Maar ons kabinet heeft moeite de sancties uit te voeren. Echte VOC-mentaliteit weer. Wat schijnbewegingen en verder kop in het zand terwijl de kassa rinkelt.quote:Op zondag 3 april 2022 12:41 schreef TLC het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)lijkheden-in-boetsja
Die zijn inderdaad zelden zo onzichtbaar geweest als nu.quote:Op zondag 3 april 2022 13:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Is er al een reactie van de VN met sterke veroordeling van deze massamoord? Oh wacht. De VN
De VN? Wat bedoel je, de UN general assembly, de UN security council, de UN human rights council, de secretaris-generaal?quote:Op zondag 3 april 2022 13:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Is er al een reactie van de VN met sterke veroordeling van deze massamoord? Oh wacht. De VN
Moet je nagaan van wat daar gebeurd is nog niks is vergeleken met in Mariupol.quote:Op zondag 3 april 2022 12:41 schreef TLC het volgende:
Net als dit.quote:Op zondag 3 april 2022 12:41 schreef TLC het volgende:
Opeens houdt iedereen zich angstvallig afzijdig of begint zich steeds afzijdiger op te stellen hoe langer deze oorlog duurt. Hell, ik zie zelfs steeds meer mensen Oekraine de situatie kwalijk nemen. Erg triest te zien.quote:Op zondag 3 april 2022 13:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Allemaal. Heel de VN is een papieren tijger. Het enige wat zij doen is oordelen over kleinschalig geneuzel en het uitdelen van voedsel in Afrika. En maar vergaderen met z'n allen zonder enig resultaat.quote:Op zondag 3 april 2022 13:14 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
De VN? Wat bedoel je, de UN general assembly, de UN security council, de UN human rights council, de secretaris-generaal?
Goed verhaalquote:Op zondag 3 april 2022 13:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Allemaal. Heel de VN is een papieren tijger. Het enige wat zij doen is oordelen over kleinschalig geneuzel en het uitdelen van voedsel in Afrika. En maar vergaderen met z'n allen zonder enig resultaat.
Guterres is natuurlijk wel veel te onzichtbaar in dezen. Dat was de vorige, enigszins vergelijkbare, keer wel anders.quote:Op zondag 3 april 2022 13:14 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
De VN? Wat bedoel je, de UN general assembly, de UN security council, de UN human rights council, de secretaris-generaal?
Wat is realistisch? Naar mijn inziens kunnen we als westen alle diplomatieke verbanden verbreken met Rusland en 0 handel met ze bedrijven. Maar dat is mijn mening, je hebt ook genoeg lui hier die de situatie slechts zien als een ruzie tussen Oekraine en Rusland en het liefst de zaak door de vingers zien.quote:Op zondag 3 april 2022 13:36 schreef Zwoerd het volgende:
Zijn er buiten meer wapens leveren en meer sancties tegen Rusland nog realistische opties die genomen kunnen worden? Dat de Russische soldaat een moordend en verkrachtend beest is, is al langer bekend. Hoe wreed het ook is, het was te verwachten dat we deze beelden gingen krijgen, maar wat kan er nu echt verder tegen gedaan worden?
Daar ben ik al jaren voorstander van. Liever dure kwaliteitsproducten die een leven lang meegaan (en bovendien te repareren zijn) dan Chinese wegwerprotzooi. De tijd dat we energie en grondstoffen aan dat laatste verkwisten mag echt wel eens voorbij zijn.quote:Op zondag 3 april 2022 12:35 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
En wij moeten dan ook wel veel shit terughalen uit China en bijv India en gewoon weer in Europa en Nederland produceren.. Dan maar wat duurder...
Please beginnen met de medicijnen fabricatie terug halen want ik vind het maar niks dat de levering van voor mij levensreddende medicijnen gemaakt worden in zulke landen.
Die beelden van lijken op straat en die man die niet kan praten door zijn woede en verdriet.quote:Op zondag 3 april 2022 12:41 schreef TLC het volgende:
Dat van die goedkope voorhoede vol kanonnenvlees is volgens mij allang ontkrachtquote:Op zondag 3 april 2022 13:39 schreef Geerd het volgende:
Als ik al die filmpjes zo zie van al dat uitgebrande materieel...putin 15/20% al kwijt van zijn rijdend spul? Of was dit nog steeds maar een voorhoede om de eerste kogels op te vangen zegmaar.
Ik stel voor samen met Japan de Kurillen te veroveren.quote:Op zondag 3 april 2022 13:36 schreef Zwoerd het volgende:
Zijn er buiten meer wapens leveren en meer sancties tegen Rusland nog realistische opties die genomen kunnen worden? Dat de Russische soldaat een moordend en verkrachtend beest is, is al langer bekend. Hoe wreed het ook is, het was te verwachten dat we deze beelden gingen krijgen, maar wat kan er nu echt verder tegen gedaan worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |