Ik zou Allora zeggen. Gewoon omdat het kan.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:36 schreef Sableheart het volgende:
Wat zeg je tegen de landen die nog niet gestemd hebben?
Hallo!
Eerste en enige keer vanavond en dan nog wel van hun buren.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:40 schreef NailQueen het volgende:
First time in history
Eerste keer dat Ierland 12 punten krijgt? Of begrijp ik het nou verkeerd?
Ik mistte de context van die opmerking, dus kan je niet verder helpen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:40 schreef NailQueen het volgende:
First time in history
Eerste keer dat Ierland 12 punten krijgt? Of begrijp ik het nou verkeerd?
Zij gaven geen 12 punten aan All Kinds Of Everything of Rock & Roll Kids?quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Eerste en enige keer vanavond en dan nog wel van hun buren.
Dat first time in history sloeg op het debuut van Oekraïne.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zij gaven geen 12 punten aan All Kinds Of Everything of Rock & Roll Kids?
Oh zo. Ik schrok alquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat first time in history sloeg op het debuut van Oekraïne.
Ik geloof inderdaad dat we dat eerder hebben gezien...quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:46 schreef NailQueen het volgende:
Dat gebouw ken ik! Maar wat is de naam ook alweer..
Als ik wikipedia er bij pak, lijkt het iets te maken hebben met de houding van t.A.T.u. destijds, met beledigingen naar de Duitse deelneemster en klachten over de kwaliteit van de productie.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:51 schreef NailQueen het volgende:
Waarom dat boe-geroep om Rusland? Nu zouden we het wel begrijpen, maar in 2003?
En ze zingt nog wel Let's get happy and let's be friendsquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:54 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Als ik wikipedia er bij pak, lijkt het iets te maken hebben met de houding van t.A.T.u. destijds, met beledigingen naar de Duitse deelneemster en klachten over de kwaliteit van de productie.
Zou leuker zijn als België had gewonnen en dat had gedaan.quote:Op zondag 3 april 2022 00:06 schreef NailQueen het volgende:
Ach een reprise in het engels. Das lang geleden
De enige andere versie die ik vond mistte de Duitse inzending, dan was dit een betere oplossing.quote:
Nou daar ben ik dan! En nu?quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:59 schreef NailQueen het volgende:
@:strani 4 punten!
(Niet dat dat veel is, maar dan komt Strani gewoon voor niks naar dit topc)
Bij gebrek aan reacties ga ik er van uit dat er inderdaad niet voldoende interesse is. 2013 kijken we daarom volgende week.quote:Op zondag 3 april 2022 00:11 schreef Sableheart het volgende:
In ieder geval bedankt voor de gezelligheid, allemaal!
Ik herhaal de vraag even, zodat degenen die er nu niet meer bij zijn in de loop van komende week ook kunnen reageren:
Ik weet dat er veel mensen bij EiC gaan zijn, is er voldoende interesse om desalnietemin toch een editie terug te kijken?
Misschien een voorstel: voor een semi finale met Anouk van 2013?quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:12 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Bij gebrek aan reacties ga ik er van uit dat er inderdaad niet voldoende interesse is. 2013 kijken we daarom volgende week.
Dat is een goed idee!quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Misschien een voorstel: voor een semi finale met Anouk van 2013?
Het ging laatst in de SC hierover. Maar niet alle semi`s lenen zich er even goed voor om terug te kijken.quote:
Ik dacht dat jij wel Zweeds konquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:03 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn Zweeds is niet geweldig. Ik vertrouw op jullie commentaar.
Daar gaan @Sableheart en ik wel misbruik van maken danquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:03 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn Zweeds is niet geweldig. Ik vertrouw op jullie commentaar.
Zou ik nooit doen, toch?quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar gaan @:Sableheart en ik wel misbruik van maken dan
Eens kijken wie het overtuigendst kan trollen!
quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar gaan @:Sableheart en ik wel misbruik van maken dan
Eens kijken wie het overtuigendst kan trollen!
quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:01 schreef Sableheart het volgende:
Het eurovisie kanaal heeft helaas geen versie van de halve finales gepost, dus hebben we Zweeds commentaar.
Als Nederlander is de aankondiging van de finalisten hier ook erg interessant.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:07 schreef usagi414 het volgende:
Zoals @:Guanabana ergens opmerkte van de week.
Je kijkt dit toch terug voor de opening en intervalacts. En soms zingen ze dan ook ook nog iets.
Ik had bijna van alles en nog wat naar de tv gegooid van de stress (dat was nog een ouderwetse beeldbuis)quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:08 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Als Nederlander is de aankondiging van de finalisten hier ook erg interessant.
Ze stond dit jaar alleen op het podium, maar droeg de hele show met gemak.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:07 schreef BillDauterive het volgende:
Petra Mede is de enige reden waarom ik het wel leuk zou vinden als Zweden dit jaar wint!
Wanneer was er voor de laatst maar 1 presentator / presentatrice ?quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:09 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ze stond dit jaar alleen op het podium, maar droeg de hele show met gemak.
Dat is wel apart, waarom hebben ze daarvoor gekozen? Ik zou dat niet in mijn eentje aandurven.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:09 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ze stond dit jaar alleen op het podium, maar droeg de hele show met gemak.
Zeker. Maar ik was vooral bezig om @Guanabana te lokken om mee te kijken.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:08 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Als Nederlander is de aankondiging van de finalisten hier ook erg interessant.
En ze is niet naar de EIC?quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik was vooral bezig om @:Guanabana te lokken om mee te kijken.
Dan moet je ver terug, het was nog in het vorige millenium.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wanneer was er voor de laatst maar 1 presentator / presentatrice ?
Met 99% zekerheid kan ik zeggen dat ze daar niet is.quote:
Jaren 80 of toch nog ergens een editie in jaren 90?quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:11 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dan moet je ver terug, het was nog in het vorige millenium.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:11 schreef BillDauterive het volgende:
Speciaal voor Domnivoor ga ik vertalen wat de Zweedse commentator zei.
"Oostenrijk begint met Shine aan het songfestival 2013. Weet je nog dat Nederland ook een liedje met die titel had? Wat was dat verschrikkelijk zeg. Hahahahaha."
Ik denk dat 1998 het dichts in de buurt komt. Terry Wogan deed naast de presentatie ook het britse commentaar, dus was maar half aanwezig, zodat Ulrika Jonsson effectief alleen stond.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wanneer was er voor de laatst maar 1 presentator / presentatrice ?
effe dm'tje sturen?quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Met 99% zekerheid kan ik zeggen dat ze daar niet is.
Whehehehequote:Op zaterdag 9 april 2022 21:11 schreef BillDauterive het volgende:
Speciaal voor Domnivoor ga ik vertalen wat de Zweedse commentator zei.
"Oostenrijk begint met Shine aan het songfestival 2013. Weet je nog dat Nederland ook een liedje met die titel had? Wat was dat verschrikkelijk zeg. Hahahahaha."
Tja, dat is minder aan het kijken van een halve finale. Al die liedjes waarvan je blij bent dat je ze vergeten bent, komen nu ook weer langs.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:14 schreef Sableheart het volgende:
We zijn inderdaad begonnen, maar ik heb nu al moeite om te herinneren waarmee precies.
quote:
3 en 4 worden beter wat mij betreftquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tja, dat is minder aan het kijken van een halve finale. Al die liedjes waarvan je blij bent dat je ze vergeten bent, komen nu ook weer langs.
Eigenlijk hadden we de eerste vier liedjes wel mogen overslaan
quote:
Ben je niet bij EICquote:
Nee, op het laatste moment besloten niet te gaan. Mama is ziek en ik wil niet zonder haar.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben je niet bij EIC![]()
Ik heb gemist de afgelopen weken
Had ik ook opgeschreven voor een finaleplek, totdat deze liveversie kwamquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:20 schreef BillDauterive het volgende:
Owja, deze herinner ik me weer.
Dit was best leuk
Ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, op het laatste moment besloten niet te gaan. Mama is ziek en ik wil niet zonder haar.
En heb dit jaar wat minder animo voor het het ESF, dat speelt ook mee.
Jammer dat ik dan de Fok!ploeg mis, maar er komt vast nog wel een keer een meet ergens
Beterschap voor je maquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, op het laatste moment besloten niet te gaan. Mama is ziek en ik wil niet zonder haar.
Jammer dat ik dan de Fok!ploeg mis, maar er komt vast nog wel een keer een meet ergens
Dat is begrijpelijk als je niet gaat als je moeder ziek is. Beterschap voor je moeder.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Beterschap voor je mama, Jobi.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Het klinkt alsof ze net te veel moeite moet doen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Had ik ook opgeschreven voor een finaleplek, totdat deze liveversie kwam![]()
Haar stem vind ik nogal schel
'quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:21 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Wens haar beterschap van ons!
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is begrijpelijk als je niet gaat als je moeder ziek is. Beterschap voor je moeder.
Hopelijk ben je wel af en toe als de ESF week begint.
Thanks! Ik heb het doorgegevenquote:
Ik zag nog net je ninja edit. Maar van mij hadden ze naar de finale gemogen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:23 schreef BillDauterive het volgende:
Het lied van Kroatië ken ik ook niet, maar dat is vast een grote miserie.
Ja, het viel niet tegen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zag nog net je ninja edit. Maar van mij hadden ze naar de finale gemogen.
Gohquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:26 schreef Aoibhin het volgende:
Ah Denemarken. Deze kan best scoren denk ik zo, maar wilde gok
Haha jaquote:
Ach. Zoveel Amerikanen die denken dat Kopenhagen in Nederland ligt of Amsterdam in Denemarkenquote:
Welke van k-otic?quote:
Ik probeer wat Noors op te pikken naar aanleiding van onder andere het "thee met citroen" uit 1968, maar daardoor herken ik ook verrassend veel in het Zweeds. Zweeds klinkt wel iets mooier, moet ik toegeven.quote:
Beetje een niemendalletjequote:Op zaterdag 9 april 2022 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
Dit hebben ze wel echt supergoed gestaged hoorVoelt echt als een winnaarsperformance, zeker als zo die vuurregen erbij komt
Nummer vind ik nog altijd niet veel soeps, maar ik snap wel dat het gewonnen heeft
Niemendalletje inderdaad. Maar kwam net in een jaar dat zoiets er toch uit sprong en ook niet een al te sterk jaar.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beetje een niemendalletje
Vond serieus K-Otic beter met de eerdere lookalike
Die maar weer eens luisterenquote:
Ik denk dat ik eerlijk gezegd erg blij ben met de staging die Anouk had. Als er meer geprobeerd was, zou ik bang zijn geweest voor een staging vergelijkbaar met James Newman vorig jaar, die het nummer naar beneden haalde in plaats van omhoog.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niemendalletje inderdaad. Maar kwam net in een jaar dat zoiets er toch uit sprong en ook niet een al te sterk jaar.
Anouk had ook veel meer kunnen bereiken met betere staging.
Tsja die artiesten kunnen ook weinig aan die gestoorde regering doenquote:
Didn't age well met het jaar daarop en 2022quote:
Ik had ook echt niet gewild dat ze er van alles bij had gehaald, maar de plaatsing op de stip ipv het grote podium vond ik geen geslaagde keuze, met al die vlaggen in beeld tussendoor.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:33 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerlijk gezegd erg blij ben met de staging die Anouk had. Als er meer geprobeerd was, zou ik bang zijn geweest voor een staging vergelijkbaar met James Newman vorig jaar, die het nummer naar beneden haalde in plaats van omhoog.
Eens. Dat boegeroep vond ik ook nooit zo gepastquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja die artiesten kunnen ook weinig aan die gestoorde regering doen
Jaar erop ging de staging veel beterquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had ook echt niet gewild dat ze er van alles bij had gehaald, maar de plaatsing op de stip ipv het grote podium vond ik geen geslaagde keuze, met al die vlaggen in beeld tussendoor.
Gewoon iets betere cameravoering om een intieme sfeer te creëren op het podium had ik mooier gevonden
quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:35 schreef Sableheart het volgende:
Moet toegeven dat dit wel een van de betere nummers tot nu toe is.
veel en veel beturquote:
Johquote:
Ik ben er niet bij vandaagquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik was vooral bezig om @:Guanabana te lokken om mee te kijken.
Samen met Heroes van Mans uit 2015quote:
En dat doet ze erg goed. Hadden ze dit in het echt maar volgehouden.quote:
Ook direct achter elkaar. Maar het is niet alsof ze Jamala stuurden dat jaar.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:36 schreef BillDauterive het volgende:
Oekraïne geloofde toen al niet in het vredeslied van Rusland. Slechts twee landen gaven minder punten aan Rusland in deze halve finale
Tsja er zit in het hele ESF toch altijd een politieke boodschap en een politiek correctequote:Op zaterdag 9 april 2022 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eens. Dat boegeroep vond ik ook nooit zo gepast
Maar de keuzes voor dit soort nummers jaar na jaar waren altijd wel opvallend
Yepquote:
Yepquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dat doet ze erg goed. Hadden ze dit in het echt maar volgehouden.
Haar eigen Hodorquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:37 schreef BillDauterive het volgende:
"En av verdens lengste menn", ja, met de reus.
Voilaquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:44 schreef Sableheart het volgende:
Ik zie wat je bedoeld met de vlaggen, @:Aoibhin
een staging ala Voila vorig jaar had het inderdaad nog net iets beter gemaakt.
Pinkpop toch?quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:44 schreef Domnivoor het volgende:
Ik stond vooraan bij het podium tijdens het ei-incident
ei-incident?quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:44 schreef Domnivoor het volgende:
Jaaa dat was hierbij ook echt mooi geweestquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:44 schreef Sableheart het volgende:
Ik zie wat je bedoeld met de vlaggen, @:Aoibhin
een staging ala Voila vorig jaar had het inderdaad nog net iets beter gemaakt.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat komt door onze zesjescultuur.
Tof! Bofkontquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:44 schreef Domnivoor het volgende:
O, dat incidentquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze werd met een ei bekogeld en trok toen haar shirt uit.
Zo slecht, dat het leuk isquote:
Toch een @Strani referentie in een semiquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
Ah ja dat is deze gast met zijn twee schoenen die Cold Love en Spain heten
Is het niet “One is called love”?quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
Ah ja dat is deze gast met zijn twee schoenen die Cold Love en Spain heten
Volgens mij staat ze te playbackenquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
Deze dame sprak trouwens he-le-maal geen Engels. Het hele nummer is fonetisch gezongen.
Dit is competent.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
Nu het land dat altijd zo'n leuke NSF afleverde die op de lachspieren werkteVerder mis ik ze niet
Tekst is van een aantal Belgen als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
Nu het land dat altijd zo'n leuke NSF afleverde die op de lachspieren werkteVerder mis ik ze niet
Indrukwekkend.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
Deze dame sprak trouwens he-le-maal geen Engels. Het hele nummer is fonetisch gezongen.
Dat mag nietquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgens mij staat ze te playbacken
Dat zou dan een van de danseressen moeten zijn, want er staan zes mensen in beeld op het podium.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat mag nietAl zal ze wellicht meezingen met iemand die stiekem ook mee staat te zingen
Haar mimiek in haar gezicht lijkt niet heel erg op dat ze aan het zingen is.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat mag nietAl zal ze wellicht meezingen met iemand die stiekem ook mee staat te zingen
Zal ook nog wel komen dat playbacken mag. Menig concert is ook een playbackshowquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaquote:
Ik hoop het niet, vrees het wel.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zal ook nog wel komen dat playbacken mag. Menig concert is ook een playbackshow
Dat zou ik toch wel jammer vinden. De live muziek mis ik al, maar ik snap nog wel dat dit nu niet meer haalbaar is om te wisselen per land.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zal ook nog wel komen dat playbacken mag. Menig concert is ook een playbackshow
Dan nog stoort het me dat een microfoon bij een gitaar zetten ook niet mag.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zou ik toch wel jammer vinden. De live muziek mis ik al, maar ik snap nog wel dat dit nu niet meer haalbaar is om te wisselen per land.
Ik ookquote:
Ik snap wat je bedoelt, maar dan wordt het misschien te oneerlijk qua concurrentie waarbij de live instrumenten lastiger worden. Dus dan snap ik dat ze besluiten 'helemaal niet'quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:59 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dan nog stoort het me dat een microfoon bij een gitaar zetten ook niet mag.
Vrouwen kunnen nooit genoeg jurken hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je wilde de jurk van Oekraïne ook al!
Dan nog wordt het ruzieen wie bij wie op de schouders komt te staan.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ookDus dat wordt vechten
Alhoewel, volgens mij passen we daar samen ook wel in
Ik heb wel wat corona kilo'squote:Op zaterdag 9 april 2022 22:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ookDus dat wordt vechten
Alhoewel, volgens mij passen we daar samen ook wel in
quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:01 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dan nog wordt het ruzieen wie bij wie op de schouders komt te staan.
Ja, de jurken moeten wel eerlijk verdeeld wordenquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je wilde de jurk van Oekraïne ook al!
Ja, maar je moet ook wel delen. Jobi wil de jurk van Moldavië ook en ik wil die van Oekraïne wel.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen nooit genoeg jurken hebben
Ik ben breder dan @ESF1Gamer, dus ik kan beter onder. Heb ik ook lekker alle bliksemschichten enzoquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:01 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dan nog wordt het ruzieen wie bij wie op de schouders komt te staan.
Mijn jurkenquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, maar je moet ook wel delen. Jobi wil de jurk van Moldavië ook en ik wil die van Oekraïne wel.
Weet je wat, jij mag de outfits van Servië wel hebben!
Neem aan dat je een jaar of 100 wordt, 365 dagen per jaar, neem er 3 per dag om ruim te zitten...quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen nooit genoeg jurken hebben
Veel plezierquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga in mei naar Ierland waarschijnlijk
Gezellig naar Sirdanilot?quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
Wat is dat?quote:
Beter dan vorig jaar met Waterfallsquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
Het zegt wat over het nummer dat ik het over een vakantie ga hebben
Thanks!quote:
Mwah dat vond ik wel beter, maar Jedward was vooral met Lipstick leuk; dat was écht fout. Waterfall was te braaf voor henquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beter dan vorig jaar met Waterfalls
Ahquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een fokker die naar het schijnt in Ierland woont. Maar daar heeft hij het liever niet over.
Eensquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mwah dat vond ik wel beter, maar Jedward was vooral met Lipstick leuk; dat was écht fout. Waterfall was te braaf voor hen
Nicequote:Op zaterdag 9 april 2022 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
Volgens mij is het niet iemand die jij wil opzoeken of die opgezocht wil worden.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vraag ook echt "wat" is dat, maar het is gewoon een persoonIk dacht dat jullie een leuke plek aan het aanraden waren ofzo
Ah oké!quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet iemand die jij wil opzoeken of die opgezocht wil worden.
iets te blootquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:08 schreef Aoibhin het volgende:
Het negligeetje van Despina wil ik ook wel
Nou, mooi, dat is goed verdeeld. Jij de jurk van Cyprus, ESF1Gamer Moldavië en ik ga voor Oekraïne. Iedereen blijquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:08 schreef Aoibhin het volgende:
Het negligeetje van Despina wil ik ook wel
Een negligeetje is dan ook meer iets voor in de slaapkamerquote:
Newgrange in Ierland staat hoog op mijn lijstje.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah oké!
* Aoibhin schrapt van vakantielijstje
Hij heeft van die leuke guitige ogenquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:11 schreef BillDauterive het volgende:
Nu België! Ik vond die jongen zo schattig en dat vind ik nog steeds.
Mijn favoriet van deze semi
Staat hier ook op het lijstjequote:Op zaterdag 9 april 2022 22:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Newgrange in Ierland staat hoog op mijn lijstje.
Die hele jongen is schattigquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:12 schreef BillDauterive het volgende:
In de finale doet hij aan het eind van het liedje een hupje. Dat is zo schattig.
Niemand die bij K3 wil?quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:16 schreef Aoibhin het volgende:
Ik waarschuw jullie alvast voor outfits die wij allemaal niet willen hebben
Ja klopt, dat is wel leuk gedaanquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:18 schreef Sableheart het volgende:
De manier waarop ze het nummer brengen is wel heel expressief. Zelfs zonder de taal te begrijpen volg je precies wat er gebeurd.
Zou inderdaad een uitstekend nummer zijn voor het jESF
En juist als ze dat niet doen hebben ze betere nummers.quote:
Slapen?quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:21 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn favoriet van deze halve finale is Kroatië![]()
Ik ben ervandoor. Tot een volgende keer
Dan spoiler ik je alvast:quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:21 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn favoriet van deze halve finale is Kroatië![]()
Ik ben ervandoor. Tot een volgende keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan spoiler ik je alvast:Dat vermoedde ik al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is Nederland?quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:25 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn top 15.
België
Denemarken
Moldavië
Oekraïne
Ierland
Estland
Slovenië
Montenegro
Litouwen
Cyprus
Servië
Kroatië
Belarus
Oostenrijk
Rusland (anti-sympathy votes)
Ja die was idd nog beterquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
Vicky's betere nummer van de tweeZe had met l'amour est bleu moeten winnen
Volledig eens.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
Pas na de versie van Paul Mauriat is het echt een evergreen gewordenquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
Alzheimer helaas.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:31 schreef BillDauterive het volgende:
Nicole & Hugo
Arme Nicole heeft een ziekte, ik weet alleen niet meer welke.
Die ken ik niet eensquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Pas na de versie van Paul Mauriat is het echt een evergreen geworden
Wow, wat rot zegquote:
Te vaak gezien bij intervals inderdaad. Ik merk dat ik inmiddels ook andere dingen ben gaan doenquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:38 schreef Sableheart het volgende:
Ok, toch niet elke interval van Zweden is geweldig. Deze interpretatieve dans geloof ik wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |