatief is, rookt en totaal niet blij lijkt te zijn met vrouwelijke aandacht, maar misschien is hij in het echt wel sympathieker. Wij krijgen natuurlijk een compilatie te zien waarin onhandige momenten worden uitvergroot.

En tja, als ik moet kiezen dan vind ik een boer die z'n gevoelens niet etaleert aantrekkelijker dan de zoveelste Fok'er die constant seksuele toespelingen maakt.
:o Gebeurt dat hier ook? #metooookatFok!
pi_204327923
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 13:11 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Ja, dat was wel een opmerking ja... :') (Ik denk dat die opmerking nog wel terugkomt bij het nieuwe keuzemoment!) :Y
Dat zei toch ook die Wendy of niet? Ik vind haar toch ook wel steeds grappiger en sympathieker. Met haar je gooit er 10 cent in en krijgt er voor 8,50 uit.
pi_204327946
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 13:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik vond Jouke in de eerste oproep een aantrekkelijke man, geen typische onhandige en wat wereldvreemde boer.
Jouke is inderdaad een knappe man, alleen dat licht kalende bevalt me niet zo, een volle bos haar is mooier.

quote:
Daarna ben ik afgehaakt omdat hij me te conservatief is, rookt en totaal niet blij lijkt te zijn met vrouwelijke aandacht, maar misschien is hij in het echt wel sympathieker.
Ja, wat mij betreft zit het grootste probleem ook in zijn karakter.

quote:
Wij krijgen natuurlijk een compilatie te zien waarin onhandige momenten worden uitvergroot.
De montage en voice-overs werken heel sterk. Als je veel materiaal hebt, kun je door het weglaten van dingen, of het benadrukken van dingen, een situatie heel anders schetsen dan hoe deze in werkelijkheid ervaren is.

Het is goed mogelijk dat Jouke al eerder het gevoel kreeg dat Marion niet bij hem paste. En het is goed mogelijk dat dat helemaal niet op beeld staat. Zo'n keuze om haar weg te sturen zou dus prima verklaarbaar kunnen zijn, ondanks dat het op beeld wat vreemd over komt. Marion komt namelijk zeker niet te pittig over, en is bovendien ook degene van de vrouwen daar die er het leukst uitziet (ze heeft een knap gezicht).

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 04-04-2022 13:50:51 ]
pi_204327999
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 13:30 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Jouke is inderdaad een knappe man, alleen dat licht kalende bevalt me niet zo, een volle bos haar is mooier.
[..]
Ja, wat mij betreft zit het grootste probleem ook in zijn karakter.
[..]
De montage en voice-overs werken heel sterk. Als je veel materiaal hebt, kun je door het weglaten van dingen, of het benadrukken van dingen, een situatie heel anders schetsen dan hoe deze in werkelijkheid ervaren is.

Het is goed mogelijk dat Jouke al eerder het gevoel kreeg dat Marion niet bij hem paste. En het is goed mogelijk dat dat helemaal niet op beeld staat. Zo'n keuze om haar weg te sturen zou dus prima verklaarbaar kunnen zijn, ondanks dat het op beeld wat vreemd over komt. Marion komt namelijk zeker niet te pittig over, en is bovendien ook degene van de vrouwen daar die er het leukst uitziet (ze heeft een knap gezicht).
Dat laatste vond ik ook. We zullen haar missen.
pi_204328072
Blijft wel een baas hoor. _O-

pi_204328148
Silvia vond ik trouwens de aantrekkelijkste van Rob's vrouwen. Wel opmerkelijk dat zij als eerste naar huis moet. Wendy is onaantrekkelijk, heeft geen klik en geen zin om bij hem in te trekken. Ook die krullenbol vond ik helemaal niets.

Rare keuze.
pi_204329597
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 20:46 schreef Stepperoller het volgende:
Voor hoeveel schapen wordt hetzelfde handcondoom gebruikt?
Het is geen inwendig onderzoek bij de ooien. Er gaat dus geen hand of arm bij de schapen naar binnen. Ze houden alleen het echoapparaat tegen de uier / onderbuik van het schaap. De arm gaat tussen de achterpoten door. Die handschoen is alleen om hun arm / mouw schoon te houden van mest die aan de vacht van het schaap zit of die het schaap ten tijde van het echo-onderzoek laat vallen.

[ Bericht 7% gewijzigd door JanGroen op 04-04-2022 16:40:58 ]
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 april 2022 @ 18:23:43 #300
862 Arcee
Look closer
pi_204330852
Evert en Maud. _O-

Maud en Rob. :Y ^O^
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')