Tegenwoordig vervangen we dit door de vlaggenparade. Veel beter inderdaad.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:08 schreef Guanabana het volgende:
Is toch nu wel een stuk beter hè, gewoon vrijwel meteen beginnen (in ieder geval afgelopen jaar), in plaats van dit geneuzel allemaal.
Ik vraag me af wat de reden was waarom Lys Assia in Cyprus was. Zij komt toch uit Zwitserland?quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:08 schreef Sableheart het volgende:
Is er een reden waarom we langs allerlei gezichten gaan, die grotendeels niet relevant zijn?
Rentenierenquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de reden was waarom Lys Assia in Cyprus was. Zij komt toch uit Zwitserland?
Nee, het zou destijds prima op de radio gedraaid kunnen zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:12 schreef Guanabana het volgende:
Vind het niet tegenvallen voor dit tijdperk.
Ik dacht dat de UK dat wasquote:
Eurovision kijk je toch live met drank opquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:14 schreef Sableheart het volgende:
Dit zou een ok nummer zijn voor een apres ski als iedereen stomdronken is.
Dat is niet precies wat ik op Eurovisie hoop te horen.
Ik ben vergeten Allora te zeggenquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:14 schreef Sableheart het volgende:
Dit zou een ok nummer zijn voor een apres ski als iedereen stomdronken is.
Dat is niet precies wat ik op Eurovisie hoop te horen.
Dan nog kijk je het niet stomdronken.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eurovision kijk je toch live met drank op
ja zeg. Was mij eerder nog nooit zo opgevallen.quote:
Ik hoor 'm net toevallig.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
ja zeg. Was mij eerder nog nooit zo opgevallen.
ik ook nietquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:17 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dan nog kijk je het niet stomdronken.
(en ik drink sowieso geen alcohol)
Met 1 punt verschilquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:21 schreef Guanabana het volgende:
Een van de vroegste winnaars, qua startplek?
Nederland heeft van plek 1 gewonnen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:21 schreef Guanabana het volgende:
Van de recente jaren wel ja.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:21 schreef Guanabana het volgende:
Wie was er 2e geworden?quote:
Belgiëquote:
Ja, en dan direct na Turkije helpt ook niet. Dan ga je al snel naar de onderste regionen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:25 schreef Sableheart het volgende:
Nog maar een vergeetbaar nummer van Malta.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:27 schreef koffieleuk het volgende:
Besef me nu dat we dit jaar gewoon deelnemers hebben die dit ESF niet hebben meegemaakt, jeetje.
Zieke gedachtequote:Op zaterdag 2 april 2022 21:27 schreef koffieleuk het volgende:
Besef me nu dat we dit jaar gewoon deelnemers hebben die dit ESF niet hebben meegemaakt, jeetje.
Uit m'n hoofd is Blanco daar een vanquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:27 schreef koffieleuk het volgende:
Toen nog gewoon met Karen, Kristel en Kathleenquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:30 schreef NailQueen het volgende:
2003 heb ik zelf ook niet meegemaakt maar toen zat ik ook in een k3-periode
Beste samenstelling uiteraardquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:31 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Toen nog gewoon met Karen, Kristel en Kathleen
Verrassend inderdaad. Want dit is wel de periode waarin het Eurovisie echt de reputatie kreeg dat het ging om de show in plaats van het lied.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:40 schreef Guanabana het volgende:
Echt nog heel basic staging toen hè, helemaal geen props en gedoe.
Die elk jaar op Eurovisie optreed, bedoel je?quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:41 schreef Fascination het volgende:
Dit klinkt als de nummers van die ene Griekse zanger.
Denk dat vanaf 2004 onwards vooral gebeurde. Vanaf Ruslana.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:41 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Verrassend inderdaad. Want dit is wel de periode waarin het Eurovisie echt de reputatie kreeg dat het ging om de show in plaats van het lied.
Tja, smaken verschillen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:45 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het is beter dan veel van wat we tot nu toe gehoord hebben, dus niet onterecht.
Ik wacht nog op Boom Boom, I want you in my room zinnetjequote:Op zaterdag 2 april 2022 21:44 schreef Fascination het volgende:
Achtergrondkoor lijkt op de Vengaboys
Trouwen, als ze winnen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:46 schreef Guanabana het volgende:
Nou, Rusland was veel om te doen destijds. Ze zouden misschien iets 'schokkends' gaan doen? (Lees: zoenen ofzo).
Ik zat toen in tweestrijd: aan ene kant vond ik het walgelijk om het als publiciteitsstunt te doen, aan de andere kant was het wel spannend omdat er niets anders wasquote:
Wow. Niet verwacht.quote:
Loreen is ook meer dan drie jaar oudquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:53 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Best knap, voor een nummer dat meer dan drie jaar oud is...
Fuego gaat nu opeens fors dalen dit jaarquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:53 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Best knap, voor een nummer dat meer dan drie jaar oud is...
Dat mag ik hopen, anders zou ze in 2012 -7 zijn geweest.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Loreen is ook meer dan drie jaar oud
Uitzondering op de regel enzoquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Loreen is ook meer dan drie jaar oud
Fancy!quote:
Daarna ga ik slapen. Buikpijn bijna de hele dagquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:56 schreef NailQueen het volgende:
Het duurt niet lang meer voor verenigd koninkrijk. Daarom zeg ik alvast: Allora!
Dat werd wel tijd zo langzamerhand, Het internet was in 2003 al lang geen nieuwe techniek meer.quote:
We kunnen niet uitsluiten dat het bij verenigd koninkrijk erger wordt.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarna ga ik slapen. Buikpijn bijna de hele dag
denk het nietquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We kunnen niet uitsluiten dat het bij verenigd koninkrijk erger wordt.
Qua zang zitten we eigenlijk altijd wel goed.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kleding van de act is geen geheel
Verder goede zang van Esther
?quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:01 schreef Sableheart het volgende:
Het jaar er voor stonden we niet in de finale, maar dat was vast een uitzondering.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:02 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
?
Was dat omdat Michelle slecht scoorde?
Wat vond ik dat toen vreselijk.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:02 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
?
Was dat omdat Michelle slecht scoorde?
quote:
Of Esther Hart voor het VK. Ze was in de running met "Wait for the Moment" maar trok zich terug omdat ze ook in NL was geselecteerd.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:04 schreef sportfreak het volgende:
Hier had als het een beetje mee had gezeten ook Gordon kunnen staan...
Surequote:Op zaterdag 2 april 2022 22:05 schreef NailQueen het volgende:
Ik stel weer de vraag: Wie doet deze bij de karaoke?
Je hoeft alleen maar in de juiste toonsoort te zitten om het beter te doen dan Jemini.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:05 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:05 schreef NailQueen het volgende:
en de jaren daarna de Brexitquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:06 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Volgens Terry Wogan kwam dit omdat de Britten meededen aan de oorlog in Irak
Hij had beter hun oortjes de schuld kunnen geven, dat was nog geloofwaardig geweest.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:06 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Volgens Terry Wogan kwam dit omdat de Britten meededen aan de oorlog in Irak
De turner past minder.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:09 schreef Guanabana het volgende:
Die danser past toch totaal niet bij dit nummer.
Terry dan wat minder. Zoveel afleiding dat je je niet op het nummer en zang kan concentrerenquote:
Welterustenquote:
En Rock & Roll kidsquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:16 schreef Sableheart het volgende:
Ging Terry daar nu aan Merci Cherie voorbij?
Ierland 1994?quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:16 schreef Guanabana het volgende:
'Nobody won this contest just sitting at the piano'
Dat neem ik hem minder kwalijk, daar zat ook een gitarist bij, dus dat is niet "just sitting at the piano".quote:
Aparte smaak wel. Maar niet verkeerdquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:15 schreef NailQueen het volgende:
Tijd om chips met patatje satesaus smaak open te maken
Wilde het net zeggen ja!quote:
RIPquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:29 schreef sportfreak het volgende:
Eén van deze zangers is al in 2011 overleden lees ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij wel jaquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:39 schreef Guanabana het volgende:
Huh, klinkt dit heel modern voor die tijd of juist niet?
Inderdaad, erg interessante volgorde.quote:
Vind ik wel sterk bedacht eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:51 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Inderdaad, erg interessante volgorde.
Waarschijnlijk een poging om het nadeel van de vroege startposities iets ongedaan te maken?
Trusten!quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:57 schreef koffieleuk het volgende:
Ik ga er vandaag ook niet te laat in.
Volgende week om deze tijd gewoon in de AFAS
Trusten
Welterusten danquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:12 schreef Guanabana het volgende:
Nou, ik ga dit niet allemaal kijken. Als Nederland punten krijgt ga ik naar bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |