Al heel lang niet nee.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:04 schreef yats het volgende:
Slaande beweging is nu ineens geen rood meer?
Wat is het lekkerste voer wat je hebt gehad, en waar?quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:05 schreef MC-M het volgende:
6. Maar was na de wedstrijd, dus redelijk koud en wellicht oud voer.
Alleen als wij het doen zeker?quote:
Al zin in de wedstrijd tegen ons? Punten cadeau krijgen is best fijn toch?quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:05 schreef MC-M het volgende:
6. Maar was na de wedstrijd, dus redelijk koud en wellicht oud voer.
Wil je echt een yats doen?quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:06 schreef Zorro het volgende:
Ramalho krijgt een klap. Zal dus wel geel zijn want niet hard genoeg of zo.
Grbic net ook. Was zelfs geen geel..quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:06 schreef Zorro het volgende:
Ramalho krijgt een klap. Zal dus wel geel zijn want niet hard genoeg of zo.
Was het duidelijk?quote:
Ach joh, dit seizoen is gewoon klaar. Die #%%$play-offs haal je wel, al heeft niemand daar zin in.quote:
Ik las het. Doe Knutdeijsbeer de groeten aangezien je vlakbij hem bent.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hallo LR ik ben in limburg op dit moment
Wellicht geen zin in maar zou lang kunnen duren voordat Vitesse het weer haalt.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:09 schreef yats het volgende:
[..]
Ach joh, dit seizoen is gewoon klaar. Die #%%$play-offs haal je wel, al heeft niemand daar zin in.
Niet zo speciaal maar broodje bratwurst bij Meppen. En uiteraard de Fryske dumkes bij de koffie in het ALS.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is het lekkerste voer wat je hebt gehad, en waar?
Nog best ruim, maar die lijntjes waren wel nodig hoorquote:
Ik was weer eens te snel met mijn oordeel.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze hebben wel degelijk lijntjes getrokken
Ik zag het meteen maar misschien wil ik het ook zien.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog best ruim, maar die lijntjes waren wel nodig hoor
Nee joh, er komt gewoon weer een of andere rijke idioot. In deze eredivisie heb je weinig nodig om bij de eerste 8 te eindigen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wellicht geen zin in maar zou lang kunnen duren voordat Vitesse het weer haalt.
Ik zou dit net zeggen ja.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:12 schreef GGMM het volgende:
Ik vind Gakpo toch wel een hele goede speler
Die lijntjes waren partijdig want de buitenspel lijn was rood, net als Twente.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog best ruim, maar die lijntjes waren wel nodig hoor
Als ik moest kiezen had ik ook ja gezegdquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zag het meteen maar misschien wil ik het ook zien.
Nobody cares about Utrechtquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:11 schreef Paul het volgende:
RKC kwam op 1-0 tegen Utrecht, maar goal werd teruggedraaid!
DICKED
[ afbeelding ]
mooi willen doen of gebrek aan controle/overzichtquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n bal keihard inschieten?
Matchfixing.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n bal keihard inschieten?
Dat heb ik met die Smeets. Gelukkig is die opgerot naar België.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:16 schreef GGMM het volgende:
Bij Cherny moet ik altijd aan De Graafschap - Ajax denken
Zou weinig goeds voor zijn carrière betekenen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:18 schreef yats het volgende:
Kan Openda nog iets anders dan domme overtredingen en buitenspel staan? Of kan hij dat alleen als Bijlow in de goal staat?
Maar dan wel topscorer aller tijden bij jong België zijn...snap jij het nog?quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou weinig goeds voor zijn carrière betekenen.
Ik vond dit ook te lichtquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
Mark ziet dingen anders dan ik vandaag.
Hij is echt bizar slecht vandaag en brengt ook alles als feiten wat hij bizar genoeg ziet.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
Mark ziet dingen anders dan ik vandaag.
Ik ben normaal altijd wel fan maar je hebt vandaag volledig gelijk. Ach, iedereen heeft zijn dag wel eens niet, hij bereidt zich altijd wel heel goed voor daar ligt het niet aan.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is echt bizar slecht vandaag en brengt ook alles als feiten wat hij bizar genoeg ziet.
Zo dat is eruit.
Doen ze al het hele jaar. Wat verwacht je ook met een leraar Duits als trainer?quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:30 schreef RipCity het volgende:
Twente speelt als Benfica. Elke onderbreking weer 2 minuten.
Straks Max +3/4blessuretijd natuurlijk…
ron jans in oranjequote:Op zaterdag 2 april 2022 20:31 schreef yats het volgende:
[..]
Doen ze al het hele jaar. Wat verwacht je ook met een leraar Duits als trainer?
Valt best mee. De langste onderbreking was nog door ramalho die acteerde geslagen te zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:30 schreef RipCity het volgende:
Ik snap deze post niet zo goed maar als je de eerste goal van PSV bedoelt dan nee. Gewoon een prachtig schot van veerman.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, die eerste goal van Twente had hij ook wel mogen hebben tbh
Maar dit deed hij uitstekend
genietenquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja geruild tegen Drommel. (met geld erbij voor Drommels)
hij weet niet of er lucht of zand in een bal zitquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap deze post niet zo goed maar als je de eerste goal van PSV bedoelt dan nee. Gewoon een prachtig schot van veerman.
+6.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:30 schreef RipCity het volgende:
Dit is echt de leukste transfer van de laatste paar jaar, maar als Twente fan ben ik niet heel objectiefquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja geruild tegen Drommel. (met geld erbij voor Drommels)
Broertje 3 speelt bij jong Utrecht toch?quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:39 schreef Paul het volgende:
[..]![]()
De Timbers in Oranje ohohohohhooh
[ afbeelding ]
Eeehquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Broertje 3 speelt bij jong Utrecht toch?
OHJA KLOPTquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
wonderzaad van pa timber welquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dylan ja, die is wel een jaartje ouder.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door gewoon te stoppen met voetballen na de 3e goal. En dan is dit ineens een verdiende gelijkmaker.quote:
Stel je niet zo aan joh. Dit seizoen zijn jullie al zo vaak ontsnapt, dat kan niet goed blijven gaan.quote:
Laat Feyenoord lekker winnen joh. Gaat @Slobeend ook goed het weekend in.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:47 schreef KingRoland het volgende:
Nu Willem II winnen tegen Feyenoord (gelijk is ook goed)
Als WLR moderator hoort dit allemaal bijzaak te zijn dit weekendquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laat Feyenoord lekker winnen joh. Gaat @:slobeend ook goed het weekend in.
Eigenlijk vond ik dit één van de matigste Twente's die ik heb gezien, na de beginfase. Al kwam dat ook deels door PSV natuurlijk. (Gakpo erin scheelt ook een slok)quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Balen hoe de 3-3 tot stand komt en vlap zijn misser maar verder gewoon een mooi punt toch?
Slob heeft al een vlaggetje op zijn wang geschilderd voor ONZE Matje.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als WLR moderator hoort dit allemaal bijzaak te zijn dit weekend
Niet gelezenquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:57 schreef Shreyas het volgende:
Puntverlies voor PSV is natuurlijk iets waar je vooraf voor tekent. Ja, PSV begon slecht, maar na die 3-1 voor rust weet je dat Twente het in de tweede helft erg moeilijk gaat krijgen. Opvallend is wel dat Twente na de 3-0 eigenlijk niets meer heeft laten zien op de grote kans van Vlap na.
We weten allemaal hoe ongelofelijk veel kwaliteit PSV heeft. Gakpo, Madueke, Götze, Veerman, Sangaré, het zijn topspelers die punten pakken voor PSV. Je mag uiteindelijk nog van geluk spreken dat PSV de tweede helft het vizier niet op scherp had staan anders hadden ze de wedstrijd gewoon gewonnen en waren ze wellicht kampioen geworden.
Nu heeft Ajax nog een klein kansje. Van de nog zes te spelen wedstrijden mag Ajax er nu twee gelijk spelen. PSV laat denk ik niets meer liggen, tegen de kleinere clubs zijn ze enorm solide. In de Kuip zou het alleen nog kunnen, ergens wel prettig dat die wedstrijd wordt gespeeld voor AZ-Ajax.
Wat gezellig zegquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:57 schreef R-woud93 het volgende:
Goedenavond, ik kom gezellig met mijn vrienden van VBL meekijken met Feyenoord
Goedenavond. Heb je het spektakelstuk hiervoor gemist?quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:57 schreef R-woud93 het volgende:
Goedenavond, ik kom gezellig met mijn vrienden van VBL meekijken met Feyenoord
Ja, kom net uit het restaurant. Terugkijken waard?quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goedenavond. Heb je het spektakelstuk hiervoor gemist?
Teunstront. @Zipportalquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:58 schreef De_Kraam het volgende:
Oh die matige dartscommentator zit er weer.
Nou toch zeker de samenvatting. Het was genieten!quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, kom net uit het restaurant. Terugkijken waard?
Die pak ik dan vanavond nog even meequote:Op zaterdag 2 april 2022 20:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou toch zeker de samenvatting. Het was genieten!
Als er ergens op een voetbalveld een scheet gelaten wordt maakt ESPN er een documentaire over.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Een documentaire over Mason Mount
Ik vind veel van die documentaires wel te doen hoor, kijkt wel lekker weg op een brakke zondagmiddag oid.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als er ergens op een voetbalveld een scheet gelaten wordt maakt ESPN er een documentaire over.
Wat lul jij nou? Dit is gewoon gespeeld. Ajax word weer kampioen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:57 schreef Shreyas het volgende:
Puntverlies voor PSV is natuurlijk iets waar je vooraf voor tekent. Ja, PSV begon slecht, maar na die 3-1 voor rust weet je dat Twente het in de tweede helft erg moeilijk gaat krijgen. Opvallend is wel dat Twente na de 3-0 eigenlijk niets meer heeft laten zien op de grote kans van Vlap na.
We weten allemaal hoe ongelofelijk veel kwaliteit PSV heeft. Gakpo, Madueke, Götze, Veerman, Sangaré, het zijn topspelers die punten pakken voor PSV. Je mag uiteindelijk nog van geluk spreken dat PSV de tweede helft het vizier niet op scherp had staan anders hadden ze de wedstrijd gewoon gewonnen en waren ze wellicht kampioen geworden.
Nu heeft Ajax nog een klein kansje. Van de nog zes te spelen wedstrijden mag Ajax er nu twee gelijk spelen. PSV laat denk ik niets meer liggen, tegen de kleinere clubs zijn ze enorm solide. In de Kuip zou het alleen nog kunnen, ergens wel prettig dat die wedstrijd wordt gespeeld voor AZ-Ajax.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:05 schreef yats het volgende:
[..]
Wat lul jij nou? Dit is gewoon gespeeld. Ajax word weer kampioen.
Gewaagde voorspelling hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:05 schreef yats het volgende:
[..]
Wat lul jij nou? Dit is gewoon gespeeld. Ajax word weer kampioen.
Dat vind ik fijn om te horenquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pietje en ik kunnen het steeds beter vinden.
Wat heb jij tegen Twente?quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:06 schreef yats het volgende:
Het enige positieve van weer zo'n @%^#$wedstrijd, AZ gaat weer over Twente heen.
Ik zie liever AZ in Europaquote:
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ twitter ]
HoflandGod
Eindelijk een basisplaats voor de lord.
@:caland @:scrummie @:fetx @:de_kraam @:onlogisch
Het is wel fijn dat AZ en Twente nog actief meedoen om plaats 3, dan heeft Feyenoord in ieder geval een reden om z'n best te doen tegen PSV in de Kuip.quote:
Twente gaat het Europees coëfficiënt weer verneuken. Net als Utrecht standaard doet. Daarom heb ik liever AZ Europa in.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is wel fijn dat AZ en Twente nog actief meedoen om plaats 3, dan heeft Feyenoord in ieder geval een reden om z'n best te doen tegen PSV in de Kuip.
Ik durf de stelling wel aan dat wij meer punten dan Twente en Utrecht pakken. Puur omdat wij nu wel geplaatst zijn en dus een makkelijkere loting zouden krijgen. Maar eerlijk gezegd, stuur komend jaar gewoon alleen de top 4 Europa in, veel beter.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:10 schreef GGMM het volgende:
Vitesse doet het een jaar aardig in Europa en yats krijgt praatjes
Moet jij weten.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:11 schreef onlogisch het volgende:
Overigens vlucht ik naar het Feyenoordtopic. De kans dat we achterkomen en ik hier dan de volle laag krijg is me iets te groot
Ik hoop bijna dat Willem II gaat scoren!quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pas als we voor staan laat ik me hier pas weer zien en kom ik met praatjes.
Een blikje cola. Ik moet morgen voetballen dus ik hou het hierbij.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
Wat drinken jullie bij deze wedstrijd?
Ik heb er een rum cola bij gepakt.
Beetje bier en stoppen met voetbal voor vandaag.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
Sinas.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
Saskia.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
baco cola @Haagsquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
Ik drink geen bacardi, dus ga het geen baco noemen.quote:
Ja, Feyenoord weer als vanouds.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een hoop breien maar weinig echte kansen.
Nee, dit gaat uiteindelijk wel goedkomen maar geen leuke wedstrijd worden vrees ik. Ik ga even wat anders doen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, Feyenoord weer als vanouds.
Dan ga je hopen dat Willem II gaat aanzetten om het leuk te maken maar dat zie ik ook niet gebeuren.
Goed plan, ik ook.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, dit gaat uiteindelijk wel goedkomen maar geen leuke wedstrijd worden vrees ik. Ik ga even wat anders doen.
Ja.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:30 schreef yats het volgende:
Wat een dooie sfeer bij AZ. Is dat altijd zo?
*Ontbeert het aan kwaliteit.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:34 schreef R-woud93 het volgende:
Feyenoord speelt prima maar als ze op 20 meter van het doel komen weten ze het niet meer.
Daar begin ik over een uurtje mee, heb nu een glas Taksi aardbeispul genaamd "sailing strawberry", goddomme lekker spul goddommequote:Op zaterdag 2 april 2022 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
Willempiequote:
Ken ik nietquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar begin ik over een uurtje mee, heb nu een glas Taksi aardbeispu genaamd "sailing strawberry"l, goddomme lekker spul goddomme
Kramer heeft altijd het geluk van een domme.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:de_kraam graag een juichgifje van Kramer.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kramer heeft altijd het geluk van een domme.
Is dat niet echt smerig zoet?quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.plus.nl%2FINTERSHOP%2Fstatic%2FWFS%2FPLUS-Site%2F-%2FPLUS%2Fnl_NL%2Fproduct%2FL%2F599106.png&f=1&nofb=1]afbeelding[/url] ]
Best wel ja, ik hou normaal gezien totaal niet van zoet spul, maar dit is echt goed weg te tikken.quote:
Ik ook niet, toch fijn dat het wel te doen is jaquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Best wel ja, ik hou normaal gezien totaal niet van zoet spul, maar dit is echt goed weg te tikken.
Een heel klein effectje.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Het Dick Effect is alweer uitgewerkt.
Dat Utrecht zit niet echt in een stijgende lijn hequote:
Dickie komt met een verklaring deze week en hoe we vanaf nu alles gaan winnenquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat Utrecht zit niet echt in een stijgende lijn he
Ik kan de Dick act altijd wel waarderen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Dickie komt met een verklaring deze week en hoe we vanaf nu alles gaan winnen
Aletha is matig. Altijd net niet op haar plek bij ESPN.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Aletha is enkel zinnetjes aan het herhalen die ze mensen hoort zeggen
quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan de Dick act altijd wel waarderen.
Ben je 12 ofzoquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.plus.nl%2FINTERSHOP%2Fstatic%2FWFS%2FPLUS-Site%2F-%2FPLUS%2Fnl_NL%2Fproduct%2FL%2F599106.png&f=1&nofb=1]afbeelding[/url] ]
Dat topic is genietenquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga lekker ruzie maken over een spel van paar pixels anders.
Inderdaad ja, hoogtepuntje van de week altijdquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
één van mijn favoriete topics. Het is kleinkunst.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
één van mijn favoriete topics. Het is kleinkunst.
Zou je wel willen he.quote:
Misschien kan hij het nog 10x proberenquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:28 schreef onlogisch het volgende:
Die Malacia raakt echt geen pepernoot vandaag hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |