Nee, op het laatste moment besloten niet te gaan. Mama is ziek en ik wil niet zonder haar.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben je niet bij EIC![]()
Ik heb gemist de afgelopen weken
Had ik ook opgeschreven voor een finaleplek, totdat deze liveversie kwamquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:20 schreef BillDauterive het volgende:
Owja, deze herinner ik me weer.
Dit was best leuk
Ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, op het laatste moment besloten niet te gaan. Mama is ziek en ik wil niet zonder haar.
En heb dit jaar wat minder animo voor het het ESF, dat speelt ook mee.
Jammer dat ik dan de Fok!ploeg mis, maar er komt vast nog wel een keer een meet ergens
Beterschap voor je maquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, op het laatste moment besloten niet te gaan. Mama is ziek en ik wil niet zonder haar.
Jammer dat ik dan de Fok!ploeg mis, maar er komt vast nog wel een keer een meet ergens
Dat is begrijpelijk als je niet gaat als je moeder ziek is. Beterschap voor je moeder.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Beterschap voor je mama, Jobi.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Het klinkt alsof ze net te veel moeite moet doen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Had ik ook opgeschreven voor een finaleplek, totdat deze liveversie kwam![]()
Haar stem vind ik nogal schel
'quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:21 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Wens haar beterschap van ons!
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is begrijpelijk als je niet gaat als je moeder ziek is. Beterschap voor je moeder.
Hopelijk ben je wel af en toe als de ESF week begint.
Thanks! Ik heb het doorgegevenquote:
Ik zag nog net je ninja edit. Maar van mij hadden ze naar de finale gemogen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:23 schreef BillDauterive het volgende:
Het lied van Kroatië ken ik ook niet, maar dat is vast een grote miserie.
Ja, het viel niet tegen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zag nog net je ninja edit. Maar van mij hadden ze naar de finale gemogen.
Gohquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:26 schreef Aoibhin het volgende:
Ah Denemarken. Deze kan best scoren denk ik zo, maar wilde gok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |