abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 20 april 2022 @ 19:42:52 #76
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_204493025
Kennelijk wordt Nadal verwacht in Madrid. Hoop dat hij dan weer helemaal fit is.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 20 april 2022 @ 20:06:26 #77
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_204493356
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 19:32 schreef superniger het volgende:
ATP is het er niet mee eens.

[ twitter ]
En terecht dat de ATP het er niet mee eens is.
Wat kun je hier als Russische sporter aan doen?
  woensdag 20 april 2022 @ 20:22:28 #78
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_204493596
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2022 20:06 schreef tja77 het volgende:

[..]
En terecht dat de ATP het er niet mee eens is.
Wat kun je hier als Russische sporter aan doen?
Ja, inderdaad. En het lijkt me niet dat Putin zegt: "Oh, dan stop ik de oorlog maar."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_204494107
Ik boycot Wimbledon
pi_204494234
Volledig terecht dat de Russen geboycot worden, natuurlijk kunnen de sporters er zelf niks aan doen, maar Rusland heeft geen uithangborden nodig. Fuck 'em. Dat onschuldige mensen in Oekraine op straat worden ge-executeerd daar kunnen zijzelf ook niks aan doen.

Dus dikke vette pech voor de Russische sporters, dat ze maar een klaagbrief schrijven aan ome vlad.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_204494240
Overigens worden niet alle Russen geboycot :

Arantxa Rus is er ondanks een sterk begin niet in geslaagd om de kwartfinale van het WTA-toernooi van Istanbul te halen. Ze had twee matchpoints tegen de als tweede geplaatste Roemeense Sorana-Mihaele Cirstea, maar verloor alsnog 6-3, 1-6, 5-7.

(nos.nl)
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 20 april 2022 @ 21:44:05 #82
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_204494466
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_204494497
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 21:24 schreef TLC het volgende:
Overigens worden niet alle Russen geboycot :

Arantxa Rus is er ondanks een sterk begin niet in geslaagd om de kwartfinale van het WTA-toernooi van Istanbul te halen. Ze had twee matchpoints tegen de als tweede geplaatste Roemeense Sorana-Mihaele Cirstea, maar verloor alsnog 6-3, 1-6, 5-7.

(nos.nl)
Aran :X hoeveel potten heeft zij wel niet verloren na MPs te hebben gehad?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_204494574
quote:
Holy shit
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_204494973
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 21:24 schreef TLC het volgende:
Overigens worden niet alle Russen geboycot :

Arantxa Rus is er ondanks een sterk begin niet in geslaagd om de kwartfinale van het WTA-toernooi van Istanbul te halen. Ze had twee matchpoints tegen de als tweede geplaatste Roemeense Sorana-Mihaele Cirstea, maar verloor alsnog 6-3, 1-6, 5-7.

(nos.nl)
Allemaal even lachen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 21 april 2022 @ 00:22:53 #86
426493 crew  PippenScottie
pi_204495526
quote:
7s.gif Op woensdag 20 april 2022 16:54 schreef Norrage het volgende:
Wat een complete farce. Echt verschrikkelijk, hoe kunnen ze.
Met een heleboel Sovjet materiaal, tienduizenden dienstplichtigen, een bataljon clowns uit Tsjetsjenië en een onbekend aantal huurlingen van de Wagner groep
  donderdag 21 april 2022 @ 02:21:46 #87
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_204495620
Zolang ze niet Putin aanhangen zou ik het ok vinden ,... wel zonder vlag
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_204496008
Wimbledon wordt zo een gedevalueerd toernooitje.
  donderdag 21 april 2022 @ 09:58:28 #89
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_204496509
quote:
99s.gif Op donderdag 21 april 2022 02:21 schreef chufi het volgende:
Zolang ze niet Putin aanhangen zou ik het ok vinden ,... wel zonder vlag
Rublev spreekt zich nota bene open uit tegen de oorlog. Wat best dapper is in zo'n land. En dan zou hij niet mee mogen doen.
Rini dankjewel.
pi_204496955
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2022 00:22 schreef PippenScottie het volgende:

[..]
Met een heleboel Sovjet materiaal, tienduizenden dienstplichtigen, een bataljon clowns uit Tsjetsjenië en een onbekend aantal huurlingen van de Wagner groep
:X

Sancties moeten natuurlijk ook wel goed zijn en consequent, maar toch is het wel een hele extreme maatregel....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 21 april 2022 @ 11:18:41 #91
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_204496960
Barcelona kunnen we vandaag wel vergeten zo te zien ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 21 april 2022 @ 12:48:34 #92
426493 crew  PippenScottie
pi_204497591
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 09:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Rublev spreekt zich nota bene open uit tegen de oorlog. Wat best dapper is in zo'n land. En dan zou hij niet mee mogen doen.
Misschien is het tijd dat fatsoenlijke Russen emigreren.
  vrijdag 22 april 2022 @ 22:17:34 #93
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_204512008
In Barcelona is het vandaag 2 rondes op 1 dag .. want gisteren regen

Nu Alcaraz voor de 2e partij van de dag tegen Titsipas 3e set nu ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_204512346
quote:
Steeds meer tegenwind voor Wimbledon

Dat het Kremlin en de geviseerde spelers zich kanten tegen het besluit van Wimbledon om Russen en Wit-Russen te weren, lag voor de hand. Maar ook bij andere actoren in het tennis groeit het onbegrip tegen de Londense lockout. Novak Djokovic gebruikt zelfs de term ‘crazy’.

Woensdag hadden Wimbledon (27 juni-10 juli) en de Britse tennisbond bekendgemaakt dat ze als protest tegen de Russische inval in Oekraïne dit jaar Russische en Wit-Russische spelers gaan bannen. In totaal worden zo’n veertig atleten (m/v) uit beide landen door die maatregel getroffen. Daarbij zitten grote namen als Daniil Medvedev (ATP 2), Andreï Rublev (ATP 8), Aryna Sabalenka (WTA 4) en Viktoria Azarenka (WTA 18). De organiserende All England Club wil niet het risico lopen dat het Russische regime door deelname van Medvedev en co profijt en prestige zou ontlenen aan de meest roemrijke der grand slams.

Vlag

Zoals in andere disciplines waren ook in het tennis de nationale ploegen van beide landen eerder al in de ban geslagen, maar individuele atleten konden nog wel onder neutrale vlag aantreden. Wimbledon heeft de deur helemaal dichtgegooid, een besluit dat tot stand gekomen is onder druk van de Britse regering. Ook andere grastoernooien als Queen’s en Eastbourne vallen hieronder. Britse politici overwogen zelfs even om potentiële Wimbledon-deelnemers een verklaring tegen Vladimir Poetin en zijn oorlog te laten ondertekenen.

Ian Hewitt, voorzitter van de Engelse tennisfederatie, hield nog wel een slag om de arm. “Wanneer de omstandigheden drastisch wijzigen, zullen wij daar rekening mee houden.” Bovendien kunnen tennissers nog naar de rechtbank trekken om toch toegelaten te worden.

Protest

Ondertussen groeit het protest tegen de uitsluiting. In een mail naar de speelsters laat Steve Simon, baas van de WTA, verstaan dat zijn organisatie sancties tegen Wimbledon en de Engelse tennisbond overweegt. De rankingpunten die op ’s werelds beroemdste gras te winnen vallen, zouden geschrapt kunnen worden. Er zouden boetes kunnen volgen en de Engelse tennisbond zou het lidmaatschap bij de WTA (Women’s Tennis Association) kunnen verliezen. Volgens de WTA-reglementen mogen toernooien uitsluitend op basis van prestaties en niet op basis van nationaliteit deelnemers toelaten. “Geen enkele tennisster is ooit uitgesloten geweest door het gedrag van haar regering”, aldus Simon. De mannelijke tegenhanger ATP (Association of Tennis Professionals) spreekt over discriminatie en noemt het besluit van Wimbledon onrechtvaardig.

De PTPA (Professional Tennis Players Association), een spelersvakbond die twee jaar geleden door onder meer Novak Djokovic werd opgericht, schaart zich achter de bezwaren van de twee andere bonden. De PTPA wijst erop dat spelers uit de twee geviseerde landen hun vrijheid van meningsuiting zijn verloren, waardoor ze zich niet kunnen uitspreken tegen de oorlog. “Wie toch het woord neemt, riskeert gezien de verstrengde wetten in Rusland een gevangenisstraf.”

Ook Novak Djokovic en Billie Jean King, twee stemmen met een gigantisch gezag op Planeet Tennis, laakten de demarche. Djokovic gebruikte het woord crazy. “Als een kind dat opgroeide tijdens een oorlog weet ik hoeveel trauma’s die omstandigheden veroorzaken. Maar ik kan de beslissing van Wimbledon niet steunen. Spelers en atleten hebben niets te maken met oorlog.”

Billie Jean King, die een leven lang tegen onrecht en discriminatie heeft gestreden, schreef dat ze onmogelijk de verbanning van individuele atletes kon aanvaarden, simpelweg op grond van hun nationaliteit. “Elk meisje, van welk land ook, zou moeten kunnen spelen, indien ze goed genoeg is.”

Andreï Rublev, het Russische nummer 8 van de wereld, is een van de geviseerde atleten. “De uitleg van Wimbledon slaat nergens op. Wat nu gebeurt, is pure discriminatie. Deze maatregel zal niets veranderen.” Rublev had net na de invasie in Oekraïne tijdens het toernooi van Dubai op de cameralens de boodschap “No war, please” geschreven. “Het lijkt me veel zinvoller om humanitaire acties te steunen die ten goede komen aan de getroffen families.”

Voorlopig staat Wimbledon trouwens alleen met zijn drastische boycot. De Franse en Amerikaanse tennisbonden, verantwoordelijk voor respectievelijk Roland-Garros (22 mei-5 juni) en de US Open (29 augustus-11 september) overwegen op dit moment geen lockout van ongewenste nationaliteiten.
pi_204512996
Oordelend vermogen van Britten is niet fantastisch de laatste tijd.

Andy Roddick mag nog van geluk spreken dat men wat milder was tijdens de Irak-oorlog.
pi_204516181
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2022 12:48 schreef PippenScottie het volgende:

[..]
Misschien is het tijd dat fatsoenlijke Russen emigreren.
Denk niet dat Rublev (en Medvedev) nog veel in Rusland zijn. en er mogelijk officieel ook niet meer wonen
pi_204516615
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 14:26 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Denk niet dat Rublev (en Medvedev) nog veel in Rusland zijn. en er mogelijk officieel ook niet meer wonen
Medvedev is "woonachtig" in Monaco. Net als bijna alle spelers. Rublev was een uitzondering, want die woonde tot vorig jaar officieel bij zijn ouders in Moscow. Hij vond het te duur om iets te kopen _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_204526628
twitter
  zondag 24 april 2022 @ 14:41:37 #99
194695 franklop
Fran knock
pi_204526635
ATP/WTA score app is weer terug :o
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_204529357
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 14:40 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Top, mooi dat ze niet meegaan in deze onzin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')