Met z'n wannabe neger geblaat ook, maar hij had wel een punt dat die vrouw een beetje een moeder-uiterlijk hadquote:
De begeleider van die vrouw is beter idd.quote:Op donderdag 28 april 2022 19:28 schreef Pap89 het volgende:
Die 2 fokkers zijn echt creepy
Vooral die hovenier met die hoge stem
Begeleiderquote:Op donderdag 28 april 2022 19:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
De begeleider van die vrouw is beter idd.
Daar was ze inderdaad iets te normaal voor.quote:
Nou vaak komen er mannen die witte dames moeten hoor dus zo vreemd is het niet .quote:
Je mist de referentie naar First Dates, waar dit dus wel regelmatig voorkomtquote:Op donderdag 28 april 2022 22:58 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Nou vaak komen er mannen die witte dames moeten hoor dus zo vreemd is het niet .
Het mixen is juist leuk toch ? Anders is het maar zo saai 😊
Echt hè, daar dacht ik ook meteen aan... geweldige opmerking.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:02 schreef freaky40 het volgende:
Die Lisa is een beetje typje Juffrouw Jannie uit Jiskefet, zelfde kapsel.
Ja, kwam bij mij ook zo over. Of een koppelaarster van het datingbureau voor mensen die 'anders' zijn...quote:Op donderdag 28 april 2022 19:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
De begeleider van die vrouw is beter idd.
ik had het ff gemist maar begreep ik nou dat ie helemaal leip werd en klaar was nadat ze een grapje maken over dat ie naar haar moet luisteren?quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:08 schreef Mandéra het volgende:
Die neger met die veganist is zo vermoeiend. Die gast is alles behalve betrouwbaar en monogaam.
Ja, zodra ze een weerwoord had op wat hij zei werd hij helemaal gek en zowat verbaal aggressief. Hij is zo'n gevalletje: enige recht van de vrouw is het aanrecht.quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:17 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
ik had het ff gemist maar begreep ik nou dat ie helemaal leip werd en klaar was nadat ze een grapje maken over dat ie naar haar moet luisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |