Ja, en dan direct na Turkije helpt ook niet. Dan ga je al snel naar de onderste regionen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:25 schreef Sableheart het volgende:
Nog maar een vergeetbaar nummer van Malta.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:27 schreef koffieleuk het volgende:
Besef me nu dat we dit jaar gewoon deelnemers hebben die dit ESF niet hebben meegemaakt, jeetje.
Zieke gedachtequote:Op zaterdag 2 april 2022 21:27 schreef koffieleuk het volgende:
Besef me nu dat we dit jaar gewoon deelnemers hebben die dit ESF niet hebben meegemaakt, jeetje.
Uit m'n hoofd is Blanco daar een vanquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:27 schreef koffieleuk het volgende:
Toen nog gewoon met Karen, Kristel en Kathleenquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:30 schreef NailQueen het volgende:
2003 heb ik zelf ook niet meegemaakt maar toen zat ik ook in een k3-periode
Beste samenstelling uiteraardquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:31 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Toen nog gewoon met Karen, Kristel en Kathleen
Verrassend inderdaad. Want dit is wel de periode waarin het Eurovisie echt de reputatie kreeg dat het ging om de show in plaats van het lied.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:40 schreef Guanabana het volgende:
Echt nog heel basic staging toen hè, helemaal geen props en gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |