Lopend nog welquote:
Ja precies.quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:24 schreef freaky40 het volgende:
Die twee waren wel top talentjes hoor. Ik had gewoon gelijk opgestapt als ik die gozer was, dat was TV geweest. Maar blijkbaar wordt je door wat Talpa figuren 'met een pistool in je nek' gedwongen om die 24 uur vol te maken.
Maar wat een zuur wijf, die is volgens mij gewoon gedwongen om mee te doen aan dit programma. Dit kan gewoon niet anders. En dan ga je uiteindelijk maar speklapjes barbecueėn om toch nog het gevoel te hebben en leuke dag gehad te hebben...gadverrrrdamme, het dieptepunt.
Die komt rechtstreeks van een castingbureau denk ik, hij is ook al eens bij First Dates langsgeweest.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Die Bechir is wel lekker enthousiast. En hij doet ook entertainment voor volwassenen 😏
Naja op zich wel iets om eerlijk over te zijn, dus dat moet ze toch kunnen waarderen.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:07 schreef Nine. het volgende:
Sjonnie is wel eerlijk, hij wil geen tweedehands kind.
Misschien dat hij zich overal voor opgeeft in de hoop op wat bekendheid?quote:Op woensdag 27 april 2022 19:09 schreef Nine. het volgende:
[..]
Die komt rechtstreeks van een castingbureau denk ik, hij is ook al eens bij First Dates langsgeweest.
Daar zijn er ook genoeg van, dus dat zou me niets verbazen. Maar dit soort figuren staan dus ook vaak ingeschreven bij castingbureau's. Alles in de hoop om bekend te worden iddquote:Op woensdag 27 april 2022 19:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Misschien dat hij zich overal voor opgeeft in de hoop op wat bekendheid?
Oh ja dat wel, maar ik weet niet of ze ook echt mensen inhuren voor lldl. Ik hoop het niet, want ik wil echte liefde zien!quote:Op woensdag 27 april 2022 19:21 schreef Nine. het volgende:
[..]
Daar zijn er ook genoeg van, dus dat zou me niets verbazen. Maar dit soort figuren staan dus ook vaak ingeschreven bij castingbureau's. Alles in de hoop om bekend te worden idd![]()
Ah dacht al die wil zich profileren. Die zet zijn deelname ook gewoon op z’n cv.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:05 schreef Nine. het volgende:
Die knuffelallochtoon is ook bij First Dates geweest trouwens
Hij legt het er ook wel erg dik bovenop met z'n "ik ben een entertainer" gedoequote:Op woensdag 27 april 2022 19:49 schreef RipCity het volgende:
Ah dacht al die wil zich profileren. Die zet zijn deelname ook gewoon op z’n cv.
Dat is nog zacht uitgedrukt.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:07 schreef Discombobulate het volgende:
Bechir is echt vreselijk irritant.
Autisten genot.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:27 schreef Nine. het volgende:
Christus te paard, deze twee
Welke Fokkers zijn dit?![]()
Vermoeiende tjap ookquote:Op donderdag 28 april 2022 19:09 schreef Nine. het volgende:
Bechir wil niet verlengen (logisch want hij moet natuurlijk door naar het volgende tv-programma)
Met z'n wannabe neger geblaat ook, maar hij had wel een punt dat die vrouw een beetje een moeder-uiterlijk hadquote:
De begeleider van die vrouw is beter idd.quote:Op donderdag 28 april 2022 19:28 schreef Pap89 het volgende:
Die 2 fokkers zijn echt creepy
Vooral die hovenier met die hoge stem
Begeleiderquote:Op donderdag 28 april 2022 19:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
De begeleider van die vrouw is beter idd.
Daar was ze inderdaad iets te normaal voor.quote:
Nou vaak komen er mannen die witte dames moeten hoor dus zo vreemd is het niet .quote:
Je mist de referentie naar First Dates, waar dit dus wel regelmatig voorkomtquote:Op donderdag 28 april 2022 22:58 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Nou vaak komen er mannen die witte dames moeten hoor dus zo vreemd is het niet .
Het mixen is juist leuk toch ? Anders is het maar zo saai 😊
Echt hč, daar dacht ik ook meteen aan... geweldige opmerking.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:02 schreef freaky40 het volgende:
Die Lisa is een beetje typje Juffrouw Jannie uit Jiskefet, zelfde kapsel.
Ja, kwam bij mij ook zo over. Of een koppelaarster van het datingbureau voor mensen die 'anders' zijn...quote:Op donderdag 28 april 2022 19:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
De begeleider van die vrouw is beter idd.
ik had het ff gemist maar begreep ik nou dat ie helemaal leip werd en klaar was nadat ze een grapje maken over dat ie naar haar moet luisteren?quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:08 schreef Mandéra het volgende:
Die neger met die veganist is zo vermoeiend. Die gast is alles behalve betrouwbaar en monogaam.
Ja, zodra ze een weerwoord had op wat hij zei werd hij helemaal gek en zowat verbaal aggressief. Hij is zo'n gevalletje: enige recht van de vrouw is het aanrecht.quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:17 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
ik had het ff gemist maar begreep ik nou dat ie helemaal leip werd en klaar was nadat ze een grapje maken over dat ie naar haar moet luisteren?
haha wtf. Wat een mafkeesquote:Op zondag 1 mei 2022 11:06 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Ja, zodra ze een weerwoord had op wat hij zei werd hij helemaal gek en zowat verbaal aggressief. Hij is zo'n gevalletje: enige recht van de vrouw is het aanrecht.
Hij wijst haar ook echt af met de reden "ik kies op zulke momenten voor mijzelf". Rare kwast.
Ja bah, ik zat net te genieten van mijn ovenschotel. Gadverdamme wat een onsmakelijke gast.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:27 schreef CrushedTinBox het volgende:
Lars zit te kwijlen als een gek als ie praat
WoW buiten op dat bankje idd. Dat moet je echt fixen. Dat kan echt niet.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:27 schreef CrushedTinBox het volgende:
Dat doen honten wel vaker als je ze wat lekkers voorhoudtquote:Op maandag 2 mei 2022 19:27 schreef CrushedTinBox het volgende:
U denkt dingen die ik me niet voor de geest wens te halen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar heb je Google Maps voor nodig om zijn ingangetje te vinden...
klinkt vooral als een probleem voor jouquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:43 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
U denkt dingen die ik me niet voor de geest wens te halen.
Het probleem aan mijn kant is dat ik dat soort zaken dan ook visualiseer, en dat is niet best voor mijn gemoedsrust.
En bedankt maar weer.
Hahaha ja die Leo, wat een lamme tak zeg die laatste. Allemaal vlokjes dreven in die fles dus ik vraag me af wat voor water hij erin heeft gedaanquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:06 schreef Fosive het volgende:
Begreep ik nou goed dat die nieuwe kerel alvast een paar slokken had genomen uit het cadeau voor z'n date (een fles Sambuca) en het daarna had bijgevuld met water?
Is dat diezelfde Turks achtige guy die er nu op is? Met tatoos en shirtje?quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:06 schreef Fosive het volgende:
Begreep ik nou goed dat die nieuwe kerel alvast een paar slokken had genomen uit het cadeau voor z'n date (een fles Sambuca) en het daarna had bijgevuld met water?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |