abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 april 2022 @ 12:13:02 #1
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
  zondag 3 april 2022 @ 12:13:41 #2
38496 Perrin
pi_204316819
quote:
7s.gif Op zondag 3 april 2022 12:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Dat denk ik niet. Ik denk eerder aan een soort Stockholm syndroom.
En murw gebeukt door propaganda, iedereen die wel een eigen politieke mening er op nahield liep het slecht mee af.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zondag 3 april 2022 @ 12:13:43 #3
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_204316821
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 12:04 schreef SolidasRock het volgende:

[..]
Hoe heeft deze scenario uitgepakt in Afghanistan?
Daar hebben ze de Russen ook uit geknikkerd. Sterker nog, dat was het einde van de SowjetUnie.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_204316828
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 12:09 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Ik hoef mijn vriendin ook niet met films als come and see, threads, of docu's over WO II of de SED dictatuur in de DDR aan te komen, dat trekt ze echt niet. :P
Die van mij werkt in de zorg met demente, het is nu al stukken minder omdat de meeste mensen die WOII hebben meegemaakt zo'n beetje dood zijn.

Maar ondanks hun dementie sprongen er geregeld mensen in standje stress bij knallen of bijv een item op tv over WOII
The name is Putler, Vladimir Putler
  zondag 3 april 2022 @ 12:14:52 #5
38496 Perrin
pi_204316829
twitter
  zondag 3 april 2022 @ 12:14:57 #6
pi_204316830
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 12:13 schreef Perrin het volgende:

[..]
En murw gebeukt door propaganda, iedereen die wel een eigen politieke mening er op nahield liep het slecht mee af.
Hé! Heb jij nu mijn topic gestolen? :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  zondag 3 april 2022 @ 12:15:26 #7
38496 Perrin
pi_204316837
quote:
7s.gif Op zondag 3 april 2022 12:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Hé! Heb jij nu mijn topic gestolen? :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Excuses, wist niet of je doorhad dat je LAPO had.
  zondag 3 april 2022 @ 12:17:01 #8
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_204316845
Had Biden toch gelijk toen hij Poetin een slager noemde. :')
Say what?
  zondag 3 april 2022 @ 12:17:24 #9
pi_204316852
quote:
9s.gif Op zondag 3 april 2022 12:15 schreef Perrin het volgende:

[..]
Excuses, wist niet of je doorhad dat je LAPO had.
Nou vooruit dan maar.

SPOILER
  Moderator zondag 3 april 2022 @ 12:18:33 #10
236264 crew  capricia
pi_204316872
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 12:06 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Wel met het verschil dat de Navo met gemak Servië naar de middeleeuwen kon bombarderen. Met Rusland spelen er toch grotere risico's bij ingrijpen.

Ik denk dat we beter verder kunnen gaan met ons sanctiepakket uit te breiden. Als we nu fors ingrijpen in de energiemarkt en voor alternatieven gaan zorgen, hoe sneller we het Russische olie- en gas kunnen gaan boycotten.

En dan is de Russische economie gewoon echt de sjaak en kunnen ze hun defensie-uitgaven helemaal niet meer betalen.
Cadeautje voor China dus.
Ik heb ook het antwoord niet hoor. Met die sancties pak je eigenlijk gewoon de burgerbevolking van zo'n land. Terwijl je het misdadige regime aan wil pakken.
Ik zou eigenlijk alle betrokkenen op een internationale lijst van gezochte misdadigers willen hebben. Dat ze dus Rusland nooit meer kunnen verlaten. En hun leven lang gezochte criminelen zijn. Deze mensen horen berecht te worden.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204316884
quote:
15s.gif Op zondag 3 april 2022 09:43 schreef vosss het volgende: Dit hoeft toch allemaal niet zo lang te duren. Iedereen weet waar dit onvermijdelijk op uit gaat draaien. 1. Rusland krijgt de Donbass en de Krim. 2. Oekraïne geeft aan geen NAVO lid te willen worden en neutraal te blijven. 3. Oekraïne krijgt veiligheidsgaranties. 4. Rusland trekt zich terug. Waarom kan men daar niet gewoon even een klap op geven? Meer zit er voor beiden niet in en elke dag oorlog extra is meer ellende aan beide kanten. }:|
Een paar praktische vraagjes: Hoe wil jij punt 2. (neutraal blijven) en punt 3. veiligheidsgarantie combineren? Bedoel je dat Rusland veiligheidsgarantie geeft (we zullen je nooit aanvallen als je niet aansluiting zoekt met de westerse allianties?). Of bedoel je dat bijv. een derde partij Veiligheidsraad VN dan zal ingrijpen. Die laatste is misschien op papier een interessante, maar hoe stel je dit voor, dus stel: Rusland valt weer aan: China zit net ff in een intern conflict en kan dus geen troepen opbouw naar Oekraïne sturen. Of men intepreteerd de aanval zo dat er niet geholpen hoeft en kan worden omdat bv: Rusland dreigt weer met MAD. De enige mogelijkheden voor veiligheidsgarantie is troepen is preventief door opbouwtroepen die gelijk kunnen ondersteunen op moment dat Rusland aanvalt, dus een soort navo systeem. Of Oekraïne krijgt zulke machtige verdedigingsmechanisme dat Rusland niks kan doen. De eerste preventieve maatregel is gewoon een Navo alliantie. De tweede optie zal Rusland nooit mee akkoord gaan, omdat dit Oekraïne zo machtig zal maken dat ze als nog navo aansluiting etc aan kunnen gaan. Hierom is deze oorlog er ook Oekraïne kan niet machtige en succesvolle democratie zijn voor Rusland, dat bedreigt Rusland, aldus Poetin.
  zondag 3 april 2022 @ 12:20:58 #12
pi_204316904
We worden kapot gehacked door de Russen!

NS: zeker tot 17.00 uur geen treinen door technische storing
  zondag 3 april 2022 @ 12:25:00 #13
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_204316953
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 12:18 schreef capricia het volgende:

[..]
Cadeautje voor China dus.
Ik heb ook het antwoord niet hoor. Met die sancties pak je eigenlijk gewoon de burgerbevolking van zo'n land. Terwijl je het misdadige regime aan wil pakken.
Ik zou eigenlijk alle betrokkenen op een internationale lijst van gezochte misdadigers willen hebben. Dat ze dus Rusland nooit meer kunnen verlaten. En hun leven lang gezochte criminelen zijn. Deze mensen horen berecht te worden.
Ja, China gaat er van profiteren. Het is niet anders. Voor Rusland zal China een alternatieve afzetmarkt zijn, maar het zal de omvang van de inkomsten uit de Europese markt nooit kunnen vervangen.

En prima dat de Russische bevolking gepakt wordt. Laten we niet doen alsof dit alleen Poetins oorlog is en dat de Russische bevolking het massaal afkeurt. Een groot deel blijft achter Poetin staan en keurt zijn acties goed.

Ik heb er geen medelijden mee als de Russische bevolking pijn gaat lijden. Voor het deel van de bevolking dat zich wel verzet tegen Poetins regime heb ik wel medelijden. Maar dat is een minderheid.
pi_204317123
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 12:25 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Ja, China gaat er van profiteren. Het is niet anders. Voor Rusland zal China een alternatieve afzetmarkt zijn, maar het zal de omvang van de inkomsten uit de Europese markt nooit kunnen vervangen.

En prima dat de Russische bevolking gepakt wordt. Laten we niet doen alsof dit alleen Poetins oorlog is en dat de Russische bevolking het massaal afkeurt. Een groot deel blijft achter Poetin staan en keurt zijn acties goed.

Ik heb er geen medelijden mee als de Russische bevolking pijn gaat lijden. Voor het deel van de bevolking dat zich wel verzet tegen Poetins regime heb ik wel medelijden. Maar dat is een minderheid.
En wij moeten dan ook wel veel shit terughalen uit China en bijv India en gewoon weer in Europa en Nederland produceren.. Dan maar wat duurder...

Please beginnen met de medicijnen fabricatie terug halen want ik vind het maar niks dat de levering van voor mij levensreddende medicijnen gemaakt worden in zulke landen.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_204317143
Is de NS gehackt door de Russen?
  zondag 3 april 2022 @ 12:39:55 #18
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_204317165
quote:
Wel lief dat ze dat op zondag doen
pi_204317171
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 12:37 schreef quirina het volgende:
Is de NS gehackt door de Russen?
Ja joh die systemen zijn allemaal ontsloten via het grote boze internet
pi_204317179
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_204317223

[ Bericht 100% gewijzigd door Salina op 03-04-2022 12:45:38 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_204317227
Idi i Smotri. _O_

Ik moet ook al een tijd aan die film denken tijdens deze oorlog. Bij de hedendaagse partizanenacties van burgers in Wit-Rusland om de Russen tegen te werken bijvoorbeeld (spoornetwerk vernietigen). Indrukwekkende film.

Of Ivanovo Detstvo van de veel te vroeg gestorven Andrej Tarkovski. Over een veel te jonge (kind)soldaat die veel te snel volwassen word en vergeet kind te zijn. ;(
Hoe zou Andrej tegen deze oorlog hebben aangekeken? Nou ja, dat weet ik wel (hij stierf in ballingschap en werd veel tegengewerkt door de Sovjetautoriteiten).

Ook indrukwekkend: Tini zabutykh predkiv (Shadows of Forgotten Ancestors) van magiër en mede-outcast Sergej Parajanov. Speelt zich af op het Oekraïnese platteland. ​

Alle drie de films staan trouwens gewoon op YouTube. Met Engelse subs.

Verder moet ik zeggen dat ik niet echt vrolijk word van de berichten (over massagraven) deze morgen. ;(

* de film van Sergej Paradjanov is geen oorlogsfilm trouwens. Speelt gewoon in Oekraïne af toevallig.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator zondag 3 april 2022 @ 12:45:42 #23
236264 crew  capricia
pi_204317245
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 12:43 schreef Salina het volgende:
forumSalinaIndexActiefMyATNieuwGelezenTextarea errorEr is een fout opgetreden

Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren.

Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Idi i Smotri. _O_

Ik moet ook al een tijd aan die film denken tijdens deze oorlog. Bij de hedendaagse partizanenacties van burgers in Wit-Rusland om de Russen tegen te werken bijvoorbeeld (spoornetwerk vernietigen). Indrukwekkende film.

Of Ivanovo Detstvo van de veel te vroeg gestorven Andrej Tarkovski. Over een veel te jonge (kind)soldaat die veel te snel volwassen word en vergeet kind te zijn. ;(
Hoe zou Andrej tegen deze oorlog hebben aangekeken? Nou ja, dat weet ik wel (hij stierf in ballingschap en werd veel tegengewerkt door de Sovjetautoriteiten).

Ook indrukwekkend: Tini zabutykh predkiv (Shadows of Forgotten Ancestors) van magiër en mede-outcast Sergei Parajanov. Speelt zich af op het Oekraïnese platteland. ​

Alle drie de films staan trouwens gewoon op YouTube. Met Engelse subs.

Verder moet ik zeggen dat ik niet echt vrolijk word van de berichten (over massagraven) deze morgen. ;(
Ik bookmark deze post. ^O^
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204317248
twitter
pi_204317265
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 12:25 schreef Breekfast het volgende:

[..]

De Russen zijn ook maar slachtoffers van Putin.
En degenen die tegen Putin regime zijn zitten nu in het buitenland. Dwz landen waar ze geen Visum voor hoeven aanvragen.
Verzetten tegen Putin maakt als Rus je leven nog verder kapot dat snappen mensen hier niet.
Je verliest je baan, je verliest de kans om op een goede school te komen als je in de gevangenis hebt gezeten. Als je vlucht zie je je familie en vrienden niet meer.
De opofferingen zijn heel groot.
Aan de andere kant moeten mannen verplicht vechten voor het moederland… niet makkelijk allemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')