Ach, gewoon naar het station gaan en dan komt er vanzelf wel een treinquote:Op zondag 3 april 2022 12:05 schreef Eightyone het volgende:
Eventjes aan wennen.
Nostalgie voor generatie X, reizen zonder NS-app e.d..
En ze gaan op zijn vroegst weer rijden om 17:00....quote:
Ik vermoed dat het probleem dieper zit en de interne planning er ook uitligt.quote:Op zondag 3 april 2022 12:19 schreef sjorsie1982 het volgende:
Dan wordt het net zoals vroeger, gewoon op het station kijken
Lijkt er idd op dat er veel meer uitlicht dan alleen de NS reisplanner. Wel knap dat ze nu al weten dat het tot 17:00 gaat duren.. Zijn ze de hele boel aan het rebooten ofzo..quote:Op zondag 3 april 2022 12:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het probleem dieper zit en de interne planning er ook uitligt.
Dat verbaast me ook, ik weet dat NS veel geld in zijn IT systemen investeert en naar mijn weten hebben ze het redelijk goed voor elkaar.quote:Op zondag 3 april 2022 12:23 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Lijkt er idd op dat er veel meer uitlicht dan alleen de NS reisplanner. Wel knap dat ze nu al weten dat het tot 17:00 gaat duren.. Zijn ze de hele boel aan het rebooten ofzo..
Om 17 uur begint de volgende dienst voor de verkeersleiding denk ik.quote:Op zondag 3 april 2022 12:23 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Lijkt er idd op dat er veel meer uitlicht dan alleen de NS reisplanner. Wel knap dat ze nu al weten dat het tot 17:00 gaat duren.. Zijn ze de hele boel aan het rebooten ofzo..
En dan tot vanavond wachten, als er weer treinen rijden?quote:Op zondag 3 april 2022 12:19 schreef sjorsie1982 het volgende:
Dan wordt het net zoals vroeger, gewoon op het station kijken
Zoals om de haverklap in Duitsland ja. Beetje stevige sneeuwbui of storm en de verbindingen tussen grote steden liggen weer dagenlang stil..quote:Op zondag 3 april 2022 12:23 schreef Haags het volgende:
Vast weer een verdwaalde sneeuwvlok die de boosdoener was.
Kan het me niet voorstellen eigenlijk…quote:Op zondag 3 april 2022 12:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Hopelijk staan alle treinen wel ergens bij een station en kunnen de reizigers eruit.
Hier had je geen glazen bol voor nodig.quote:Op zondag 3 april 2022 11:58 schreef HeatWave het volgende:
Sja, de NS zelf ook altijd, dus wat maakt het uit?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |