haha wtf. Wat een mafkeesquote:Op zondag 1 mei 2022 11:06 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Ja, zodra ze een weerwoord had op wat hij zei werd hij helemaal gek en zowat verbaal aggressief. Hij is zo'n gevalletje: enige recht van de vrouw is het aanrecht.
Hij wijst haar ook echt af met de reden "ik kies op zulke momenten voor mijzelf". Rare kwast.
Ja bah, ik zat net te genieten van mijn ovenschotel. Gadverdamme wat een onsmakelijke gast.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:27 schreef CrushedTinBox het volgende:
Lars zit te kwijlen als een gek als ie praat
WoW buiten op dat bankje idd. Dat moet je echt fixen. Dat kan echt niet.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:27 schreef CrushedTinBox het volgende:
Dat doen honten wel vaker als je ze wat lekkers voorhoudtquote:Op maandag 2 mei 2022 19:27 schreef CrushedTinBox het volgende:
U denkt dingen die ik me niet voor de geest wens te halen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar heb je Google Maps voor nodig om zijn ingangetje te vinden...
klinkt vooral als een probleem voor jouquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:43 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
U denkt dingen die ik me niet voor de geest wens te halen.
Het probleem aan mijn kant is dat ik dat soort zaken dan ook visualiseer, en dat is niet best voor mijn gemoedsrust.
En bedankt maar weer.
Hahaha ja die Leo, wat een lamme tak zeg die laatste. Allemaal vlokjes dreven in die fles dus ik vraag me af wat voor water hij erin heeft gedaanquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:06 schreef Fosive het volgende:
Begreep ik nou goed dat die nieuwe kerel alvast een paar slokken had genomen uit het cadeau voor z'n date (een fles Sambuca) en het daarna had bijgevuld met water?
Is dat diezelfde Turks achtige guy die er nu op is? Met tatoos en shirtje?quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:06 schreef Fosive het volgende:
Begreep ik nou goed dat die nieuwe kerel alvast een paar slokken had genomen uit het cadeau voor z'n date (een fles Sambuca) en het daarna had bijgevuld met water?
Nooit op tijd voor First Dates en nu sta je telkens in de AT lijstquote:
Hhhheeeeyyyy snorkelkopje!!!!!quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nooit op tijd voor First Dates en nu sta je telkens in de AT lijst
Poezeltjequote:
Alleen verstokte alcoholisten bedenken zo'n constructie.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:23 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Hahaha ja die Leo, wat een lamme tak zeg die laatste. Allemaal vlokjes dreven in die fles dus ik vraag me af wat voor water hij erin heeft gedaan![]()
Kerel is zelf 62 maar vind een vrouw van 56 veeeeel te oud, wil een lekker wijf van 48, 46...
Ra ra waarom zou hij 10 jaar vrijgezel zijnEn een spijkerbroek met allemaal gaten erin
Hij denkt echt nog 20 te zijn
![]()
En dat wijf spoort ook niet, ze is 56 maar verteld zonder blikken of blozen dat ze haar 30 schatten soms... 30 (!!)![]()
Zeker door iemand met een wit rode stok in de hand en een geleidehont
![]()
Zo te zien wilde zij daadwerkelijk wel even van bil.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:48 schreef Dutch_view het volgende:
Leo: 'ik heb zuivere kwaliteiten'
dit was ook mooi![]()
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |