Mijn jurkenquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, maar je moet ook wel delen. Jobi wil de jurk van Moldavië ook en ik wil die van Oekraïne wel.
Weet je wat, jij mag de outfits van Servië wel hebben!
Neem aan dat je een jaar of 100 wordt, 365 dagen per jaar, neem er 3 per dag om ruim te zitten...quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen nooit genoeg jurken hebben
Veel plezierquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga in mei naar Ierland waarschijnlijk
Gezellig naar Sirdanilot?quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
Wat is dat?quote:
Beter dan vorig jaar met Waterfallsquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
Het zegt wat over het nummer dat ik het over een vakantie ga hebben
Thanks!quote:
Mwah dat vond ik wel beter, maar Jedward was vooral met Lipstick leuk; dat was écht fout. Waterfall was te braaf voor henquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beter dan vorig jaar met Waterfalls
Ahquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een fokker die naar het schijnt in Ierland woont. Maar daar heeft hij het liever niet over.
Eensquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mwah dat vond ik wel beter, maar Jedward was vooral met Lipstick leuk; dat was écht fout. Waterfall was te braaf voor hen
Nicequote:Op zaterdag 9 april 2022 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
Volgens mij is het niet iemand die jij wil opzoeken of die opgezocht wil worden.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vraag ook echt "wat" is dat, maar het is gewoon een persoonIk dacht dat jullie een leuke plek aan het aanraden waren ofzo
Ah oké!quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet iemand die jij wil opzoeken of die opgezocht wil worden.
iets te blootquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:08 schreef Aoibhin het volgende:
Het negligeetje van Despina wil ik ook wel
Nou, mooi, dat is goed verdeeld. Jij de jurk van Cyprus, ESF1Gamer Moldavië en ik ga voor Oekraïne. Iedereen blijquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:08 schreef Aoibhin het volgende:
Het negligeetje van Despina wil ik ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |